Pokerihuone, Italiaanot ja Israelin rabit

on pokerin suola

Itse tykkään pelailla pokerihuoneella. Toki siellä niitä kammottavia ohivetoja tapahtuu itsekullekin, mutta on se niin mahtavaa istahtaa 3 italiaanon ja 2 isrealin hepun viereen ja katsella sitä räiskimistä. Pöydissä on usein 50-70% porukasta flopilla ja raha vaihtaa omistajaansa ja jos italiaano vetäsee toisen italiaanon ohi, niin a vot kun alkaa chätissä paukkua

Itse vain kyttäilen hyviä kortteja ja pelaan positiosta rajusti. Sen kun tietää että heput seuraa ihan millä tahansa. Kaverit kyllä osaa vetästä ohi, mutta se kassanhallinta on niin erinomaisen tärkeätä. Laitoin tuossa jokusen aika sitten 100€ tilille (pelailen NL4 tasolla) ja mukavasti sieltä voittoa napsuu. Sen verta tiukat kassanhallintaa pidän, että vasta kun pohjilla on se 450-500€, niin siirryn NL10 tasolle

Vaikka tuossa muutamana päivänä tulin 12bin alas, niin kassa kestää sellaiset ongelmitta. Näyttäis olevan sillai, että monet pokerihuoneen vihaajat ja valittajat pelaavat aivan liian suurilla panoksilla verrattuna kassaan.

Italiaanojen ja kumppaineiden seurassa 10-15bin päivä tappiot on huonon päivän kohdalla täysin mahdollisia. Myöskin oman pelin tasoa olisi syytä tarkistaa, jos usemman päivän ja kuukauden aikana tekee usean binin tappiota / päivä

Väitän, että moni aloittelijoistakin pitää itseään liian hyvänä pelaajana NL4 tasolle. Syynä voi olla se, että on aikoinaan onnistunut hyvin kaveriporukan sökö tai pokkapöydissä ja hieman testaillut NL4 tason online meininkiä. Ja kun meininki on ollut liian "ohivedokasta", on siirrytty pelailemaan pienellä kasalla suuremille tasoille ja peli on muuttunut hieman "järkevämmäksi". Mutta pienen kassan takia on menty nopeasti katki

Vai minkälaisella kassalla ja tasolla porukka on aloittanut pelailemisen pokerihuoneella ?

Ja miten on käynyt pelien ja kassan kanssa ?

Eli kaikki valittajat ja "nettipokeri on rigged" -ajatuksen omaavat henkilöt, kertokaa miten aloititte pelaamaan nettipokka, millä kassalla, millä tasolla ja pelaatteko vielä

2

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei niin varovaista

Itsekin siis Pokerihuoneella pelailen. Peleinä toimii Omaha ja texu. tasona NL10.
      Itse oon aloittanu pelaamisen pari vuotta sitten ja oikeastaan ekan vuoden olin yks niistä jotka rahoitti muita (20e - 50e aina silloin tällöin). Sitten aloin pelaamaan Omahaa ja siinä olenkin saanu tuloksia aikaan. pari kertaa illan lopuksi on tuolla PLO10 tasolla ollut yli 100e stackkiä kun pelit oon lopettanu.=)
      Itse oon siinä mielessä huonossa asemassa että pidän kassani 250e:ssa. Eli kun saan siitä kasvatettua esim pari sataa ylitse niin nappaan sen sieltä pois =( Kyllä sitä on ideana alkaa kasvattaa tuota kassaa kunhan nuo elämisen kustannukset tippuu alemmaks. mut nyt siihen ei pysty.
      Kuitenkaan en varmaan siirry seuraavalle tasolle ennenkuin on joku 500e pohjalla.. ja jos tipun vaikka 300e niin palaan 10 tason peleihin.
      Ja italiaanot on ihan loistavia kun vaan jaksaa odottaa niitä hyviä kortteja. Italiaanoillahan ne isoimmat hyppäykset tehdään kun ne vähän ottaa lämpöö. (allin,allin,allin =)

• ketkutin

Microtasoilla maltti on valttia. Moni aloittelija pelaa yhtä pöytää kerrallaan ja kun pelattavia kortteja ei tule, niin turhaudutaan ja kokeillaan roskalla

Italiaanojen "peruspeli" kiteytyy värin tavoitteluun. Sitä väriä lähdetään jahtaamaan kaikilla kombinaatioilla ja harmitellaan kun ei koskaan värivedot onnistu. Myöskin yksi heidän kulminaationsa on juuri tuo väri tai värin pelko. Hyvin helposti he kippaavat vahvan käden jos pöydässä on mahdollinen väri.

Israelin heput uskoo siihen, että heitä bluffataan jatkuvasti ja siksi makselevat aina riverille asti täysin roskalla. Useimmiten olen kuullut kommentin : "luulin että bluffaat"

Hyvin usein kuulee näiden maiden edustajilta, että miksi aina korottelen ? Ja tuntuu, että kaverit joskus turhautuu 3-betteihin tai limpin korotteluihin ja sysäävät all-in jollain täysin marginaalisella kädellä. Heidän egonsa on niin suuri, ettei se vaan siedä jatkuvia korotteluja. Yksinkertaisesti kun istut pöytään jossa on italian ja israelin heppuja, aloita kovalla reissaamisella ja katso kuinka saat heput turhautuu. Reissaa vaikka roskalla alkuun ja kippailet jos ei osu. Näin saat tietyt heput mukaan aina kun sinulla on vahva käsi.

Tuossa ryhdyin tutkimaan erään italiaanon vajaan 2000 käden statseja, kun ihmettelin että miten tuollasella pelillä voi voittaa. Hepun statsit oli 70/2/0.6 ja PT käyrä näytti melkein 100e voittoa NL4 tasolla.
        Voiko tuollasella statsilla olla voittava pelaaja pitkässä juoksussa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe