On tulossa vieraita eikä ole mitään tarjottavaa.
Tiedättehän tilanteen?
Se on kamala,
aivan pöyristyttävä paikka
touhukkaalle perheenemännälle.
Vaan eipä hätää,
kananmunia on.
Ja eikun uuni lämpiämään.
Munat yleiskoneeseen ja muut
sörsselit pöydällä rivissä
odottamassa käskyä
kaatua kulhoon.
On voideltu ja jauhotettu vuoka
ja odotuksen ihana kutina tuoksusta,
joka uunista hetken kuluttua leijuu.
Mmm.
Tiskipöytä puhdas.
Kuuden munan sokerikakku tyytyväisenä uunissa.
Se leivonnaisista herkin, joka välillä
laskeutuu ilman syytäkin, saati jos sen
uinumista mitenkään häiritään.
Ja.....
Jumpendaali ja kääks.
Sähkökatko!
(kuka virvoittaisi pyörtyneen leipurin)
Arjen juhlaa
6
280
Vastaukset
Otan osaa -
että myötätuntoa Sinulle
ja luulen tietäväni että miltä
tuo naisen näkökulmasta tuntuu.
Kyllä kaiketi meidän miesten
täytyy ihailla Teitä naisia
ja Rakastaa - sen olette ansainneet.
Onneksi tähän ei tullut mitään
katkoja ja tämäkin pysyy tolpillaan.Wau!
Tää vastausko oli mulle?
Jospa nyt pökerryn taasen;=)
Vaan mitäs jos kerron, että Kapteenskan kakku
päätti selvitä tuosta vastoinkäymisestä
ja siitä tehtiin täysin onnistunut täytekakku.
Ja hyvä sellainen tehtiinkin....(ja syötiinkin)
Sinä selvästi osaisit arvostaa naisen tekemää työtä.
Kapteenska ottaa kovassa myrskyssä kiitoksesi vastaan=)
- Pekka*
Tulipa ves kielelle tuosta runostas...
Että kananmunia ja sokerkakkua tarjoesit...
Eikö sulla oo puu-uunia ja passooko että
kutun Kallenkin?Onhan miula puu-uuni, mutta se ei olis nyt kerennyt apuun
tässä kakkujutussa.:))
Kun halotkin on vielä pystymetsässä:)
Pistätkö lapun Siwan ilmoitustaululle, että kaakkuva jäi,
ja Kalle mukaan ilman muuta:D
*Kapteenska pyyhkii sokeria suupielestään*
- Minanoita
Mie olen muistavinani että jossakin siellä suunnalla
sain syötäkseni lässähtänyttä kakkupohjaa (heh)
mutta älä huoli makoisaa oli. Muistaakseni palokunnan
pojatkii veteli sitä kitusiinsa sie ko olit nuotion tehnyt keskelle
pirtin permantoa, ihan vaan kakun valmiiksi saattamista varten...
Juuttaan äkkiä pörhältää lentoon tää noita, henkikulta ko on kallis.......viuh!Jaaaa--aaa ja minä kun kuulin että sinä tarjosit sen kakun
amppareille jotka kerma ym. sokerihumelissaan hylkäsivät
yhen ressukan keittiön lattialle istuskelemaan=)
Saat anteeksi turinas, kun et jatkossa usko kaikkia huhuhöpötyksiä, joohan:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683