Huolehtivat naapurit

Valvottu

Itselläni on tosi huolehtiva naapuri.On turvallista olla kun on koko ajan valvovan silmän alla.Joitakin asia voisi varmaan häiritäkkin mut meikäläistä ei.Onpahan naapurillakin jotain tekemistä.

16

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein kiva

      Just hyvä että tämänkin luin taas tiedon viisaampi

    • Munkin naapuri on tosi kiva vaikka asuukin noin viiden kilometrin päässä. Ei ole kyllä ikinä valittanut mun bileistä, mistä lie johtuu?

      • get a life dude

        Yhden miehen bileistä ei paljon meteliä nouse. Onko Sulla mutta elämää kuin tää chattipalstatouhu. En ole S:linbnasta, mutta kesämökki on lähellä. Mielenkiinnosta seurailen palstaa...ja aina sama urpo "äänessä".
        Sitä paitsi; sun "hauskat" herjauksesi mm. heinolalaista kohtaan alittavat kaikki kriteerit. Ilmeisesti olet vain
        synnynnäinen, kiistamaton ja ehdoton urpo.


      • get a life dude kirjoitti:

        Yhden miehen bileistä ei paljon meteliä nouse. Onko Sulla mutta elämää kuin tää chattipalstatouhu. En ole S:linbnasta, mutta kesämökki on lähellä. Mielenkiinnosta seurailen palstaa...ja aina sama urpo "äänessä".
        Sitä paitsi; sun "hauskat" herjauksesi mm. heinolalaista kohtaan alittavat kaikki kriteerit. Ilmeisesti olet vain
        synnynnäinen, kiistamaton ja ehdoton urpo.

        Hei, kuse sä kuule muuntajaan.


      • 0lavi
        get a life dude kirjoitti:

        Yhden miehen bileistä ei paljon meteliä nouse. Onko Sulla mutta elämää kuin tää chattipalstatouhu. En ole S:linbnasta, mutta kesämökki on lähellä. Mielenkiinnosta seurailen palstaa...ja aina sama urpo "äänessä".
        Sitä paitsi; sun "hauskat" herjauksesi mm. heinolalaista kohtaan alittavat kaikki kriteerit. Ilmeisesti olet vain
        synnynnäinen, kiistamaton ja ehdoton urpo.

        Ettei kotka nappaa höyhenetöntä hötypäätä ja vedä heltasta harvahammasta pesäänsä


      • varmuuden vuoksi
        0lavi kirjoitti:

        Ettei kotka nappaa höyhenetöntä hötypäätä ja vedä heltasta harvahammasta pesäänsä

        kaksi kommenttia samalle kirjoittajalle kertoo sinusta Rulle-Olavi, että sinut on varustettu tosi huonolla itsetunnolla. Isältäskö vai äidiltäskö sait noin huonot eväät maailmalla pärjäämiseen.


      • väärin meni arvauksesi
        varmuuden vuoksi kirjoitti:

        kaksi kommenttia samalle kirjoittajalle kertoo sinusta Rulle-Olavi, että sinut on varustettu tosi huonolla itsetunnolla. Isältäskö vai äidiltäskö sait noin huonot eväät maailmalla pärjäämiseen.

        Niinkuin sinä sait molemmilta vanhemmiltasi evääksi kovanhomeista valmiiksijärsittyä naurislimppua ja vielä kaikenonneksi kasvattivanhemmiltasi käytetyt edesmenneen haudankaivajat tekarit limpun jyrsimiseen


    • mievuan

      60.n rolliakka, kattoo jopa muitten postin ja perse pystyssä on lehtiroskiksessa jospa sieltä löytys jotain mielenkiintoista.

    • HyvätNaapurit

      Olen todella ollut aina hyvin iloinen sekä onnellinen Naapureistani, apua olemme antaneet sekä saaneet myös puolin jos toisin. Ei koskaan ole ollut valittamista Naapureista. Katsoisitko peiliin välillä olisiko Sinussa jotain??

      • Nuapuri

        No olipa vastaus. Katso itse peiliin ja mieti, että tosiaan on olemassa häiriintyneitä naapureita, jotka kyttäävät ja tekevät ilmiantoja ihan pikkuasioistakin ARGH...minkälaista lyhytnäköisyyttä. Minullakin on täällä pohjois-karjalassa mukavat auttavat naapurit, vaan Savonlinnassa täysiä häiriköitä ja kyttääjiiä!


    • mie vaan

      mukavia naapureita on vois itekki muuttaa niille kulmille nii johan olis naapuri tupla työllistetty

      • Villeroikotti

        Itellä ainaki ihan kiva naapuri, tai no naapurin emäntä. Kiva puksutella päivisin ku sillä ukko töissä. Ja isäntäki kyllä ihan kiva, tullu pari kertaa käytyä olusella niitten terassilla. Kun isännän silmä vältää, ni tuppaa vaan sen emännän keikistelyltä mennä oluset välillä rinnuksille. Naapurisopu kunniaan ja naapurin emäntää tuheroon.


      • pussis
        Villeroikotti kirjoitti:

        Itellä ainaki ihan kiva naapuri, tai no naapurin emäntä. Kiva puksutella päivisin ku sillä ukko töissä. Ja isäntäki kyllä ihan kiva, tullu pari kertaa käytyä olusella niitten terassilla. Kun isännän silmä vältää, ni tuppaa vaan sen emännän keikistelyltä mennä oluset välillä rinnuksille. Naapurisopu kunniaan ja naapurin emäntää tuheroon.

        Itelläkin on mukavan näköinen naapurin rouva,ukkonsa on vaan pironmoinen kyttääjä ettei taho päästää
        ketään eukkonsa lähelle.


      • PERVO-SETÄ
        pussis kirjoitti:

        Itelläkin on mukavan näköinen naapurin rouva,ukkonsa on vaan pironmoinen kyttääjä ettei taho päästää
        ketään eukkonsa lähelle.

        mulla on oikeen hyvä näköinen tyttö naapurissa ja meillä on semmoinen seksi suhde ja kun panettaa niin naapuriin siis go go ja varma pano KYLLÄ VARMASTI VITUTTAA TEITÄ VITUN TUHKAMUNAT BUHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAAAAA...


      • naapuristas
        PERVO-SETÄ kirjoitti:

        mulla on oikeen hyvä näköinen tyttö naapurissa ja meillä on semmoinen seksi suhde ja kun panettaa niin naapuriin siis go go ja varma pano KYLLÄ VARMASTI VITUTTAA TEITÄ VITUN TUHKAMUNAT BUHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAAAAA...

        Muista pitää huolta siitä vaatekomerossa asuvasta naapuristasi. Säännöllinen pesu ja kuivatus sekä talkkia kriittisiin kohtiin aika-ajoin estää pykimisen ja paikkaustarpeen. Näin toimien naapuristasi riittä iloa vielä pitkiksi ajoiksi.


    • abcdef

      abcdef

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe