Onko rapu m. pitkävihainen

Kaksonen

Loukkasin syvästi rapumiestä. Millä hänet lepyttää? Onko ravut pitkävihaisia? Tämä yksilö ainakin kovin jääräpäinen.

19

4635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen täälläkin

      ravut loukkaantuvat herkästi. jos olet loukannut häntä pahasti, hän ei anna anteeksi...tai ainakin muistaa sen pitkään. itse en ole loukannut rapua verisesti, mutta niissä pienemmissäkin loukkauksissa, olen saanut tehdä aika paljon töitä anteeksiannon eteen. vilpittömyys must.

    • rapu m

      ainakin omalta kohdaltani voin näin sanoa.
      Rapu ei unhoita koskaan tultuaan loukatuksi
      todella pahasti.Ja näin ollen rapuhan voi noin
      kuvaannolliseti antaa anteeksi,loukkaaja on tekonsa
      jälkeen menettänyt pelin kyseinen henkilö on ravuule
      pelkkää ilmaa.Koskaan ei paluuta entiseen.

      • idiootti

        Olen samaa mieltä.


      • nasu

        niin totta.. myös minunkin kohdalla jos koen että joku kyseinen henkilö on tehnyt väärin,annan oikeastaan aina anteex mutta teko voi jäädä silti pitkäksi aikaa mieleen,jos joku on loukannu todella pahasti,silloin tämä henkl.ei oo edes enää olemas mul,en kato ees päin:täyttä ilmaa.


    • minä vain..

      ravut ovat joskus todella pitkävihaisia,tiiän sen koska olen itse rapu!

      • Kaksonen

        Kiitos vastauksistanne. Taisin tietää kysymättäkin. Kokemusta on kolmen vuoden ajalta. Pitkävihainen, anteeksiantamaton, jääräpäinen ja vielä kylmä ja kovakin. Olkoon kuoressaan. Life goes on!


      • rapu m
        Kaksonen kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne. Taisin tietää kysymättäkin. Kokemusta on kolmen vuoden ajalta. Pitkävihainen, anteeksiantamaton, jääräpäinen ja vielä kylmä ja kovakin. Olkoon kuoressaan. Life goes on!

        pidä paikkaansa,rapu on hellä huomaavainen
        ensin toiset huomioonottava ja sitten oma itse.
        Anteeksi annetaan pienet jutut,mutta isot njiet.
        Hyvää kevään jatkoa.


      • Oi-nas
        rapu m kirjoitti:

        pidä paikkaansa,rapu on hellä huomaavainen
        ensin toiset huomioonottava ja sitten oma itse.
        Anteeksi annetaan pienet jutut,mutta isot njiet.
        Hyvää kevään jatkoa.

        Tuntemani ravut ovat huomaavaisia, helliä ja rakastettavia. Heillä on lämmin sydän vaikka kätkevätkin välillä tunteensa kuorensa alle. Rapu ei halua loukata koskaan. He ovat sympaattisia otuksia. Olen todella onnellinen että olen saanut viettää jo monia vuosia rakkaan rapu mieheni kanssa :) Myös ystävä piirissäni on rapuja, he ovat lojaaleja ja empaattisia ihmisiä. Toki kyllähän rapu oikutteleekin mutta niinhän me kaikki.


      • Ihmetys!
        Oi-nas kirjoitti:

        Tuntemani ravut ovat huomaavaisia, helliä ja rakastettavia. Heillä on lämmin sydän vaikka kätkevätkin välillä tunteensa kuorensa alle. Rapu ei halua loukata koskaan. He ovat sympaattisia otuksia. Olen todella onnellinen että olen saanut viettää jo monia vuosia rakkaan rapu mieheni kanssa :) Myös ystävä piirissäni on rapuja, he ovat lojaaleja ja empaattisia ihmisiä. Toki kyllähän rapu oikutteleekin mutta niinhän me kaikki.

        Rapu EI TIETENKÄÄN OLE kylmä, kun se heitetään kiehuvaan veteen, senkin pöllö!
        Milloinkans rapuja on kylmässä vedessä keitetty, sehän on mahdotonta!
        Kaikkia pöllöjä niitä onkin!


    • Cancer

      Rapumiehen lepyttäminen on vaikeaa, jos hän kokee itsensä todella loukatuksiksi, se saattaa olla melkein mahdotonta. Oma rapumieheni korostaa aina, että vilpittömyys on tärkein asia suhteessa. Itse rapunaisena en koe olevani kovin pitkävihainen (ainakaan rapumieheeni verrattuna;), saataan tosin empaattisena ja tunteellisena ihmisena joutua helposti tunnekuohujen valtaan.

      • Sorry

        Sorry, jos ilkuin rapuja kylmiksi ja koviksi ihmisiksi. Johtunee tämän hetkisestä tilanteesta. Rakastan rapuani, mutta hän ei suostu puhumaan, koska loukkasin häntä tunkeutumalla liian syvälle hänen kuorensa sisään. Taisi siis tulla pysyvä vamma!


      • Rapu typy
        Sorry kirjoitti:

        Sorry, jos ilkuin rapuja kylmiksi ja koviksi ihmisiksi. Johtunee tämän hetkisestä tilanteesta. Rakastan rapuani, mutta hän ei suostu puhumaan, koska loukkasin häntä tunkeutumalla liian syvälle hänen kuorensa sisään. Taisi siis tulla pysyvä vamma!

        Olen rapu ja todella todella pitkä vihainen, paljon olen kuitenkin antanut anteeksi (ehkä vähän liikaakin ja liian isoja juttuja) mutta aikaa siihen menee. Olen oikeastaan melko lapsellisen itsepäinen ja pitkävihainen kun mietin tämän hetkistä tilannetta; olen nyt viikon sabotoinut miestäni hänen pienestä virheliikkeestään viime viikon lopulla. Vedän koko ajan kaikki vanhat jutut riitaan mukaan eikä riidasta meinaa tulla loppua. Yritän juuri taistella itsepäisyyttäni vastaan kun tunnin päästä pääsen töistä kotiin jos vihdoin saisi sovittua, mutta se tuntuu niin hankalallé kun toinen itsepäinen (sarvipää(härkä) odottaa siellä..

        Tsemppiä taistelullesi, sitä kyllä meidän kanssa riittää ;)


      • Rapu typy
        Sorry kirjoitti:

        Sorry, jos ilkuin rapuja kylmiksi ja koviksi ihmisiksi. Johtunee tämän hetkisestä tilanteesta. Rakastan rapuani, mutta hän ei suostu puhumaan, koska loukkasin häntä tunkeutumalla liian syvälle hänen kuorensa sisään. Taisi siis tulla pysyvä vamma!

        Muistathan että kaikista tärkeintä meille on rakkaus..vaikkemme sitä vastaanotakaan kovin innostuneessti (ulospäin ainakaan) olessamme syvästi loukkaantuneita, niin kyllä se mielessä aina lämmittää ja auttaa nopeammin antamaan anteeksi


      • Kaksonen
        Rapu typy kirjoitti:

        Muistathan että kaikista tärkeintä meille on rakkaus..vaikkemme sitä vastaanotakaan kovin innostuneessti (ulospäin ainakaan) olessamme syvästi loukkaantuneita, niin kyllä se mielessä aina lämmittää ja auttaa nopeammin antamaan anteeksi

        Kyllä on kaikkea kokeiltu. Kudottu sukat ja lähetelty kauniita kirjeitä ja oltu katuvaisia. Tuntuu vaan tosi pöllölle, kun itse ei ole pitkävihainen.

        Toivotaan parasta, jos sulla on lisää vinkkejä niin otetaan kiitollisena vastaan.


      • Raputypy
        Kaksonen kirjoitti:

        Kyllä on kaikkea kokeiltu. Kudottu sukat ja lähetelty kauniita kirjeitä ja oltu katuvaisia. Tuntuu vaan tosi pöllölle, kun itse ei ole pitkävihainen.

        Toivotaan parasta, jos sulla on lisää vinkkejä niin otetaan kiitollisena vastaan.

        Enpä kyllä muuta osaa enää neuvoa kuin että; mene liiallisuuksiin..rapu ei ikinä voi saada liikaa huomiota ja hellyyttä. Enhän tietysti tiedä minkälaisesta loukkauksesta on kyse, tai miehesi tunteista sinua kohtaan mutta tämän sanoisin olevan paras apu.

        Itse vihdoin eilen sain sovittua riidan, mieheni viikon minua ´passanneena` ja ´mielistelleenä` en voinut enää vastustaa kiusausta. Mies itse myös sanoi ettei ole ikinä ennen minua moista tavannut eikä ole mitään sovittelija tyyppiä joten kyllästyttävältä se kuulemma tuntuu ja välillä meinaa luovuttaa. Että kai me krapuset sitten vaikeita ollaan..kunpa sitä osaisikin luonteensa muuttaa. Mutta niinhän ravut luonnossakin taitavat väärinpäin kulkea ja nurinperisiä olla..


      • Kaksonen
        Raputypy kirjoitti:

        Enpä kyllä muuta osaa enää neuvoa kuin että; mene liiallisuuksiin..rapu ei ikinä voi saada liikaa huomiota ja hellyyttä. Enhän tietysti tiedä minkälaisesta loukkauksesta on kyse, tai miehesi tunteista sinua kohtaan mutta tämän sanoisin olevan paras apu.

        Itse vihdoin eilen sain sovittua riidan, mieheni viikon minua ´passanneena` ja ´mielistelleenä` en voinut enää vastustaa kiusausta. Mies itse myös sanoi ettei ole ikinä ennen minua moista tavannut eikä ole mitään sovittelija tyyppiä joten kyllästyttävältä se kuulemma tuntuu ja välillä meinaa luovuttaa. Että kai me krapuset sitten vaikeita ollaan..kunpa sitä osaisikin luonteensa muuttaa. Mutta niinhän ravut luonnossakin taitavat väärinpäin kulkea ja nurinperisiä olla..

        Kiitos Typy! Olen toiminut nyt kaksi viikkoa aivan toisin. Annan rapusen olla rauhassa. Miettiä, ei enää jaksa mielistellä. Tulee ihan nöyryytetty olo, kun loukkaus ei ollut niin paha. Mitä nyt verbaali-ihmisenä suutani pieksin vähän liikaa ja liian monille!
        Kiitti anyway.


    • veemäinen rapu

      Itse olen rapunainen ja kaksonen on aikoinaan onnistunut minuakin loukkaamaan kerran jos toisenkin ja helvetin pahasti.

      Minut on lepyttänyt jumalaton mielistely ja lahjonta.. ja tietenkin hyvä huumori ja kiusoittelu, missä kulkee myöskin raja ettei lähdetä tippaakaan enempää ainakaan mollaamaan.

      Aina kun kaksonen minua loukkasi viilsin sanoilla pahasti ja kävelin pois paikalta.. ajatuksena että siinäpä soittelee sitten ja anelee armoa sekä kertoo miten väärin on toiminut.

      Seksillä ei tosiaan olisi minua saanut leppymään. en voisi koskea mieheen pitkällä tikullakaan jos asiat on vähänkin auki tai puhumatta.

      Meitä rapuja, ainakin minua, on erittäin vaivalloista lepyttää. Jos miestä rakastan en mä sitä ikinä jättäisi ellei olisi todella suurta syytä, mutta annan kyllä sen vaikutelman että tervemenoa.. ja ilkeänä luonteena muistan kyllä seuraavassa riidassa mainita asiasta. Sen jälkeen ollaan sujut.

      Jos joku jättäisi "mut rauhaan" ja antaisi "aikaa ajatella" kilahtaisin varmaan totaalisesti.

      Ollaan me niin ärsyttäviä! Huomasin itekin kun tän kirjoitin. huhhuh. miten kukaan pystyy elämään ravun kanssa?? isot hatunnostot just nyt miehelleni.

    • vmäinenrapu-73

      Olen rapumies ja periaatteenani on never forget, never forgive. Minulla on erinomainen muisti ja se on tavallaan taakka. Muistan kaikki minuun kohdistetut loukkaukset ja pahat teot ihan ala-asteelta lähtien. Enkä anna ikinä anteeksi.

    • rapu tyttö

      Itse olen rapu tyttönen ja minä olen hyvin helposti loukkaantuva ja herkkä, tosin minuva ei saa kyllä suututettua kauhian helposti.
      Mutta jos minut loukkaa niin saa niin nöyrästi ko kykenee niin anella anteeksi koska olen hyvin pitkävihainen :/
      Ja muutaman ystävän olen menettänyt koska itse olen sellainen ihminen että suljen minua loukanneen ihmisen kokonaan elämästi noin vaan kylmästi, vaikka oltaisi tunnettu pitkään, kaikista läheisimmät/parhaimmat ystävät tuntevat minut sen verran hyvin että eivät anna periksi ja jaksavat minuva hyvinä ja huonoina päivinä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe