Mistä saa ulkokäyttöön tarkoitetun jatkoroikan jossa on pistotulpan päässä kulmapistoke? Ainoastaan sisäkäyttöön olen näitä nähnyt saatavilla ja ulkokäyttöön tarkoitetussa aina suora pistotulppa.
Jatkoroikka ulkokäyttöön kulmapistokkeella?
3
1118
Vastaukset
Ei ole tullut vastaavaa itsellekään vastaan. Ei valmiina johtona, eikä pistotulppana, että voisi itse rakentaa johdon.
Olis kyllä ihan tarpeellinen kapistus. Ainakin helpottaisi tulpan irrottamista rasiasta, jos nyt ei olisikaan etua siinä johdon taipumisessa, eli johto murtuu tulpan juuresta. (juu ei saisi olla pysyvästi seinässä jatkojohto)http://www.jokiwatti.fi/kauppa/index.php?document:context=tuotteet&tuotteet:show=40,1 Tuossa olisi kulmapistotulppa, mutta sisäkäyttöön. Onko sitten mitkä perusteet, että on sisäkäyttöön, muu kuin kenties UV:n kesto, eli hapristuu ulkona?
- Minä vaan
ahex kirjoitti:
http://www.jokiwatti.fi/kauppa/index.php?document:context=tuotteet&tuotteet:show=40,1 Tuossa olisi kulmapistotulppa, mutta sisäkäyttöön. Onko sitten mitkä perusteet, että on sisäkäyttöön, muu kuin kenties UV:n kesto, eli hapristuu ulkona?
niin uskoisin kaikien sähköliikkeiden myymälöistä tai netistä esim. finnparttian luettelosta. Ulkokäyttöön tarkoitetuilla on parempi kosteussuojaus sekä taivutuksen kestävyys kylmällä, erityisesti pakkasella, tuon UV-kestoisuuden lisäksi, joten kyllä se on turvallisuustekijä. Jos valmistaja ilmoittaa, että laite on tarkoitettu vain sisäkäyttöön, pitäisi sitä uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197