Niin paljon jouduit kestämään
Mutta annoinko mitään
Sanoinko
Kuinka rakastin
Kuinka Sinua tarvitsin!!
En sanonut - en osanut
Koskettaakaan!!
En sanonut
10
496
Vastaukset
- Meris
Niinpä, juuri saman tein ♦eräässä suhteessani. Miten turhaan voi kaatua hieno ihmissuhde, kun tunteet ovat olemassa mutta toinen ei vain niistä koskaan saanut tietää...
- enosanut
Otin kyllä opikseni!
Kiitokset sinulle ja mukavia talviiltoja:))
- helinäkeijuu
aina ei saa sanotuksi niitä oikeita sanoja, eikä osaa koskeettakaan
vaikka kuinka haluisi..
tuntuu että toinen on täysin vieras..
vaikka tunteita löytyisi..
Kummallista??
Pidin runosta:)- enosanut
Kiitos palautteesta:))
Mukavaa sunnuntai iltaa sinulle:))
- Broken Heart
Että ei ole liian myöhäistä
Kertoa tunteistaan
Koskettaa, vaikka vain kerran?
Aina ei paljon tarvita
Että jää särkyy ja yhteisymmärrys löytyy
Ehkä vain yksi pieni askel..- enosanut
En usko että että olisi auttanut
joskus asiat menee vaan niin ja ei sille mitään mahda!!
Suuret kiitokset palautteestasi:))
Erittäin hyvin olet sanasi asettanut
ja muutamalla sanalla luonnut
todentuntuisen jakson ihmisen elämästä.
Pidin todella paljon.
Kiitos Sinulle.
Valoa päiviisi.- enosanut
Suuret kiitokset palutteestasi !!
Oikein mukavaa alkavaa viikkoa sinulle:)
- vergeet-mij-niet
on kysyvä runosi.
Ihminen taitaa antaa itsestään sen verran kuin sen hetkiset resurssit sallivat. Varmaan opittut mallit, omat mieltymykset ja geeniperimäkin ohjeistavat toimintaa. Jos on onnea elämä näyttää eletyt virheet ja opettaa toimimaan toisin.
Runosi, kaikessa raastavuudessaan, kuin anteeksipyyntö tärkeälle, kadotetulle ihmiselle omasta riittämättömyydestä.- enosanut
Niinhän se varmaan on oli tunteita mutta en osanut niitä näyttää..
tai käyttäydyin omituisesti..en tiedä miksi !!
tai sitten en ollut valmis uuteen juttuun..
Kiitokset palautteesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368