Hei
Meillä nuorempi narttu kissa alkaisi olla leikkaamisen tarpeessa. Kun ensimmäinen kiima-aika kuuluu alkaneen.
Joten olisin uudehkona kuopiolaisena tiedustellut kuinka paljon täkäläiset eläinlääkärit veloittaa narttukissan leikkaamisesta.
Lähin meitä taitaa olla tuo päivärannan eläinlääkäri...
Juu tiedän että soittamallahan tuo helpoiten selviäisi. Mutta kun olen hieman "ujo" soittelemaan...
Joten jos joku osaisi asiaa valaista niin tietäisi minkälaiseen summaan tulisi varautua.
Kiitos :)
Eläinlääkärien hinnat? Kissan leikkuuttaminen
4
669
Vastaukset
- Päivärannassa.....
Olen käyttänyt kattejani Miettisellä leikkauksissa ja myös muuten rokotuksissa ja sairauksien vuoksi.
Saat sieltä edullisen, ystävällisen ja asiantuntevan palvelun. Omistaja on todellinen eläinten ystävä.
En muista hintoja, mutta soita sinne ja kysy. - Mourukolli
uusavuttoman hommalta tuo tuntuu kun kirjoittelet tänne.
No olen sitten vissiin todellakin uusavuton ja lisäksi myös tyhmä. Kun kuvittelin tämän olevan keskustelu palsta. Ja tietääkseni täällä saa myös kysyä asioita... Mutta minkäs sille mahtaa, kun jokainen palstalle löytyy noita "toisia parempia ihmisiä" jotka mielummin sitten tuhlaavat aikaansa toisia mollaamalla. Mutta niin kauan kun se sinun egoasi kasvattaa antaa mennä vaan :) Sinähän minut niin hyvin tunnetkin että voit täällä minut uusavuttomaksi julistaa :)
Mutta onneksi meillä on teitä kaikentietäviä joilla on sitten varaa täällä toisia arvioda. Ja koska noin hyvin tunnet minutkin että voit minua täällä "mollata" Olisit sitten samointein tehnyt tämän "uusavuttoman" elämän helpommaksi ja vastannut kysymykseeni.
Tokihan se on outoa kun ihminin tahtoo hieman tietää etukäteen paikallisista eläinääkäreistä ja hinnoista. Mutta ainakaan sinulta ei täällä palstalla pätemisen tarve lopu pian kesken :) Onhan nämä 24:sen palstat täynnä kaikenlaisia uusavuttomien viestejä. Vai olinko minä ainoa ja ainutkertainen jonka viestiä vaivauduit kommentoimaan. Hyvähän se on siellä "nimettömänä" huudella :)
Kiitos muuten toiselle vastaajalle :)- leikattu
moona81 kirjoitti:
No olen sitten vissiin todellakin uusavuton ja lisäksi myös tyhmä. Kun kuvittelin tämän olevan keskustelu palsta. Ja tietääkseni täällä saa myös kysyä asioita... Mutta minkäs sille mahtaa, kun jokainen palstalle löytyy noita "toisia parempia ihmisiä" jotka mielummin sitten tuhlaavat aikaansa toisia mollaamalla. Mutta niin kauan kun se sinun egoasi kasvattaa antaa mennä vaan :) Sinähän minut niin hyvin tunnetkin että voit täällä minut uusavuttomaksi julistaa :)
Mutta onneksi meillä on teitä kaikentietäviä joilla on sitten varaa täällä toisia arvioda. Ja koska noin hyvin tunnet minutkin että voit minua täällä "mollata" Olisit sitten samointein tehnyt tämän "uusavuttoman" elämän helpommaksi ja vastannut kysymykseeni.
Tokihan se on outoa kun ihminin tahtoo hieman tietää etukäteen paikallisista eläinääkäreistä ja hinnoista. Mutta ainakaan sinulta ei täällä palstalla pätemisen tarve lopu pian kesken :) Onhan nämä 24:sen palstat täynnä kaikenlaisia uusavuttomien viestejä. Vai olinko minä ainoa ja ainutkertainen jonka viestiä vaivauduit kommentoimaan. Hyvähän se on siellä "nimettömänä" huudella :)
Kiitos muuten toiselle vastaajalle :)Itse käytin joku aika sitten tuhatjalassa narttukissan leikattavana, 109e taisi olla hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2384719Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802265Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131424Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.316897Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270809- 69771
Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle112726- 38686
Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si31670- 153647