Heip! Sattuisiko joku tietämää/tuntemaan sellaista ikämiestä, joka käy Kolinportilla ilmeisesti useinkin, sellaisella pienellä sinisellä autolla. Mies on lyhyehkö, yli 70v., iloisen oloinen ukkeli. Juttelin hänen kanssaan kahvipöydässä, ja tykästyin. En vain rohjennut esittää asiaa suoraan, joten nyt voisin kerätä rohkeutta, ja tehdä aloitteen! Olen toiselta paikkakunnalta oleva nuorempi mies. Saisinko asiallisia vastauksia, jos jotenkin voisit jelpata. (nimi saattoi olla Olli, tai sinne päin)
Vastaukset 12
- sulle
asiallinen vastaus.
OTA OLLI KUJASTA!- kohtaloita
Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.
- päivänä - jo
kohtaloita kirjoitti:
Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.
kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.
- Anonyymi
päivänä - jo kirjoitti:
Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät
- Anonyymi
päivänä - jo kirjoitti:
Kulkijana olli osti sinisen pienen auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät
Helvetin paska ruoka nykyisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se se isotissinen eukko?
- Anonyymi
On kohtalaisen hyvät rinnat mitä puristella. Kesäapulaisena oli kivaa tissejä puristella takahuoneessa, tykkäsi nuoren pojan sukkelista käsistä.
- Anonyymi
jätä äitisi tissit rauhaan, olethan jo 13v
- Anonyymi
Joko siellä purkutoimet aloitettu????. Hiljaista ainakin näyttää olevan.
- Anonyymi
kakkosen kyösti PELASTAA REMPPA EI PURKU
- Anonyymi
Kyösti on tosi yrittäjä joka ei jätä hommia kesken.. Herättää kollinportin henkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351018- 71838
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40680Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40666Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus178512- 43479
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45450
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6417