Hei, osaisko teistä joku arvioida hintaluokkaa, missä hinnoissa pyörii n.25 vuotta vanha toimiva Muuli 600 peräkärry? Valot hieman oikkuilee, mutta ne lienee helppo korjata.
Minkähän arvoinen?
6
4837
Vastaukset
- kärryn ostaja
10 erkkiä jos renkaat pyörii
- rippuu
jos muuten hyvä kuntoinen niin lamput pikku juttu, eli jos renkaat, laakerit, iskarit,pohjalevy, ja sen alla olevat runkoputket hyvässä kunnossa niin sehän on hyvä ja tukeva kärry, mutta eihän sen myyntiarvo kaksinen ole.
jos olisin myymässä niin 200 ekua pyytisin mu jos ostamassa niin 100 ekua voisin maksaa.. - mOa
rippuu kirjoitti:
jos muuten hyvä kuntoinen niin lamput pikku juttu, eli jos renkaat, laakerit, iskarit,pohjalevy, ja sen alla olevat runkoputket hyvässä kunnossa niin sehän on hyvä ja tukeva kärry, mutta eihän sen myyntiarvo kaksinen ole.
jos olisin myymässä niin 200 ekua pyytisin mu jos ostamassa niin 100 ekua voisin maksaa..150 saat siitä..palaa asiaan jos kiinnostaa..
[email protected]
- pietar1
minä ostin muuli 600 kärryn 550 eurolla ja se on vm.1997. kärry oli lähes käyttämätön ja nyt haeskelen siihen kuomua, mutta sitä näyttää olevan vaikea saada?
muuli on hyvä kärry, joten älä myy halvalla ja kerro mulle jos tiijät mistä saa siihen kuomun.
soppiiko näin?Pientä näppärää perävaunua olen etsimässä muuli 600 olisi kokonsa puolesta ihanne, minähän vuosina sitä on tehty? 80-90 luvulla ainakin. Vanhemmat ovat maalattuja ja uudemmat sinkittyjä. Mistähän vuodesta ne on alettu sinkittemään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984