The Circle

Bonnka81

Nyt on The Circle kuunneltu muutamaan kertaan läpi.
Onhan levyllä hetkensä ja moni biisi tulee varmasti kasvamaan kuuntelukertojen myötä, mutta valitettavasti tulee Bouncet ja Have a nice dayt mieleen kun biisejä kuuntelee. "When we were beautiful", "Work for a working man" ja "Superman tonight" nousevat selvästi muiden yläpuolelle, mutta levyltä kun löytyy totaalikuraa ja samaa Shanks-huttua jälleen enemmän kun tarpeeksi. Vähän tämä taas pettymykseltä haiskahtaa...
Täytyy nyt silti antaa vielä levylle mahdollisuus ja useinhan nämä paranee ajan myötä.

5

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just older

      Itse olen nyt 3 kertaan levyn kuunnellut ja olen vähän eri mieltä kanssasi.

      Mielestäni levy on onnistunut ja paras sitten these daysin! Levyltä löytyy jopa pari helmeäkin, jotka todennäköisesti jaksaa kiinnostaa kymmenenkin vuoden päästä eli when we were beautiful ja aivan mielettömän hieno brokenpromiseland, joka on mielestäni bändin paras biisi sitten It's my lifen!

      On totta, että parissa biisissä kuulostaa John Shanksin kädenjälki, mutta olen yllättynyt, että ei niin pahasti kuin aluksi pelkäsin. Ainahan pari täytebiisiäkin levylle joutuu, mutta jos on 10 hyvää, niin 2 täytebiisiä ei haittaa!

      Omat suosikkini ovat tällä hetkellä. wwwb, bullet, brokenpromiseland, love's the only rule ja workin for the workin man!

      Eniten olen tyytyväinen siihen, että kitara soi hienosti tällä levyllä ja soolot toimii. Myös teksteihin saatu enemmän järkeä kuin monesti aikaisemmin. Mikä kaikkeista parasta, niin talkbox ei soi levyllä kertaakaan.

      • dimppadamppa

        kyllä muuten soi talkbox. bulletin alussa meinaan.


      • just older
        dimppadamppa kirjoitti:

        kyllä muuten soi talkbox. bulletin alussa meinaan.

        Joo niin ehkä onkin. Huomasin sen kirjoitettuani!


    • DB

      Itsekin oli kuulevinani talkboxin Bullet-biisin alussa. Mutta on toi Circle hieman parannusta aikaisempaan tuotantoon. Ainakin sanoitukset ovat parempia ja ehkä enemmän bändin kuin jbj:n levy. Brokenpromiseland on ehkä ainut biisi mikä nousee muiden yläpuolelle. Fast Cars ja Happy Now on sitten sitä kuraosastoa. Plussan puolelle päätyy myös Work For The Working Man (vaikka alku muistuttaa Livin' On A Prayeriä), Love's The Only Rule (vaikka tuo mieleen Last Cigaretten) sekä Springsteen-tyyliset Live Before You Die ja Learn To Love. WWWB ja Superman Tonight on semmosia joista on vaikee sanoo pitääkö niistä vai ei. Ihan ok biisejä, mut ehkä vähän tylsiä. Bulletin hyvyys ei oo vielä paljastunut mulle ja Thorn In My Side on semmonen ihan kiva välibiisi. Kokonaisuutena parempaa kuin Bounce ja Have A Nice Day.

      • yksi vaan

        Mä tykkään albumista kovasti. Siinä on uutta, mutta myös sitä tuttua Bon Jovia. Samboran kitarakin soi hienosti. Lauluja en osaa laittaa paremmuusjärjstykseen, pitää antaa niille vielä aikaa. Varmasti kuuntelen monta kertaa!

        Miksiköhän Hugh McDonaldia ei nimetä bändin jäseneksi? On hän jo niin kauan ollut soittamassa levyillä ja livenä, osana porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe