Morjens!
Sisko osti tommosen Scenicin ja nyt taitaa olla akku tyhjänä. Sähköä ja laturia on tarjolla, mutta akku on ilmeisesti apparin penkin alla jemmassa ja aikani eri penkinkippausvaihtoehtoja puhelimessa lueteltuani sitä ei silti saatu esiin. Mun nollatietämyksellä päätinkin kysyä viisaammilta apua ennenkuin yritetään uudestaan.
Eli: Miten hitossa saadaan Scenicin apparin penkki pois akun latauksen tieltä?
Kiitos!
Scenic -98 akun lataaminen **kiire**
Akku tyhjänä
2
681
Vastaukset
- Akku tyhjänä
Akku latauksessa. Naapurin setä kävi jeesaamassa akun näkösälle. Ohjekirja ois tietysti ollut kova juttu mutta noissa relluissa se taitaa kulua puhki heti takuuajan päätyttyä :D
- rellu 98
Morjens
scenikin akun saa ladattua ilman että penkkiä iroittaa.
avaa konepelti ja katso apukuskin kohdalle(rintapellissä kiinni) on akunkaapelit peitetty mustan muovikannen alle
aukaise kyseinen kansi ja laita laturin kaapeli punaiseen kaapeliin ja - kaapeli runkoon ja sitten ei muuta kuin virtaa laturiin
onnea suoritukselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222