Valtaväestön joukossa alkaa olla yleistä suhteet samansukupuolen välillä.
Esim Lesbot on sitämieltä että heterot on häviävä yhteiskunnan laji ja kaikki naiset lesboilee keskenään.
Tulevaisuus on Lesbojen vallassa.Heidän mielestään.
Yleensä tälläisistä irstauksista seuraa rangaistus ylhäältä.
-Semmonen vielä sanassa sanottiin älä turhaan lausu jne
Ei Jumalaa ja uskontoa pitäisi sotkea näihin keskusteluihin.
Se on Jumalan nimen väärinkäyttöä^~
Onko Romani kultuurissa Homoja ja Lesboja
25
1211
Vastaukset
- ****juuli88*********
Ookko sä kaajeita ku kyselet nii kummia??? Jos oot nii mikä meissä kiinnostaa???
On mullaki äitin mummu valkolainen mut ei olla oltu missää tekemisissä. Kokoikäni oon kaaleiden paris kasvanu.
Enkä tunne yhtää homoo!!! En kyllä tunne kaajeistakkaan ketää homoja. Mut en oo valtaväen kans paljookaa tekemisis. Mut eipä oo sukulaisetkaa sanonu että tuntis ketää homoja!!!!!!!!!
Kyl niitä valtaväes varmasti enempi on prosenttuaalisestikki siis!!!
Ei oo hyväksyttävää eikä normaalii sellane ainaka minun mielestä enkä tosiaan tunne ketää kaaleita keitä asia kiinnostas eikä me kyllä sellasista puhutakkaa:D
En silti väitä ettei oo yhtää homoo joka on romani varmaa niit on joka rodussa ja kiinassa asti.
Mut ei oo onneks kohalle sattunu...- ********juuli88*****
äitin äiti on valkolainen eli mun toinen mummu. Et senverran minussa on kaajeen verta...mut ei oo äitikää ollu äitinsä suvun kanssa tekemisissä...
- AlpaCino..
Mikä piru sen nimi ny olikaan, kitaraa rämpytti..
- kuka?
ketä?
- se oon mie
EI oo lesbo!
- TietoOnvaRma
se oon mie kirjoitti:
EI oo lesbo!
kanssa sillai..
- NyrkkiKyllikki
TietoOnvaRma kirjoitti:
kanssa sillai..
ai millai? kerro
- heipsus
se oon mie kirjoitti:
EI oo lesbo!
NO ONPA!!! tiedetään nimikin kenen kanssa asustelee (naisen)
Romanialaista joka sioittui aika hyvin eurovisionlaulukilpailuissa - josta ei ottanut selvää oliko mies vai nainen. Kertoi hastattelussa olevansa nainen ja lesbo.
Kipaisen kysymässä tuolta euroviisuista, jos joku muistaisi.
Yksi suomalainen romani on kertonut olevansa lesbo, mutta olisi ollut mainostemppu urallleen- ei Jasmin-- Nullua Pialtu
maagikko kirjoitti:
Romanialaista joka sioittui aika hyvin eurovisionlaulukilpailuissa - josta ei ottanut selvää oliko mies vai nainen. Kertoi hastattelussa olevansa nainen ja lesbo.
Kipaisen kysymässä tuolta euroviisuista, jos joku muistaisi.
Yksi suomalainen romani on kertonut olevansa lesbo, mutta olisi ollut mainostemppu urallleen- ei Jasmin-Myös romaneissa on homo, lesbo ja bi seksuaaleja, on vähän tekopyhää kieltää, tai muka ihmetellä asiaa..
Oisitte sanonu suoraan et aihe on kielletty jossei siitä saa keskustella.. - Lesbo
heipsus kirjoitti:
NO ONPA!!! tiedetään nimikin kenen kanssa asustelee (naisen)
sen tietää Jasminesta,jos ei vaan sulje korviansa ja silmiänsä
- 33333
Jos katselet TV3:n seuranhaku sivuja, niin huomaat, että niitä homoja, lespoja, kuin bi sesuaaleja löytyy kaikista ryhmistä. Rotuun tai kansalaisuuteen katsomatta. Siis myös romaneissa löytyy joka lähtöön.
- RL Malmilta
Malmilta. Olet feikki.
- annan kaikkien elää
RL Malmilta kirjoitti:
Malmilta. Olet feikki.
hintin joka on kaaleita. peittelee sitä kovasti koska suku tappais jos tietäis. asuu eteläsuomessa ja muu suku pohjoisessa. esittää olevansa ulkomaalainen mut on 100 prosenttinen mustalainen. näin se on kaaleet, mutta olis se kauheeta että pitäis akka vaan esityksen vuoksi ottaa niin ku ennen tehtiin. se on väärin kaikkia kohtaan.
- mr-grillaaja
annan kaikkien elää kirjoitti:
hintin joka on kaaleita. peittelee sitä kovasti koska suku tappais jos tietäis. asuu eteläsuomessa ja muu suku pohjoisessa. esittää olevansa ulkomaalainen mut on 100 prosenttinen mustalainen. näin se on kaaleet, mutta olis se kauheeta että pitäis akka vaan esityksen vuoksi ottaa niin ku ennen tehtiin. se on väärin kaikkia kohtaan.
Kyllä määkin tiedän kaaleita ketkä on homoja, mutta mulla ei ole tarvetta niitä alkaa haukkua muille. Toivotaan että Jumala aukaisee heidän silmänsä näkemään totuuden.
- <<>>
mr-grillaaja kirjoitti:
Kyllä määkin tiedän kaaleita ketkä on homoja, mutta mulla ei ole tarvetta niitä alkaa haukkua muille. Toivotaan että Jumala aukaisee heidän silmänsä näkemään totuuden.
Sitten kun on kunnon hätä pyydetään Jumalaa apuun.
Meidän pitäisi kiittää Jumalaa kaikesta mitä olemme saaneet osaksemme.
Siunausta kaikille. - mr-grillaaja
<<>> kirjoitti:
Sitten kun on kunnon hätä pyydetään Jumalaa apuun.
Meidän pitäisi kiittää Jumalaa kaikesta mitä olemme saaneet osaksemme.
Siunausta kaikille.Miksi aina sanotaan "älä vedä Jumalaa näihin". Minä elän elämääni niin, että Jumala on kokoajan mielessäni. Jos se tuntuu pahalta, niin en voi mitään.
- Anonyymi
mr-grillaaja kirjoitti:
Haukkua?
Onko se haukkumista jos sanoo niinkuin asiat on. Homoja on jokaisessa ihmisryhmässä ja saakin olla, ei häiritse minun elämääni mitenkään. - Anonyymi
mr-grillaaja kirjoitti:
Miksi aina sanotaan "älä vedä Jumalaa näihin". Minä elän elämääni niin, että Jumala on kokoajan mielessäni. Jos se tuntuu pahalta, niin en voi mitään.
Mutta sitä ei tartte tuputtaa muille riittää kun pidät sen omana tietonasi, sillä se on henkilökohtainen asia jokaiselle mihin uskoo. Joten kukaan ei kiellä sinulta uskoasi, eikä tartte muidenkaan kieltää jotain joka ehkä ei usko samalla tavalla asioihin mitä sinä vaalit
- niilin hanhi
Lehistä saa oikein lukia että miehet pukee naisten ison hameen päälleen. Mitä se on muuta kuin transua.
- tummajuuli88
Jos oli yks tapaus ja siinä ei mistää transuilusta ollu kyse nii ei sovi tollasta asijaa vetää tähä!!!
- Anonyymi
On lesboja ja homoja.
- Anonyymi
Niitä on joka kulttuurissa joten miksi muka ei romaaneissakin.
- Anonyymi
Mistä helvetin ylhäältä ne rangaistukset sitten tulevat ihmisille jotka ovat syntyneet vähemmistö ryhmiin. Eiköhän ne ajatukset ole näiden satukirjan lukijoiden päästää ainoastaan .
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356