kolinportti

pohj.karjalaan!

Heip! Sattuisiko joku tietämää/tuntemaan sellaista ikämiestä, joka käy Kolinportilla ilmeisesti useinkin, sellaisella pienellä sinisellä autolla. Mies on lyhyehkö, yli 70v., iloisen oloinen ukkeli. Juttelin hänen kanssaan kahvipöydässä, ja tykästyin. En vain rohjennut esittää asiaa suoraan, joten nyt voisin kerätä rohkeutta, ja tehdä aloitteen! Olen toiselta paikkakunnalta oleva nuorempi mies. Saisinko asiallisia vastauksia, jos jotenkin voisit jelpata. (nimi saattoi olla Olli, tai sinne päin)

12

4494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle

      asiallinen vastaus.

      OTA OLLI KUJASTA!

      • kohtaloita

        Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.


      • päivänä - jo
        kohtaloita kirjoitti:

        Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.


      • Anonyymi
        päivänä - jo kirjoitti:

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät


      • Anonyymi
        päivänä - jo kirjoitti:

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.

        Kulkijana olli osti sinisen pienen auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät

        Helvetin paska ruoka nykyisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät

        Onko se se isotissinen eukko?


    • Anonyymi

      On kohtalaisen hyvät rinnat mitä puristella. Kesäapulaisena oli kivaa tissejä puristella takahuoneessa, tykkäsi nuoren pojan sukkelista käsistä.

      • Anonyymi

        jätä äitisi tissit rauhaan, olethan jo 13v


    • Anonyymi

      Joko siellä purkutoimet aloitettu????. Hiljaista ainakin näyttää olevan.

      • Anonyymi

        kakkosen kyösti PELASTAA REMPPA EI PURKU


    • Anonyymi

      Kyösti on tosi yrittäjä joka ei jätä hommia kesken.. Herättää kollinportin henkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe