miten sopivia ovat?
puukäärme nainen ja vesirotta mies
2
859
Vastaukset
- v myy
ja molemmat ovat kauriita
- Tulisika
Kauriin luonne on päättäväinen mutta täysin puhdasta Kauris-tyyppiä ei ole olemassa. Luonteenne on ehkä samanlainen mutta ette ajattele samalla tavalla.
Käärme ja Rotta ovat hyvin erilaisia! Liitto voi kuitenkin onnistua. Älykäs ja käytännöllinen Rotta tulee toimeen kaikkien kanssa (Rotan vaisto pitää tunteet kurissa). Käärme voi olla omistushaluinen/mustasukkainen mutta tämä eläinmerkki osaa myös arvostaa kumppaniaan. Käärmeellä on yleensä viimeinen sana tässä liitossa...
Elementit: Puu pitää Vedesta ja Vesi pitää Puusta. Rotta on Tuplavesi (kiinteä elementti on myös Vesi).
Käärmeen kiinteä elementti on Tuli. Vesi ja Tuli eivät aina ymmärrä toisiaan. Joskus Veden on pakko hillitä Tulta mutta niin, ettei Tuli sammuu kokonaan. Vesi-persoona pärjää aina, onhan hänellä maaginen kyky saada toiset haluamaan sitä, mitä itse haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512