Aamulenkillä

-Nylkynen-

Oli kaunis syksyinen Aamu. Olin juuri lähtemässä lenkille, kun ovikello soi. Kukas siellä tähän aikaan päivästä kehtaa häiritä, tuumin. Avasin oven, sen takana seisoi Sanna, Moi! oletko lenkille menossa? Sanna kysyi. Joo, totesin hiukka hölmönä. Saanko tulla sun kanssa, Sanna kysyi. Totta kai, töksäytin vähän hölmönä. En vielä tuolloin aavistanut mitä Sannalla oli mielessään. Hän on noin 165 cm pitkä, sopusuhtainen, ristiverinen ja sinisilmäinen.
Hölkkäsimme kevyesti puistoa kohti. Sanna pysähtyi vanhan ladon vierelle, joka oli vielä puiston reunassa ja se oli tarkoitus purkaa. Sanna ehdotti että menisimme latoon katsomaan mitä siellä on. Suostuin, ja niinpä siirryimme latoon. Ovi ei ollut lukossa joten sisään meno kävi helposti.
Sisään päästyämme alkoi Sanna suudella minua. En ollut varautunut moiseen joten olin yllättynyt. Suutelin takaisin. Hetkisen suudeltuamme tunsin kuinka Sanna kävi yhä tiiviimmin minua vasten. Ei siinä kerinnyt ajattelemaan mitään jatkoin vain yhä kiihkeämpää suutelua.
Sannan käsi hakeutui kourimaan tuulipuvun housujen edustaa. Tunsin kuinka housuissani alkoi pullottaa. Laitoin käteni Sannan takamukselle ja painoin hänen lantiotaan lähemmäs itseäni. Tunsin selvästi hänen kiimansa, ja nyt alkoi ajatusten tulva pyöriä päässä, Seksiä tämän jumalattoman kauniin naisen kanssa, vaikkakin ladossa. Hetken tuumittuani uskaltauduin suutelun lomassa kysymään, haluatko sä juuri täällä, Sanna nyökkäsi myöntävästi.
Hämärässä ladossa oli aluksi vaikea nähdä, mutta Sannalla oli taskussa otsalamppu, mitä hän käytti kun oli yöllä suunnistamassa. Etsiskelin lampun valossa sopivaa paikkaa mihin kallistaa Sannan. Nurkkaan oli kasattu vanhoja säkkejä ja muuta roinaa. yhdessä nurkassa oli vanhoja heiniä. Nakkelin niiden päälle säkkejä ja kipusimme Sannan kanssa kasaan. Kuiskasin hänen korvaansa, tää on jännää. Joo Sanna kähisi jo selvästikin kiimaisena. Aloin hitaasti riisumaan hänen tuulipuvun housujaan, alta paljastuivat kuvioidut sukkahousut ja niiden alta loistivat valkoiset stringit. Tunsin hänen kiihotuksensa, kun laitoin käteni vielä hänen jaloissaan olevien housujen sisään. Hyväilin Sannan häpyä ja tunsin sormissani kosteuden. Riisuin housut nilkkoihin, Sannan pillu oli sievä, karvoitus oli vaaleaa ja vähäistä, johtuen siitä, että hän oli ajanut karvat melkein kokonaan.

Aloin nuolemaan pillua voimakkain vedoin, alhaalta ylöspäin. Sanna tärisi hieman, mielihyvän ja nautinnon lomassa. Työnsin varovasti parisormeni hänen pilluunsa, ja kosteus oli voimakas, samoin pillun lihasten supistus sormeni ympärillä. Sanoja ei tarvittu, katseet riittivät. Liikuttelin sormia hänen pillussaan ja samalla nuollen klitorista. Vaikutus oli välitön, Nautinnon yninä alkoi täyttää latoa, jatkoin vielä hetken kunnes Sanna otti kädestäni kiinni ja alkoi työnnellä sitä voimakkaammin sisäänsä. Minulla alkoi jo olla tukalaa, himot voimistuivat.

