Filtteri+Jointti

Ruohonenn

Heikentääkö filtterin käyttö jointissa kannabiksen vaikutusta, vai miksi se ei ole niin yleinen?
Filtterin ja tipin hyvät puolet?

13

21579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maria...

      saat paremmat kaasut ku poltat ihan tipillä... tai no en mä tiiä ei sitä filltteriä ruukata joonaksessa käyttää.. ja miksi ees poltat jointissa? kyllä suosittelen bongin hankintaa saa parhaat kaasut sillä :)

      • Ärrärrr

        ärrältä saa myös halvalla ihan hyviä maissipiippuja, jotka toimii ihan hyvin ko hommaa screenin siihen, tai sitte heittää vaan kiven sinne. niistäki kyllä pitää muistaa ottaa se filtteri pois sieltä. Ja hintaki on vaan 7,60€.


    • eihajuakaan

      Filtteri tietenkin suodattaa myös aktiivisia ainesosia pois. Jos olet tottunut filtteriin, etkä halua tippiä käyttää, niin joko revi filtteristä puolet pois, että se on ohuempi ja pöyhyttele se "kuohkeaksi".

      Tai sitten ota käärintätupakkaa, ja leikkaa filtteri mahdollisimman lyhkäseksi. Kääri filtterin pitunen sätkä lyhyellä filtterillä ja käytä sitä minisätkää filtterinä.

      Tai sitten ne Silk Cutin röökit, joissa on snadi filtteri, aktiivihiili keskellä, filtteri lopussa. Ottaa sen loppupään filtterin ja aktiivihiilet huitsinnevadaan ja täyttää röökillä. Siinäkin on filtterin näkönen filtteri, mutta huomattavasti lyhkäsempi. Kandee käärii paperi niihin Silk Cutin hengitysreikien päälle.

      Parempi olisi kumminkin joko puhtaasti filtterin pitusella sätkällä tai sitten pahvisella "tipillä" tehdä se osa mistä pitää kiinni ja minkä tökkää suuhun.

      Tai sitten polta vielä 10-vuotta ja sit oot oppinu sen verran filtterimahdollisuuksia, että semmosen tekee ihan mistä vaan. Tai bongin. Tai minkä vaan väsäyksen, että saa poltettua. Ei ne mahdollisuudet koskaan lopu kesken.

      McGyver Friend: Hey, man, we're out of papers.
      McGyver Smoker: All right. Then get me a toilet paper roll, a corkscrew and some tin foil.
      McGyver Friend: We don't have a corkscrew.
      McGyver Smoker: All right. Then get me an avocado, an ice pick and my snorkel.
      McGyver Smoker: [Friend looks at him funny] Trust me, bro. I've made bongs with less. Hurry up!

      • Ruohonneeenn

        Siis leikkaan pahvin palan, esim pahvilaatikosta ja teen siitä ympyrän muotoisen?


      • jokurandompoika
        Ruohonneeenn kirjoitti:

        Siis leikkaan pahvin palan, esim pahvilaatikosta ja teen siitä ympyrän muotoisen?

        Toi pahvilaatikko voi olla paksua, mut ite ainaki oon irrotellu kortti pakan niitä leveitä "läppiä". Sellase rullaa kasaa ja dadaa!


    • 420hemp

      Heikentää se kun siihen jää niitä aineita.. Yksinkertaisesti starkapaperipaketin kansi on hyvä, siitä saa tehtyä n. 4 pahviflitteriä siten kun leikkaa "ei pituus suunnassa" vaan neljään osaan ja sitten käärii niistä pahvin paloista.. Ei tuossa ostikossa kyllä kysytty että miten pahvifilsu tehdään mutta iii can flyy..

      • 420all

        Sätkäpaperipaketin*


      • 420all

        Sätkäpaperipaketin*


      • 420nou

        Ja aktiifihiilifilsut on hyviä kans..


      • Anonyymi
        420nou kirjoitti:

        Ja aktiifihiilifilsut on hyviä kans..

        RIPULI

        KYRPÄ

        SUIHKUTA PASKAA MUN SUUHUN AAH


    • Käärinkaikenkoneella

      3,5€ maksaa rasia(50kpl aktiivihiilifilttereitä. Suosittelen niitä. Toimii samalla tavalla kuin itse pahvista väsätty tipsi, mutta on vaa helpompi ja on melkee ilmainen:) Itse olen huono käärimään tupakkaa tai mitään muutakaan sätkäksi, mutta onneksi noita apuvälineitä löytyy. Åbong on hyvä sivu jos kotikaupungista ei myymälää löydy.

    • Anonyymi

      Miten tehdä tippi

      • Anonyymi

        Tee pientä haitaria paperi-liuskan toiseen päähän ja rullaa muutaman kerran paperi sen ympärille. Joku kopiopaperia paksumpi on hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe