Jatkoroikka ulkokäyttöön kulmapistokkeella?

mistä?

Mistä saa ulkokäyttöön tarkoitetun jatkoroikan jossa on pistotulpan päässä kulmapistoke? Ainoastaan sisäkäyttöön olen näitä nähnyt saatavilla ja ulkokäyttöön tarkoitetussa aina suora pistotulppa.

3

1237

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole tullut vastaavaa itsellekään vastaan. Ei valmiina johtona, eikä pistotulppana, että voisi itse rakentaa johdon.

Olis kyllä ihan tarpeellinen kapistus. Ainakin helpottaisi tulpan irrottamista rasiasta, jos nyt ei olisikaan etua siinä johdon taipumisessa, eli johto murtuu tulpan juuresta. (juu ei saisi olla pysyvästi seinässä jatkojohto)

• Minä vaan
        ahex kirjoitti:

http://www.jokiwatti.fi/kauppa/index.php?document:context=tuotteet&tuotteet:show=40,1 Tuossa olisi kulmapistotulppa, mutta sisäkäyttöön. Onko sitten mitkä perusteet, että on sisäkäyttöön, muu kuin kenties UV:n kesto, eli hapristuu ulkona?

niin uskoisin kaikien sähköliikkeiden myymälöistä tai netistä esim. finnparttian luettelosta. Ulkokäyttöön tarkoitetuilla on parempi kosteussuojaus sekä taivutuksen kestävyys kylmällä, erityisesti pakkasella, tuon UV-kestoisuuden lisäksi, joten kyllä se on turvallisuustekijä. Jos valmistaja ilmoittaa, että laite on tarkoitettu vain sisäkäyttöön, pitäisi sitä uskoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      101
      3611
    2. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1398
    3. 83
      1252
    4. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      73
      1069
    5. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      333
      1009
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      65
      866
    7. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      141
      863
    8. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      287
      770
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      54
      749
    10. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      734
    Aihe