Juva se vaan jatkaa kasvuaan lamasta huolimatta!
Tässä muutama Juvan investoinneista.
-Masku
-Tokmanni
-Juva spa (kylpylä)
-Tähtitorni
-Juvan keisari
-Runolan rantatontit
-Ja lisäksi keskustaan vihosen varastopaikalle uusi kerrostalo
autokannella
Joten muuttakaa hyvät ihmiset juvemmalle!
JUVA!
9
4115
Vastaukset
- noista
ite keksittyjä.
- mantsala
Olen aina ajanut Juvasta ohi, vaikka Juvalaiset ovat kovasti yrittäneet hidastaa tai jopa pysäyttää matkanteon. Aion kuitenkin olla pysähtymättä Juvalla tulevaisuudessakaan!
- Juvan lehteä lukenut
mantsala kirjoitti:
Olen aina ajanut Juvasta ohi, vaikka Juvalaiset ovat kovasti yrittäneet hidastaa tai jopa pysäyttää matkanteon. Aion kuitenkin olla pysähtymättä Juvalla tulevaisuudessakaan!
ne ihan totta on
- Ei ikinä
Muutin aikoinaan pois Juvalta ja en ole katunut sitä yhtään. Menin ammattikouluun sinne ja sanoivat että amiskan asuntolassa voi olla myös viikonloppuja, sitten kun Juva oli saanut rahat minusta. Asuntolassa ei saanut olla.
Olin näin ollen asunnoton, eivät tykänneet yhtään siitä että minulla oli väestörekisterin mukaan kirjat Juvalla, myös koulu oli semmoinen että yksi tyyppi päättyi itsemurhaan kun Tomi kiusasi sitä.- hyperros
..sen takia pienet idylliset maalaiskylät kuolee, kun muutatte täältä pois parempaa elämää toivoessa.
Sitäpaitsi olen itsekkin juuri juvan amiksessa.
Eikä siellä ole mitään vikaa. (mitä nyt välillä jotkut pellet tuovat itseään vähän liikaa esille.) - ihmeen
hyperros kirjoitti:
..sen takia pienet idylliset maalaiskylät kuolee, kun muutatte täältä pois parempaa elämää toivoessa.
Eikä siellä ole mitään vikaa. (mitä nyt välillä jotkut pellet tuovat itseään vähän liikaa esille.)Laitapuolen kulkijat tulee juvalle ammattikouluun ajan kulukseen, ja myös silloin kun omalla paikkakunnalla maa rupeaa polttamaan jalkojen alla. Ollaan jonkun idioottilutkan kanssa muka seurustelevinaan ja pilotti päällä hillutaan kylillä
- hyperros
ihmeen kirjoitti:
Laitapuolen kulkijat tulee juvalle ammattikouluun ajan kulukseen, ja myös silloin kun omalla paikkakunnalla maa rupeaa polttamaan jalkojen alla. Ollaan jonkun idioottilutkan kanssa muka seurustelevinaan ja pilotti päällä hillutaan kylillä
...taidan tietää ketä tarkoitat pilottitakkisella!
- Underdog
hyperros kirjoitti:
...taidan tietää ketä tarkoitat pilottitakkisella!
Rabies in town!!!
- Anonyymi
hyperros kirjoitti:
Eikä siellä ole mitään vikaa. (mitä nyt välillä jotkut pellet tuovat itseään vähän liikaa esille.)tässä paljon totuutta, ja monessa vikaa itsessä, kun pitää pois muuttaa. ei se elämä muualla lopulta sen parempaa ole, sama aina on surujen summa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779