http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1760864
Eikö siellä niitä kaneja riitä ruoaksi?
Etelänvareksella
8
275
Vastaukset
hyvää ruokahalua tälle poron "raatelijalle". Olet varmaan susien ja karhujen ystävä.
- ekopost
toivotatko sinä varkaalle onnea.tiedätkö,että poro on yksityistäomaisuutta.poron varastaessaan saa sakkoja tahi linnaa.ja on sen jälkeen halveksutuimpi ,kuin pedon tappaja.kulkee kylillä aina mustissa silmissä,sen jälkeen kun jää kiinni.
- asuste
ekopost kirjoitti:
toivotatko sinä varkaalle onnea.tiedätkö,että poro on yksityistäomaisuutta.poron varastaessaan saa sakkoja tahi linnaa.ja on sen jälkeen halveksutuimpi ,kuin pedon tappaja.kulkee kylillä aina mustissa silmissä,sen jälkeen kun jää kiinni.
on tämän kaltainen kasvonaamio öisillä retkillään.
http://www.moremusic.fi/jpics/52-8009-03.jpg ekopost kirjoitti:
toivotatko sinä varkaalle onnea.tiedätkö,että poro on yksityistäomaisuutta.poron varastaessaan saa sakkoja tahi linnaa.ja on sen jälkeen halveksutuimpi ,kuin pedon tappaja.kulkee kylillä aina mustissa silmissä,sen jälkeen kun jää kiinni.
Robin Hoodkin viranomaisten silmissä varas, mutta fiksut pitivät häntä sankarina. Ihan sama juttu irrallaan olevien porojen "raatelemisessa".
- ekopost
Susianalyytikko kirjoitti:
Robin Hoodkin viranomaisten silmissä varas, mutta fiksut pitivät häntä sankarina. Ihan sama juttu irrallaan olevien porojen "raatelemisessa".
sinä siis meinaat,että tämä varas antaisi paistin köyhille sisäfileen syrjäytyneille.alkoholisteille menisi maksa siis ruokaan.nyt sinä taas puhut omia ajatuksia vastaan,sillä olet myös kirjoittanut,että susien salakaatajat on ihmissikoja jotka pitäisi tuomita.nämä kaksi on sama asia kummassakin on tapahtunut rikos.miksi siis tuomita metsästäjä,joka koiraa ja itseään suojellakseen ampuu suden hengettömäksi
ekopost kirjoitti:
sinä siis meinaat,että tämä varas antaisi paistin köyhille sisäfileen syrjäytyneille.alkoholisteille menisi maksa siis ruokaan.nyt sinä taas puhut omia ajatuksia vastaan,sillä olet myös kirjoittanut,että susien salakaatajat on ihmissikoja jotka pitäisi tuomita.nämä kaksi on sama asia kummassakin on tapahtunut rikos.miksi siis tuomita metsästäjä,joka koiraa ja itseään suojellakseen ampuu suden hengettömäksi
asia, tappaako irrallaan olevia teuraselukoita vaiko yleviä metsän petoja. Fiksu raatelee porot (joko susi taikka ihminen) ja antaa petojen jolkutella rauhassa niitä pelkäämättä. Susien ja karhujen kaatajat joutaisivat vankiloihin. Näin ajattelee luonnon ystävä. Minun mielestä rikollista on olla toivottoman tyhmä ja ahne kuten esim. poropaimenet.
- ekopost
Susianalyytikko kirjoitti:
asia, tappaako irrallaan olevia teuraselukoita vaiko yleviä metsän petoja. Fiksu raatelee porot (joko susi taikka ihminen) ja antaa petojen jolkutella rauhassa niitä pelkäämättä. Susien ja karhujen kaatajat joutaisivat vankiloihin. Näin ajattelee luonnon ystävä. Minun mielestä rikollista on olla toivottoman tyhmä ja ahne kuten esim. poropaimenet.
se on sama asia.irrallaanhan ne on myös pedot.syövät yksityistä omaisuutta.joutasivat lynxsittää.näin ajattelee porojen ystävä.missä mielessä poromies on ahne? niitä jotka siirtoistuttavat petoja pitäisi viedä vankilaan
- parikin metriä
ekopost kirjoitti:
se on sama asia.irrallaanhan ne on myös pedot.syövät yksityistä omaisuutta.joutasivat lynxsittää.näin ajattelee porojen ystävä.missä mielessä poromies on ahne? niitä jotka siirtoistuttavat petoja pitäisi viedä vankilaan
sontapatteriin, niin hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381