kolinportti

pohj.karjalaan!

Heip! Sattuisiko joku tietämää/tuntemaan sellaista ikämiestä, joka käy Kolinportilla ilmeisesti useinkin, sellaisella pienellä sinisellä autolla. Mies on lyhyehkö, yli 70v., iloisen oloinen ukkeli. Juttelin hänen kanssaan kahvipöydässä, ja tykästyin. En vain rohjennut esittää asiaa suoraan, joten nyt voisin kerätä rohkeutta, ja tehdä aloitteen! Olen toiselta paikkakunnalta oleva nuorempi mies. Saisinko asiallisia vastauksia, jos jotenkin voisit jelpata. (nimi saattoi olla Olli, tai sinne päin)

12

4494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle

      asiallinen vastaus.

      OTA OLLI KUJASTA!

      • kohtaloita

        Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.


      • päivänä - jo
        kohtaloita kirjoitti:

        Psykopaatti syöksi Ollin kurjuuteen.

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.


      • Anonyymi
        päivänä - jo kirjoitti:

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät


      • Anonyymi
        päivänä - jo kirjoitti:

        kauan sitten Olli vapautui, silloin Ollista tuli kulkija.

        Kulkijana olli osti sinisen pienen auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät

        Helvetin paska ruoka nykyisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin kyrpiintynyt akka kassalla, ikä yli 50, saattaa olla satakin. Tummahiuksinen. Jos joku saa siltä hymyn, ikuistakaa. Ei saa kukaan kuvattua sitä ilmettä siltä akalta. On kuin rautakangin niellyt. Hymyile, hampaasi näkyvät

        Onko se se isotissinen eukko?


    • Anonyymi

      On kohtalaisen hyvät rinnat mitä puristella. Kesäapulaisena oli kivaa tissejä puristella takahuoneessa, tykkäsi nuoren pojan sukkelista käsistä.

      • Anonyymi

        jätä äitisi tissit rauhaan, olethan jo 13v


    • Anonyymi

      Joko siellä purkutoimet aloitettu????. Hiljaista ainakin näyttää olevan.

      • Anonyymi

        kakkosen kyösti PELASTAA REMPPA EI PURKU


    • Anonyymi

      Kyösti on tosi yrittäjä joka ei jätä hommia kesken.. Herättää kollinportin henkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe