Hei
Meillä nuorempi narttu kissa alkaisi olla leikkaamisen tarpeessa. Kun ensimmäinen kiima-aika kuuluu alkaneen.
Joten olisin uudehkona kuopiolaisena tiedustellut kuinka paljon täkäläiset eläinlääkärit veloittaa narttukissan leikkaamisesta.
Lähin meitä taitaa olla tuo päivärannan eläinlääkäri...
Juu tiedän että soittamallahan tuo helpoiten selviäisi. Mutta kun olen hieman "ujo" soittelemaan...
Joten jos joku osaisi asiaa valaista niin tietäisi minkälaiseen summaan tulisi varautua.
Kiitos :)
Eläinlääkärien hinnat? Kissan leikkuuttaminen
4
624
Vastaukset
- Päivärannassa.....
Olen käyttänyt kattejani Miettisellä leikkauksissa ja myös muuten rokotuksissa ja sairauksien vuoksi.
Saat sieltä edullisen, ystävällisen ja asiantuntevan palvelun. Omistaja on todellinen eläinten ystävä.
En muista hintoja, mutta soita sinne ja kysy. - Mourukolli
uusavuttoman hommalta tuo tuntuu kun kirjoittelet tänne.
No olen sitten vissiin todellakin uusavuton ja lisäksi myös tyhmä. Kun kuvittelin tämän olevan keskustelu palsta. Ja tietääkseni täällä saa myös kysyä asioita... Mutta minkäs sille mahtaa, kun jokainen palstalle löytyy noita "toisia parempia ihmisiä" jotka mielummin sitten tuhlaavat aikaansa toisia mollaamalla. Mutta niin kauan kun se sinun egoasi kasvattaa antaa mennä vaan :) Sinähän minut niin hyvin tunnetkin että voit täällä minut uusavuttomaksi julistaa :)
Mutta onneksi meillä on teitä kaikentietäviä joilla on sitten varaa täällä toisia arvioda. Ja koska noin hyvin tunnet minutkin että voit minua täällä "mollata" Olisit sitten samointein tehnyt tämän "uusavuttoman" elämän helpommaksi ja vastannut kysymykseeni.
Tokihan se on outoa kun ihminin tahtoo hieman tietää etukäteen paikallisista eläinääkäreistä ja hinnoista. Mutta ainakaan sinulta ei täällä palstalla pätemisen tarve lopu pian kesken :) Onhan nämä 24:sen palstat täynnä kaikenlaisia uusavuttomien viestejä. Vai olinko minä ainoa ja ainutkertainen jonka viestiä vaivauduit kommentoimaan. Hyvähän se on siellä "nimettömänä" huudella :)
Kiitos muuten toiselle vastaajalle :)- leikattu
moona81 kirjoitti:
No olen sitten vissiin todellakin uusavuton ja lisäksi myös tyhmä. Kun kuvittelin tämän olevan keskustelu palsta. Ja tietääkseni täällä saa myös kysyä asioita... Mutta minkäs sille mahtaa, kun jokainen palstalle löytyy noita "toisia parempia ihmisiä" jotka mielummin sitten tuhlaavat aikaansa toisia mollaamalla. Mutta niin kauan kun se sinun egoasi kasvattaa antaa mennä vaan :) Sinähän minut niin hyvin tunnetkin että voit täällä minut uusavuttomaksi julistaa :)
Mutta onneksi meillä on teitä kaikentietäviä joilla on sitten varaa täällä toisia arvioda. Ja koska noin hyvin tunnet minutkin että voit minua täällä "mollata" Olisit sitten samointein tehnyt tämän "uusavuttoman" elämän helpommaksi ja vastannut kysymykseeni.
Tokihan se on outoa kun ihminin tahtoo hieman tietää etukäteen paikallisista eläinääkäreistä ja hinnoista. Mutta ainakaan sinulta ei täällä palstalla pätemisen tarve lopu pian kesken :) Onhan nämä 24:sen palstat täynnä kaikenlaisia uusavuttomien viestejä. Vai olinko minä ainoa ja ainutkertainen jonka viestiä vaivauduit kommentoimaan. Hyvähän se on siellä "nimettömänä" huudella :)
Kiitos muuten toiselle vastaajalle :)Itse käytin joku aika sitten tuhatjalassa narttukissan leikattavana, 109e taisi olla hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022176- 991557
- 801275
- 1211273
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33814