Heip! Sattuisiko joku tietämää/tuntemaan sellaista ikämiestä, joka käy Kolinportilla ilmeisesti useinkin, sellaisella pienellä sinisellä autolla. Mies on lyhyehkö, yli 70v., iloisen oloinen ukkeli. Juttelin hänen kanssaan kahvipöydässä, ja tykästyin. En vain rohjennut esittää asiaa suoraan, joten nyt voisin kerätä rohkeutta, ja tehdä aloitteen! Olen toiselta paikkakunnalta oleva nuorempi mies. Saisinko asiallisia vastauksia, jos jotenkin voisit jelpata. (nimi saattoi olla Olli, tai sinne päin)
kolinportti
12
4494
Vastaukset
- sulle
asiallinen vastaus.
OTA OLLI KUJASTA!- kohtaloita
Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.
- päivänä - jo
kohtaloita kirjoitti:
Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.
kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.
- Anonyymi
päivänä - jo kirjoitti:
kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.
Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät
- Anonyymi
päivänä - jo kirjoitti:
kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.
Kulkijana olli osti sinisen pienen auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät
Helvetin paska ruoka nykyisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät
Onko se se isotissinen eukko?
- Anonyymi
On kohtalaisen hyvät rinnat mitä puristella. Kesäapulaisena oli kivaa tissejä puristella takahuoneessa, tykkäsi nuoren pojan sukkelista käsistä.
- Anonyymi
jätä äitisi tissit rauhaan, olethan jo 13v
- Anonyymi
Joko siellä purkutoimet aloitettu????. Hiljaista ainakin näyttää olevan.
- Anonyymi
kakkosen kyösti PELASTAA REMPPA EI PURKU
- Anonyymi
Kyösti on tosi yrittäjä joka ei jätä hommia kesken.. Herättää kollinportin henkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473