Ao Nang Räätälit

Litmanen 10

Onko jollain suosituksia Ao Nangin räätäli liikkeistä. Missä liikkeessä puku kannattaa teettää? Ja mitä kannattaa ottaa huomioon pukua teettäessä? Olen menossa ensimmäistä kertaa Thaimaaseen ja ajattelin teettää puvun siellä. Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä mitkä liittyvät puvun teettämiseen Ao Nangissa.

26

4077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dressmen

Kyllä se pakettimatkan opas suosittelee sulle räätälit!

Puvun teettämisessä kannattaa kiinnittää huomiota kankaan laatuun sekä sovittaa valmistusvaiheessa useasti!

• Limanen 10

En ole menossa pakettimatkalle eli jää oppaan ohjeet saamatta. Mutta kiitokset näistä vinkeistä näin aluksi.

• 1.krta krabille

Myös kiinnostaa, jos jollakin on kokemusperäisiä suosituksia hyvästä räätlistä lähellä Peace Lagunaa.

Matkaoppaiden suositukset ei ole aina niitä parhaita, mutta useiten kyllä kalleimpia.

• sinne menen vastakin

Mäkkiä vastapäätä on Escada niminen räätäli, oli ainakin viime keväänä. Tykkäsimme kovasti,palvelu asiallista ja miellyttävää ja maksaa voi myös euroilla. Eli kun tulet Lagunasta kadulle niin käännytte oikealle. Menkää heti lomanne alkupäivinä räätäliin niin ehditte sovittelemaan kunnolla. Jos on oma malli mukana tekevät samalaisen

• 1.krta krabille
        sinne menen vastakin kirjoitti:

Mäkkiä vastapäätä on Escada niminen räätäli, oli ainakin viime keväänä. Tykkäsimme kovasti,palvelu asiallista ja miellyttävää ja maksaa voi myös euroilla. Eli kun tulet Lagunasta kadulle niin käännytte oikealle. Menkää heti lomanne alkupäivinä räätäliin niin ehditte sovittelemaan kunnolla. Jos on oma malli mukana tekevät samalaisen

Kiitti tiedosta.

Tuo juuri on strategiani, eli ekana iltana räätäliin ja se asia on pois päiväjärjestyksestä...tästä syystä etukäteiset infot kullan arvoisia. Olen 5 pukua teettänyt matkoillani Phuketissa, mutta Krabi uusi paikka mulle.

Kiitti !

• go 2010
        1.krta krabille kirjoitti:

Kiitti tiedosta.

Tuo juuri on strategiani, eli ekana iltana räätäliin ja se asia on pois päiväjärjestyksestä...tästä syystä etukäteiset infot kullan arvoisia. Olen 5 pukua teettänyt matkoillani Phuketissa, mutta Krabi uusi paikka mulle.

Kiitti !

Laitoin tämän jo toiseenkin viestiketjuun, mutta tulkoon nyt tännekin.

Kävin ainakin neljässä räätälissä tutustumassa. kings fashion on matkatoimistojen suosittelema ja varmaan hyvä paikka, mutta tuskaisen ruuhkainen ja kohtuuttoman kallis ainakin saamani tarjouksen mukaan. Jos haluat juuri jonkun tietyn kankaan, niin silloin tämä on hyvä, koska valikoima on varmaan kaupungin suurin. Itse löysin loistavan räätälin vahingossa kun eksyin pienelle sivukadulle 200 metriä rannasta. Teetin ensin pikkutakin ja paidan ja kun laatu oli suorastaan erinomainen niin tilasin puvun ja useita paitoja lisää. Tämäkään paikka ei ollut halvin, mutta tykästyin räätäliin joka ei huudellut kadulla ja oli rauhallinen ja miellyttävä eikä tyrkyttänyt kalleimpia kankaita vaan kyseli tarpeita ja esitteli kankaita.
        Puvun ja kolmen paidan hinnaksi sovittiin lopulta n. 130 euroa. Kaikkien laatu on aivan virheetön ja toimitus nopea. Kun vielä lopuksi tilasin vielä pari paitaa lisää niin olin saanut räätälistä jo lähes ystävän ja hän antoi minulle alennuskoodin, jolla tuttunikin saavat suoraan hyvän hinnan (discount code B110).
        Paikka oli Giorgios Fashion n. 200 metriä rannasta toinen kuja vasemmalla (n. 20 metriä kujaa). Uskallan suositella.

• juuri tullut
        go 2010 kirjoitti:

Laitoin tämän jo toiseenkin viestiketjuun, mutta tulkoon nyt tännekin.

Kävin ainakin neljässä räätälissä tutustumassa. kings fashion on matkatoimistojen suosittelema ja varmaan hyvä paikka, mutta tuskaisen ruuhkainen ja kohtuuttoman kallis ainakin saamani tarjouksen mukaan. Jos haluat juuri jonkun tietyn kankaan, niin silloin tämä on hyvä, koska valikoima on varmaan kaupungin suurin. Itse löysin loistavan räätälin vahingossa kun eksyin pienelle sivukadulle 200 metriä rannasta. Teetin ensin pikkutakin ja paidan ja kun laatu oli suorastaan erinomainen niin tilasin puvun ja useita paitoja lisää. Tämäkään paikka ei ollut halvin, mutta tykästyin räätäliin joka ei huudellut kadulla ja oli rauhallinen ja miellyttävä eikä tyrkyttänyt kalleimpia kankaita vaan kyseli tarpeita ja esitteli kankaita.
        Puvun ja kolmen paidan hinnaksi sovittiin lopulta n. 130 euroa. Kaikkien laatu on aivan virheetön ja toimitus nopea. Kun vielä lopuksi tilasin vielä pari paitaa lisää niin olin saanut räätälistä jo lähes ystävän ja hän antoi minulle alennuskoodin, jolla tuttunikin saavat suoraan hyvän hinnan (discount code B110).
        Paikka oli Giorgios Fashion n. 200 metriä rannasta toinen kuja vasemmalla (n. 20 metriä kujaa). Uskallan suositella.

todella huonoa palvelua sai kun peace lagunasta kääntyyy kohti rantaa.. en millään muista paikan nimeä, mutta siinä oli myös sisäänheittäjänä 15 vuotias poika. palvelu loppui heti kun mitat oli otettu. silloin kun paidat oli valmiit niin ne ei todellakaan istuneet päälle ja räätäli suoraan sanoen vittuili meille ja käski olla puhumatta. saatiin kuitenkin paidoista loppujen lopuksi hyvät, mutta palvelu oli suoraan perseestä.. nainen joka työskenteli myös siellä näytti intialaiselta ja mies ehkä samoin.

• taylori
        juuri tullut kirjoitti:

todella huonoa palvelua sai kun peace lagunasta kääntyyy kohti rantaa.. en millään muista paikan nimeä, mutta siinä oli myös sisäänheittäjänä 15 vuotias poika. palvelu loppui heti kun mitat oli otettu. silloin kun paidat oli valmiit niin ne ei todellakaan istuneet päälle ja räätäli suoraan sanoen vittuili meille ja käski olla puhumatta. saatiin kuitenkin paidoista loppujen lopuksi hyvät, mutta palvelu oli suoraan perseestä.. nainen joka työskenteli myös siellä näytti intialaiselta ja mies ehkä samoin.

teetin puvun King`s taylorissa ja sain siellä ainakin ihan hyvää palvelua, Varsinkin siellä oleva nuorempi mies oli loistava. Itse tästä vanhemmasta herrasta eli johtajasta en ole aivan 100% vakuuttunut. Mutta yhtäkaikki pukuun olin ja olen tyytyväinen, toki samanlaisen puvun olisi voinut saada jossakin hieman halvemalla, mutta kuka jaksaa ruveta kiertämään useita räätäleitä, kun voi nauttia samaan auringosta ja säästö on kuitenkin euroissa ainoastaan joitakin kymppejä.

• 14.2.09 palannut

Olimme vuosi sitten Peace Lagunassa ja itse löysimme mielestämme hyvän räätälin missä vaatteemme teetimme. Lähellä hotellia, mäkkäriä vastapäätä on muistaakseni Escada niminen paikka. Eivät olleet ''päällekäyviä'', hyvin ystävävällinen palvelu ja vaatteisiin olimme erittäin tyytyväisiä. Rouva puhui hyvää énglantia ja rupattelimme pitkät pätkät. Meillä oli mallivaateita mukana (miehellä paita ja minulla caprit) ja saimme prikulleen samanlaiset. Osaavat toki tehdä mittojen mukaan mutta jos on joku sopivaksi hyvä malli itsellä kannattaa otta mukaan. Mies teetti 7 paitaa sekä aamutakin, yht 214 euroa ja kun on isokokoinen meni kangastakin aika paljon. Kahdet caprit maksoi 77 euroa. Kankaat rypistymätöntä, silittämättä päälle pantavia. Heille voi myös maksaa euroissa

• vain rahaa ja aikaa
        taylori kirjoitti:

teetin puvun King`s taylorissa ja sain siellä ainakin ihan hyvää palvelua, Varsinkin siellä oleva nuorempi mies oli loistava. Itse tästä vanhemmasta herrasta eli johtajasta en ole aivan 100% vakuuttunut. Mutta yhtäkaikki pukuun olin ja olen tyytyväinen, toki samanlaisen puvun olisi voinut saada jossakin hieman halvemalla, mutta kuka jaksaa ruveta kiertämään useita räätäleitä, kun voi nauttia samaan auringosta ja säästö on kuitenkin euroissa ainoastaan joitakin kymppejä.

Viime vuonna teetimme kaverin kanssa kingsillä 1400 € lla vaatteita , matkakumppani oli aikanaan saanut eräät parhaimmista housuistaan heiltä.

Tuota nyt kävi toisin.
        -ylihinnankin sietää jos laatu on ok.Kun tilasi kolmet housut niin vain yhdet tehtiin sovitettuna ja loput jätettiin raaka malliin.Roskiinhan ne suomessa meni.
        Itsekin yrittäjänä tuntuu tosipahalta mustata toista , vielä vanhempaa yrittäjää.
        Ehkä kuningas oli menettänyt hyvät räätärinsä jollekin joka maksaa paremmin.
        Nämä vaatteethan ostetaan aliurakoitsijoilta ja heidän kaavoitus taidoista on paljon kiinni. No rahaahan se vain oli ja menetettyä aikaa ja paitoja voi lomilla käyttää.

• bb

Olemme kahdella Krabin-matkalla teettäneet paljon vaatteita räätäliliikkeessä BIG BOSS, joka sijaitsee samalla pienellä sivukadulla kuin hotelli Peace Laguna. Liikettä pitää ystävällinen intialaispariskunta (no niinhän ne kaikki räätälit taitavat olla) ja itse pidin siitä, että kun naisena teetin, otti tämä nainen mitat. Ja hänen miehensä sitten miesasiakkailta. Loistava, ystävällinen palvelu ja istuvat vaatteet. Puvun teettämisessä laatu maksaa eli paremmat kankaat, joista kannattaa teettää, ovat kalliimpia, kuin sisäänheittotarjoukset, mutta siltikin vielä edullisia.

• Tietoa vailla

Nosto...

Alkaa olla viimeisimmät suositukset kolmisen vuotta vanhoja ja kaipaisin tuoreempaa tietoa suositeltavista / vältettävistä Ao Nangin räätäleistä. Matkaan alkuun kuukauden päivät aikaa ja tarkoitus olisi teettää ainakin naisten juhla-asuja reissun aikana.

• helmik.2012 palannut

Olimme 2012 helmikuussa Ao nangissa (13.2.2013 lähdemme jälleen samaan paikkaan) ja teetimme vaatteemme yhä edelleen Mäkkäriä vastapäätä olevassa Escadassa kuten joka kerta. Suosittelen edelleen, palvelu erinomaista, ei sisäänheittoa,ei pakkomyyntiä. Mies teetti taasen 10 kpl paitoja,aamutakin. Itse teetin kaksipuolisen sängynpeitteen silkistä sekä muutaman koristetyynynpäällisen sekä kangasta kahden tuolinistuimen päällystämiseen. Joka ikinen aamu ihastelen peitettäni kun laitan sen sängyn päälle. Tällä kerralla teetän itselleni kaksipuolisen silkkisen aamutakin ja mies edelleen muutamia paitoja.... Eivät entiset ole pesussa miksikään menneet eikä napit irronneet.

• doris621

Olisin kiinnostunut siitä päiväpeitosta; Mitä maksoit siitä? Onko saumat hyvin ommeltu, minkä kokoinen? Olen lähdössä Koh Lantalle ja ajattelin myös teettää päiväpeiton.

• rockon_

Itsekin hyvää räätäliä kaipailen Ao Nangista. Harmi, jos tuo King's taylorin taso on noin laskenut. olisi ollut potentiallinen paikka. Mutta kaipa sieltä jokin hyvä löytyy. :) Mitä luulette, tekevätkö kopion omasta mekosta jos ottaa mukaan? Haluan samanlaisen isompanaja ja eri värisenä... Kyseessä on siis melkko simppelin mallinen mekko Seppälästä eli ei mikään hankala design kappale.

• Taikkulan kokemuksia

Me olimme Ao Nangissa helmikuussa 2013.
      Vaimo halusi juhlapuvun, joka matkaseurueen avulla olikin
      tilattu räätäliltä Milano. Tuplahinta ja ennakkotilausmaksu yli puolet
      lopullisesta. 1,5 viikossa ei tullut valmista ja muutoksia ei toteutettu.
      Suoranaista huijausta selityksineen. Sinne jäivät torso juhlapuku ja ennakkomaksu,
      eivät suostuneet neuvottelemaan. Eipä kannata käyttää nenäliinaa
      vaativampiin tilauksiin, sekin olisi tietysti tuplahintainen vi...iluilla kuorrutettuna.

• menee joka menee

Samoja intialaisia rosvoja kaikki,limasilla kourilla kättelemään terve terve.moro moro osta poro nämä kannattaa kiertää kaukaa.......

• Kauluspaitoja

Laittakaa vaan ihmeessä suosituksia ja huonoja kokemuksia. Matkaan aikaa pari kuukautta, ja voisi hyvinkin täyttää vaatekaappia mittatilauspaidoilla. Kun vaan löytäisi hyvän räätälin / liikkeen.

• Matkustelija13

Saimme hyvää palvelua, hienoja istuvia vaatteita avovaimon kanssa.
      Andy the taylor, turistipoliisin lähellä, Krabi Resortista ja muslimikojuista vielä pääkatua vähän Nopparahtin suuntaan.
      Varmaan on muitakin hyviä, mutta en voinut sietää näitä pahimpia:"terve,terve, mitä kuuluu..?" Kavereita.
      Juteltiin paljon muutenkin ja saimme paljon tietoa miten homma toimii kaupanteossa yleisemminkin.
      Joulukuussa 2013

• Lähtevä

Kings Fashion Ao Nangissa. Asiallista kohtelua ja hyvää laatua.

• 28x...

Suonette anteeksi että puutun keskusteluun vaikka kokemukseni räätäleistä ovat Bangkokista ja Pattikselta ja nekin hyvin suppeat. Pattiksen intialaisilla räätäleillä oli kilpailu kova Walkkarilla. Paheni vuosi vuodelta. Eivät riittäneet enää moi- moit eikä terve- terveet vaan kävivät käsiksi ja repivät käsivarsista. Suomalainen punaniska ei sellaisesta pidä. Tarpeekseen saaneet turistit ottivat yhteyden paikallis- sekä turistipoliisiin jotka asensivat valvontakamerat kadulle. Pahimmat hihaantarttujat sakotettiin ja juttu levisi. Nyt seisovat kiltisti kuin kananpojat koppiensa ovella eivätkä huutelekaan enää yhtään mitään.
      Itse toteaisin että että halvalla ei saa hyvää. Lisäksi on epärehellisiä "räätäleitä".
      Kehenkään ei voi luottaa. Jos viime vuonna sait hyvän puvun niin se ei takaa että tänä vuonna kävisi samoin. Alihankkija eli puvun tekijä voi olla aivan eri kuin viime vuonna.
      Ehdotan että ryhdytte pitämään kuria siellä Krabissa. Ennakkomaksuja ei lainkaan. Vasta valmiista ja mahdollisesta korjatusta tuotteesta maksetaan sovittu hinta. Ammattiliike tähän suostuu. Muut voitte unohtaa.
      Tällaisilla toimilla olemme saaneet Pattiksen hintatason pidettynä kohtuullisena.
      Nyt kun venäjärahaa tulee sinnekin ovista ja ikkunoista niin tuntuu että vuosikymmeniä kestänyt työmme tämänkin asian tiimoilta on muuttumassa.

• eikototaakoo

sama päivystaja hopottelee ihan hopoja. viimeksi kertoi toisella palstalla, etta ei ole käynyt suomea lukuunottamatta missaan. tykkaa vaan kommentoisa muka-asiantunteavasti muiden kokemuksia.
        hyvia raataleita taalla on monia. paaosa on kotoisin myanmarista. intialaiset pyorittavat taalla ravintolabisnesta.
        varausmaksu on must, koska pitaa maksaa alihankkijoille. tosi moni farang on vetanyt valista ja tuotetta ei ole haettukaan sovittuna ajankohtana. siksi varausmaksu.
        totta oli ainoastaa se, että pattiksella on pa ruskii porukka lisaantynyt ja ovat nostaneet hintoja pilviin. ennen halpa pattis on nyt kalleimmasta paasta ainakin viime viikon kokemuksen mukaan.

• IhanaAoNang
        eikototaakoo kirjoitti:

sama päivystaja hopottelee ihan hopoja. viimeksi kertoi toisella palstalla, etta ei ole käynyt suomea lukuunottamatta missaan. tykkaa vaan kommentoisa muka-asiantunteavasti muiden kokemuksia.
        hyvia raataleita taalla on monia. paaosa on kotoisin myanmarista. intialaiset pyorittavat taalla ravintolabisnesta.
        varausmaksu on must, koska pitaa maksaa alihankkijoille. tosi moni farang on vetanyt valista ja tuotetta ei ole haettukaan sovittuna ajankohtana. siksi varausmaksu.
        totta oli ainoastaa se, että pattiksella on pa ruskii porukka lisaantynyt ja ovat nostaneet hintoja pilviin. ennen halpa pattis on nyt kalleimmasta paasta ainakin viime viikon kokemuksen mukaan.

Palasimme viikko sitten Ao Nangista. Teetätin itselleni 2 kotelomekkoa ( one cut eli sama leikkaus), jakun, kynähameen, 3 paitaa ( one cut ) King´s Fashionissa. Mekot, jakku ja hame ovat thaisilkkiä ( ei keinokuitua yhtään seassa), mikä ei välttämättä ole mielekkäin materiaali ( rypistyy, vaatteen huollon haastavuus, huonosti laskeutuvaa ja kallis materiaali ) vaatteisiin. Sovituksia tuli yhteensä viisi, mikä aika työlästäkin. Eka jakku meni uusiksi vaatikuksestani ja mukisematta sen tekivät; ensimmäisen malli oli surkea vaikka yhdessä mallistoa katsottiin ennen tilausta - tuli vaikutelma, etteivät oikein kiireessä keskittyneet toivomuksiini. Hoikalle nuorelle ihmiselle varmaan helpompi tehdä tosin vaatteet.
        Englanninkielen taito oli palvelussa ok. Esitteessä luki: Järjestämme kuljetuksen sovituksiin, sovituksen jopa hotellissa - tämä ei toiminut, omin nokinmenin sovituksiin. Hintaa kertyi 1000 euroa. Selkeästi kallein ainakin toisten tailorien kadunvarsi-/ ovenpielimainontaan verrattuna. Tarjousta en muilta kysynyt esim. edellisellä materiaalilla tehtynä. Suosittelen vertailemaan ja olemaan kriittinen. Materiaaleja kannattaa vertailla huolella. Esim. silkkiä sisältävän kankaan ominaisuudet kohentuvat pienellä keinokuitulisällä. Lopuksi: Huonoa ei tarvitse hyväksyä.

• bigboss

Siis mitä ihmettä ovat nämä hinnat???
      2 mekkoa, jakku, kynähame ja 3 paitaa =1000€ !!!!!!!!!!!!!!
      Eikö kuulosta kalliilta?

Vertaan nyt niihin vaatteisiin joita olen teettänyt.
      Miesten kauluspaidat 12,50-17,50€ riippuen materiaalista ja mallista.
      Miesten puku 110€ ja materiaali minun vähäiseen käyttöön aivan riittävä.
      Naisten kotelomekko 60€ hienosta kankaasta moneen kertaan sovitettuna ja muutettuna..

Tonnilla saisi aikamoisen kasan rytkyjä.
      Tinkikää nyt edes vähäsen niistä ohjehinnoista. ;-)

• pashaa myyvät

Ao Nangissa en enää ikinä teettäisi mitään. phuketissa on tullut käytettyä useamman räätäliliikeen palveluita ja olen aina ollut tyytväinen palveluun, lopputulokseen sekä hintoihin. Ao Nangissa kyselin hintoja parista eri räätälinliikkeestä, hinnat oli aika poskettomat verrattuna Phukissa pyydettyisin (jopa oman kankaan kassa pyydettiin eräästä tuotteesta 80e jonka teettäminen phuketissa oli parikymppiä vuosi sitten, ja Ja eurohan on tässä välissä vahvistunut joten hintaeroa ei saa fiksusti perusteltua). Huomasin myös, että räätälinmyyjät kimpaantuivat kun kyseli hintaa eikä ollut samalta istumalta valmis tilausta tekemään, tuli isoa napinaa siitä että miksi en heti tilaa ja suoranaista vittuilua siitä, että en ole asiakas jos vain kysyn enkä heti osta.

Yhdessä liikkeessä myyjä ei ollut lainkaan kartalla, vaan esitteli aivan vääränlaatuista materiaali kyselemääni tuotteeseen. Vedään vaikka vertauskuva, että asiakas sanoo tarvitsevansa farkut ja myyjä esittelisi ohutta sifonkia. Eli kundi ei ollut edes kartalla, mitä materiaalia ko. tuotteessa parasta olisi käyttää.

Joku kertoili matkatoimiston suosittelemien liikkeiden hintojen olevan vielä arvokkaampia kuin muissa, minä en niistä edes kysellyt. Olen ajatsitten matkaillessani jo oppinut, että suomen matkatoimistojen suosittelemat mesta on aina hinnakkaampia kuin muut vastaavat palveluntarjoajat. Tottakai, koska nämä liikeet maksavat matkatoimistoille markkinonnista. Tämä koskee räätäleitä siinä missä sukelluskoulujakin.

Ao Nangissa tulin teettäneeksi sitten yhden vaateen johon MELKEIN tyytyväinen, Kolmas liike josta hintaa kysyin ja ainoa jossa myyjämies ei ottanut nuppiin. Tässä lopputuotteessa kangas oli leikattu täysin eri suuntaisesti kuin mitä myyjän knassa sovittiin (eli kuvionti lopputuotteessa sitten ei ollut sellainen kun tarkoitus oli). Teetin myös kodin tekstiilejä, joitavarten minulla oli malli mukana. Töineen tämä maksoi toista sataa euroa, ja lopputulos oli täysin perseestä - ei ollut räätäli osannut otaa mallista oikein mittoja vaan lopputuotteet osottautuivat kotona sellaiseksi etteivät ole oikein mitoitetut eikä niillä tee hevon häntää. Eli meni siitä päälle 100e ihan kehitysapuun =(
      Vähän epäilen että kauppamies itse tämän virheen tajusi, koska valmistus venyi pari kertaa luvatusta jolloin sain tuotteet heti ennen lähtöä ja jätkä pakkasi ne kassiin kiiruusti - maksaessa otti myös käyntikortin jossa sovitut ennakommaksut ja hinnat oli eikä antanus takaisin (yleensä ko, kortiti on aina jäänyt teettäjälle jotta voi halutessaan tilata s-postilla esim. lisää tuotteita jne).

Lyhyesti siis: en Ao Nangista tilaisi mittatilustyönä mitään. Potentiaaliselle asiakkaalle vittuillaan, eikä kaikissa liikkeissä ollut edes ammattitaitoa esitellyä oikeita materiaaleja. Ja näköjään jos erehtyykin tilaamaan venyy aikataulut ja tuote on täysi susi.

• Ei ikinä G Armaniin!

Meitä ainakin vedätettiin täysin G Armani nimisessä liikkeessä, joka jää Nopparqt tharo -rannasta vähän matkan päähän keskustaan päin. Liikkeen omistajat valehtelivat materiaaleista ja minun thaisilkkivaatteina tilaamiini paitoihin eivät käyttäneet esittelemäänsä thaisilkkiä vaan vaihtoivat sen nähtävästi tehtaalla halvempaan polyesterisekotteiseen tuotteeseen. Kyseisiä paitoja tilasin kaksi ja niiden hinta oli yhteensä n. 100 euroa. Materiaaleja ei ollut lupa testata loppuvaiheessa, hinnasta ei voinut neuvotella. Sairastan vaikeaa ihosairautta, miksi en voi käyttää kuin ainoastaan luonnonmateriaaleja - kyseiset paidat olisi siis sama toimittaa kaatopaikalle, koska niitä en voi käyttää. Lopussa myyjä vain virnisti ja sanoi, että mikään hänen myymistään tuotteista ei ole materiaaliltaan aitoa.

Tom's fashion on puolestaan laadultaan aivan huippupaikka, myyjä asiallinen ja esittelee sekä osoittaa materiaalien aitouden omatoimisesti (silkin kohdalla palotesti). Työn laatu ensiluokkaista, kylmiä virvokkeita myös tarjolla. Ei kuitenkaan halpa.

King's fashionissa kangasvalikoima huippuluokkaa, henkilökunta ystävällistä (ostin irtosilkkiä niin työnlaatua en osaa kommentoida). Hinta suunnilleen samaa luokkaa tai hieman halvempi kuin Tom's fashionissa.

Yhteenveto: EI KOSKAAN G ARMANIIN, plussat King's ja Tom's fashionille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      97
      3327
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3143
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      218
      2680
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2269
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1599
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1304
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13