Niin paljon jouduit kestämään
Mutta annoinko mitään
Sanoinko
Kuinka rakastin
Kuinka Sinua tarvitsin!!
En sanonut - en osanut
Koskettaakaan!!
En sanonut
10
496
Vastaukset
- Meris
Niinpä, juuri saman tein ♦eräässä suhteessani. Miten turhaan voi kaatua hieno ihmissuhde, kun tunteet ovat olemassa mutta toinen ei vain niistä koskaan saanut tietää...
- enosanut
Otin kyllä opikseni!
Kiitokset sinulle ja mukavia talviiltoja:))
- helinäkeijuu
aina ei saa sanotuksi niitä oikeita sanoja, eikä osaa koskeettakaan
vaikka kuinka haluisi..
tuntuu että toinen on täysin vieras..
vaikka tunteita löytyisi..
Kummallista??
Pidin runosta:)- enosanut
Kiitos palautteesta:))
Mukavaa sunnuntai iltaa sinulle:))
- Broken Heart
Että ei ole liian myöhäistä
Kertoa tunteistaan
Koskettaa, vaikka vain kerran?
Aina ei paljon tarvita
Että jää särkyy ja yhteisymmärrys löytyy
Ehkä vain yksi pieni askel..- enosanut
En usko että että olisi auttanut
joskus asiat menee vaan niin ja ei sille mitään mahda!!
Suuret kiitokset palautteestasi:))
Erittäin hyvin olet sanasi asettanut
ja muutamalla sanalla luonnut
todentuntuisen jakson ihmisen elämästä.
Pidin todella paljon.
Kiitos Sinulle.
Valoa päiviisi.- enosanut
Suuret kiitokset palutteestasi !!
Oikein mukavaa alkavaa viikkoa sinulle:)
- vergeet-mij-niet
on kysyvä runosi.
Ihminen taitaa antaa itsestään sen verran kuin sen hetkiset resurssit sallivat. Varmaan opittut mallit, omat mieltymykset ja geeniperimäkin ohjeistavat toimintaa. Jos on onnea elämä näyttää eletyt virheet ja opettaa toimimaan toisin.
Runosi, kaikessa raastavuudessaan, kuin anteeksipyyntö tärkeälle, kadotetulle ihmiselle omasta riittämättömyydestä.- enosanut
Niinhän se varmaan on oli tunteita mutta en osanut niitä näyttää..
tai käyttäydyin omituisesti..en tiedä miksi !!
tai sitten en ollut valmis uuteen juttuun..
Kiitokset palautteesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581