Huolehtivat naapurit

Valvottu

Itselläni on tosi huolehtiva naapuri.On turvallista olla kun on koko ajan valvovan silmän alla.Joitakin asia voisi varmaan häiritäkkin mut meikäläistä ei.Onpahan naapurillakin jotain tekemistä.

16

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein kiva

      Just hyvä että tämänkin luin taas tiedon viisaampi

    • Munkin naapuri on tosi kiva vaikka asuukin noin viiden kilometrin päässä. Ei ole kyllä ikinä valittanut mun bileistä, mistä lie johtuu?

      • get a life dude

        Yhden miehen bileistä ei paljon meteliä nouse. Onko Sulla mutta elämää kuin tää chattipalstatouhu. En ole S:linbnasta, mutta kesämökki on lähellä. Mielenkiinnosta seurailen palstaa...ja aina sama urpo "äänessä".
        Sitä paitsi; sun "hauskat" herjauksesi mm. heinolalaista kohtaan alittavat kaikki kriteerit. Ilmeisesti olet vain
        synnynnäinen, kiistamaton ja ehdoton urpo.


      • get a life dude kirjoitti:

        Yhden miehen bileistä ei paljon meteliä nouse. Onko Sulla mutta elämää kuin tää chattipalstatouhu. En ole S:linbnasta, mutta kesämökki on lähellä. Mielenkiinnosta seurailen palstaa...ja aina sama urpo "äänessä".
        Sitä paitsi; sun "hauskat" herjauksesi mm. heinolalaista kohtaan alittavat kaikki kriteerit. Ilmeisesti olet vain
        synnynnäinen, kiistamaton ja ehdoton urpo.

        Hei, kuse sä kuule muuntajaan.


      • 0lavi
        get a life dude kirjoitti:

        Yhden miehen bileistä ei paljon meteliä nouse. Onko Sulla mutta elämää kuin tää chattipalstatouhu. En ole S:linbnasta, mutta kesämökki on lähellä. Mielenkiinnosta seurailen palstaa...ja aina sama urpo "äänessä".
        Sitä paitsi; sun "hauskat" herjauksesi mm. heinolalaista kohtaan alittavat kaikki kriteerit. Ilmeisesti olet vain
        synnynnäinen, kiistamaton ja ehdoton urpo.

        Ettei kotka nappaa höyhenetöntä hötypäätä ja vedä heltasta harvahammasta pesäänsä


      • varmuuden vuoksi
        0lavi kirjoitti:

        Ettei kotka nappaa höyhenetöntä hötypäätä ja vedä heltasta harvahammasta pesäänsä

        kaksi kommenttia samalle kirjoittajalle kertoo sinusta Rulle-Olavi, että sinut on varustettu tosi huonolla itsetunnolla. Isältäskö vai äidiltäskö sait noin huonot eväät maailmalla pärjäämiseen.


      • väärin meni arvauksesi
        varmuuden vuoksi kirjoitti:

        kaksi kommenttia samalle kirjoittajalle kertoo sinusta Rulle-Olavi, että sinut on varustettu tosi huonolla itsetunnolla. Isältäskö vai äidiltäskö sait noin huonot eväät maailmalla pärjäämiseen.

        Niinkuin sinä sait molemmilta vanhemmiltasi evääksi kovanhomeista valmiiksijärsittyä naurislimppua ja vielä kaikenonneksi kasvattivanhemmiltasi käytetyt edesmenneen haudankaivajat tekarit limpun jyrsimiseen


    • mievuan

      60.n rolliakka, kattoo jopa muitten postin ja perse pystyssä on lehtiroskiksessa jospa sieltä löytys jotain mielenkiintoista.

    • HyvätNaapurit

      Olen todella ollut aina hyvin iloinen sekä onnellinen Naapureistani, apua olemme antaneet sekä saaneet myös puolin jos toisin. Ei koskaan ole ollut valittamista Naapureista. Katsoisitko peiliin välillä olisiko Sinussa jotain??

      • Nuapuri

        No olipa vastaus. Katso itse peiliin ja mieti, että tosiaan on olemassa häiriintyneitä naapureita, jotka kyttäävät ja tekevät ilmiantoja ihan pikkuasioistakin ARGH...minkälaista lyhytnäköisyyttä. Minullakin on täällä pohjois-karjalassa mukavat auttavat naapurit, vaan Savonlinnassa täysiä häiriköitä ja kyttääjiiä!


    • mie vaan

      mukavia naapureita on vois itekki muuttaa niille kulmille nii johan olis naapuri tupla työllistetty

      • Villeroikotti

        Itellä ainaki ihan kiva naapuri, tai no naapurin emäntä. Kiva puksutella päivisin ku sillä ukko töissä. Ja isäntäki kyllä ihan kiva, tullu pari kertaa käytyä olusella niitten terassilla. Kun isännän silmä vältää, ni tuppaa vaan sen emännän keikistelyltä mennä oluset välillä rinnuksille. Naapurisopu kunniaan ja naapurin emäntää tuheroon.


      • pussis
        Villeroikotti kirjoitti:

        Itellä ainaki ihan kiva naapuri, tai no naapurin emäntä. Kiva puksutella päivisin ku sillä ukko töissä. Ja isäntäki kyllä ihan kiva, tullu pari kertaa käytyä olusella niitten terassilla. Kun isännän silmä vältää, ni tuppaa vaan sen emännän keikistelyltä mennä oluset välillä rinnuksille. Naapurisopu kunniaan ja naapurin emäntää tuheroon.

        Itelläkin on mukavan näköinen naapurin rouva,ukkonsa on vaan pironmoinen kyttääjä ettei taho päästää
        ketään eukkonsa lähelle.


      • PERVO-SETÄ
        pussis kirjoitti:

        Itelläkin on mukavan näköinen naapurin rouva,ukkonsa on vaan pironmoinen kyttääjä ettei taho päästää
        ketään eukkonsa lähelle.

        mulla on oikeen hyvä näköinen tyttö naapurissa ja meillä on semmoinen seksi suhde ja kun panettaa niin naapuriin siis go go ja varma pano KYLLÄ VARMASTI VITUTTAA TEITÄ VITUN TUHKAMUNAT BUHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAAAAA...


      • naapuristas
        PERVO-SETÄ kirjoitti:

        mulla on oikeen hyvä näköinen tyttö naapurissa ja meillä on semmoinen seksi suhde ja kun panettaa niin naapuriin siis go go ja varma pano KYLLÄ VARMASTI VITUTTAA TEITÄ VITUN TUHKAMUNAT BUHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAAAAA...

        Muista pitää huolta siitä vaatekomerossa asuvasta naapuristasi. Säännöllinen pesu ja kuivatus sekä talkkia kriittisiin kohtiin aika-ajoin estää pykimisen ja paikkaustarpeen. Näin toimien naapuristasi riittä iloa vielä pitkiksi ajoiksi.


    • abcdef

      abcdef

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe