kolinportti

pohj.karjalaan!

Heip! Sattuisiko joku tietämää/tuntemaan sellaista ikämiestä, joka käy Kolinportilla ilmeisesti useinkin, sellaisella pienellä sinisellä autolla. Mies on lyhyehkö, yli 70v., iloisen oloinen ukkeli. Juttelin hänen kanssaan kahvipöydässä, ja tykästyin. En vain rohjennut esittää asiaa suoraan, joten nyt voisin kerätä rohkeutta, ja tehdä aloitteen! Olen toiselta paikkakunnalta oleva nuorempi mies. Saisinko asiallisia vastauksia, jos jotenkin voisit jelpata. (nimi saattoi olla Olli, tai sinne päin)

12

4494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle

      asiallinen vastaus.

      OTA OLLI KUJASTA!

      • kohtaloita

        Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.


      • päivänä - jo
        kohtaloita kirjoitti:

        Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.


      • Anonyymi
        päivänä - jo kirjoitti:

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät


      • Anonyymi
        päivänä - jo kirjoitti:

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.

        Kulkijana olli osti sinisen pienen auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät

        Helvetin paska ruoka nykyisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät

        Onko se se isotissinen eukko?


    • Anonyymi

      On kohtalaisen hyvät rinnat mitä puristella. Kesäapulaisena oli kivaa tissejä puristella takahuoneessa, tykkäsi nuoren pojan sukkelista käsistä.

      • Anonyymi

        jätä äitisi tissit rauhaan, olethan jo 13v


    • Anonyymi

      Joko siellä purkutoimet aloitettu????. Hiljaista ainakin näyttää olevan.

      • Anonyymi

        kakkosen kyösti PELASTAA REMPPA EI PURKU


    • Anonyymi

      Kyösti on tosi yrittäjä joka ei jätä hommia kesken.. Herättää kollinportin henkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe