Pitäisikö meidän perustaa valvonta komissio joka valvoisi mm. Kaupungin talo on nykyisin täynnä pomoja joita vain on kuulemma lisätty. Kysymys miksi? Kadun kunnossapito on siirretty YIT:lle miksi siellä enää on pomoja. Valvonnan että työ tulee tehtyä voi suorittaa kansakoulupohjainen työntekijä. Näitä on siellä muitakin aivan toimettomana kertoo tavalliset kaupungin talon työntekijät. Sitten tämä komissio voisi valvoa myös rahan käyttöä niin tulee nämä hyvävelimetkut julkisuuteen. Sitten tämä komissio julkaisisi ilmaisjakelulehteä kerran viikossa jossa kerrottaisiin nämä asiat. Mainoksia siihen saisi pilvin pimein kun nämä asiathan ihmisiä kiinnostaa. Vaaleilla valittujen valtuutettujenkin tekemiset tulisi julkisiksi niin joutuvat vastaamaan tekosistaan. Kyllä vero-äyri putoisi sen jälkeen rajusti. Sen jälkeen paljon puhuttu vaalilupaus köyhien, eläkeläisten, lapsiperheiden ja työttömien olot muuttuisi.
Valvonta komissio
0
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656