5

12379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Nylkynen-

      Sanna sai kohta rajun orgasmin ja vapisi kuin syksyinen haavan lehti puussa, putoamista vailla. Riisuin nopeasti housuni, paljastaen kovan seisovan kullini. Sanna otti kiinni kullistani ja runkkasi. Kullini koveni entisestään ja nautinto alkoi kasvaa. Sanna otti kullini suuhunsa, imi ja lipoi sitä. Tuntui kuin mälli olisi tulossa, ja pyysin Sannaa lopettamaan, etten tulisi hänen suuhunsa. Ei sillä ole väliä, Sanna sanoi, ja jatkoi imemistä entistäkin kiivaampaan tahtiin. Nyt mällit tulevat, ajattelin ja niin sitten kävikin. Laukesin ähkien hänen ihanan samettisen pehmeään suuhunsa.
      Voi vittu ajattelin. ei tullut panoja. Sanna pyyhki enempiä sperma roiskeita kasvoiltaan, tuulipuvun takin hihaan, ja sanoi naurahtaen, kohta mä haluan että nussit mua, haluan nussia. Totesin mitäpäs jos mennään mun kämpille ja jatketaan siellä? Okei. Sanna sano. lähdettiin ladosta ja käveltiin melkein kilometri mun kämpille. Lenkkiä tässäkin oli, en tosin voinut mitenkään aavistaa, mitä Sannalla oli mielessään. Olemme tunteneet toisemme jo jonkin aikaa, sillä olemmehan naapureita, ja on tullut käytyä kahvilla puolin ja toisin.
      Matka sujui leppoisasti kävellessä, ja niitä näitä jutellessa, vaikka huomasi ihan selvästi että Sanna on puutteessa edelleen ja kiihottunut, eikä minullakaan ollut valittamista, sillä pullistuma alkoi housuissani olla melkoinen, ja päällepäinkin näkyvä.
      Ilma ulkona oli syksyisen kolea, kello läheni kymmentä, harmaa sumuverho peitti tienoota ja tihutti vettä. Päästyämme kämpille, sanoin, että lämmin suihku tekisi terää ja Sanna oli miettinyt ihan samaa. Joten kävimme pikaisesti suihkussa, molemmat yhtä aikaa, oli vaikeata luopua ajatuksesta olla harrastamasta Seksiä Sannan kanssa tässä ja nyt. Sanna Katseli minua läpitunkevin katsein, ja sanoi, Sä taidat haluta tässä ja nyt.
      Enpä voinut kieltääkään, joten sanoin että Kyllä haluan, mutta mennään kuitenkin makuuhuoneen sänkyyn. Suihkun jälkeen kuivasimme toinen toistamme hetkisen, kunnes kumpikaan ei enää pystynyt pidättelemään himojaan. Sanna Kävi selin makuulle sängylle, polvet hieman koukussa, ja levitettynä. Sannan pillu tarjoutui eteeni puhtaana ja kiimasta turvonneena, hieraisin kevyesti sormella klitorista, ja nautinnon ilmeet Sannan kasvoilla olivat paljon puhuvat. Nuolaisin klitorista, ikään kuin kiusoitellen ja kohta tulikin kommentti, Mä haluun nussia, älä kiusaa mua enempää.
      Kehotuksesta lopetin nuolemisen ja aloin hitaasti mutta varmasti työntämään kulliani Sannan märkään pilluun. Se tuntui todella ihanalle, aloin työntelemään, pikkuhiljaa tempoa muuttaen ja tunsin kuinka sannan pillun lihakset kouristelivat kullini ympärillä. Huohotukset muuttuivat nautinnon kiljahduksiksi, ja tunsin kyrvässäni tykytystä sen merkkinä että pian tulisi.
      Onneksi vaihdoimme asentoa, ja Sanna kävi istumaan kyrpäni päälle, ja alkoi ratsastaa sellaisella tahdilla että sitä ei voisi kunnon orikaan kauaa kestää. Sannan nautinnon kiljahdukset lisääntyivät, ja seasta erottui sanoja, »rakas, haluan sinua, älä lopeta, tahdon sua». Nyt rupesi tosissaan olemaan vaikea pidätellä mällejä, Sanna vain yltyi ja riehaantui semmoiseen raviin, että »Oksat ja männynkävyt pois alta». Sanna laukesi voimakkaaseen orgasmiin ja lysähti päälleni huohottaen, ja minä tulin ähkien hänen sisäänsä.
      Kun Sanna toipui hengästyksestänsä, kuiskasi hän minun korvaani, sä olet rakas, rakastatko minua? No ei siinä kieltäminen auttanut, koska oikeasti halusin juuri hänet. Rakastan mä, sain sanotuksi, ja lisäsin, menisinkö keittämään kahvia, kai sä voit jäädä siksi aikaa vielä? Juu, keitä vain, Sanna tuumi, ja lisäsi, ei mulla ole mihinkään kiire, eihän sinullakaan rakas? Taas tuo outo lausahdus »Rakas». Enää sen ei voitu sanoa johtuvan seksin kiihotuksesta.
      Kahvipöydässä otin asian puheeksi, ja selvisi että se oli sitten poikamiehen viimeinen aika, poikamiehenä, Sanna halusi jakaa elämän minun kanssani…

    • wau

      Kaunis tarina!!! Onko tuo totta?? voiko noin tapahtua?? Taidan lähteä lenkille!!...Hmmmm!!!

      • TODELLA Pettynyt

        Eiks se oo silloin taskulamppu.Hei pientä tarkkuutta tohon kirjotteluun!!!


      • PuurunenPaavo
        TODELLA Pettynyt kirjoitti:

        Eiks se oo silloin taskulamppu.Hei pientä tarkkuutta tohon kirjotteluun!!!

        Etkö ole ikinä nähnyt semmoista otsalamppua, mikä laitetaan päähän, siinä on semmoiseen kuminauhaan laitettu pieni lamppu, mitä suunnistuksessa yleisesti käytetään, joka mahtuu taskuun.

        Taskulamppu. Tuossa artikulointi wikibediasta.

        Taskulamppu on pienehkö lamppu joka tuottaa useimmiten melko kirkkaan ja kapean valokeilan. Se on suunniteltu mukana kannettavaksi, jotta sillä voisi valaista kohteita myös siellä, missä kiinteä valaistus ja sähköverkko puuttuu.

        Perinteisessä taskulampussa on polttimena pieni hehkulamppu ja voimanlähteenä paristo. Polttimen takana on parabloidinen heijastin, jonka etäisyyttä valonlähteestä voi säätää ja näin muokata valokeilan muotoa.

        2000-luvulla ovat yleistyneet LED-teknologiaa käyttävät taskulamput. Ledien etuna perinteisiin polttimoihin on pienempi sähkönkulutus, mikä mahdollistaa pidemmän toiminta-ajan. Ne kestävät myös iskuja hehkulamppuja paremmin sekä kuumenevat vähemmän. Nykyään on käytössä myös erilaisia vaihtoehtoisia energianlähteitä (mm. veivattava dynamo tai sähkömagneettinen induktio), jolloin varsinaisia paristoja ei tarvita ollenkaan.

        tässä vielä otsalamppukin.

        Otsavalo eli otsalamppu on pään ympärille kiinnitettävä valaisin, jonka avulla on helppo toimia pimeässä kädet vapaina.

        Otsalamppujen kaksi yleisintä tyyppiä ovat halogeenivalaisin erillisellä selkään kiinnitettävällä akulla ja LED-valaisin pattereilla, tai ladattavalla akulla. Otsalamppuja käytetään erityisesti yösuunnistuksessa.

        Hanki elämä, ennenkun alat toisille aukoon.


      • Romantikko?

        No ei helvetissä voi tapahtua! Tämä oli niin imelää, että alko ihan ällöttää... Eipä olis uskonu, että sekin päivä vielä koittaa kun saan itseäni kyynikoksi kutsua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe