Yksinäinen tyttö.

kaurislapsi93

Heippa! Olen 93-syntynyt (tammikuussa 17.v täyttävä) tyttö Pohjois-Pohjanmaalta. Käyn kymppiluokkaa,sillä en päässyt sinne kouluun minne halusin,todistus oli ihan hyvä.:) Ongelmani onkin yksinäisyys,onhan minulla perheeni kanssa ollut ongelmia ja on edelleenkin,mutta ei puhuta nyt niistä. En seurustele,enkä ole paljoa seurustellut.Se vähä kokemus mitä on,se on valitettavasti huonoa.:/ Olen kokeillut Suomi24:sen treffipalveluita yms,mutta ei sieltä oikeita ystäviä ja elämänmittaisia tuttavuuksia saa, kokemukseni perusteella.:/ Aina kun loma alkaa,mietin että miksi minä olen aina yksin. Onhan minulla yksi kaveri,mutta luottamuus häneen on mennyt jo ajat sitten.(Hän on ikäiseni tyttö.) Hän aina lupailee tulla yökylään jne,kun olen laittanut kaikki valmiiksi,hän peruu sen viimetingassa.Kaverillani on myös hirmu tiukat vanhemmat,he eivät päästä häntä koskaan 20.00 jälkeen ulos,eikä edes kavereiden kotiin. Kaverini ei myöskään halua viettää iltaa kanssani ilman alkoholia,kun hän kuulee ettei alkoholi kuulu kuvioihin,hän ei saavu paikalle.:/ Haluaisin viettää tyttöjen iltaa,kokata yhdessä,nauraa yhdessä,pelailla,laittautua,askarrella,viettää sauna-iltaa,käydä kahvilla,käydä syömässä ja ihan mitä vain,mitä normaalisi ikäiseni tekevät. Tiedän,että törmään onnellisiin nuoriin kaupungilla sinne mennessäni yksin,tunnen itseni orvoksi ja häivyn paikalta. Nytkin olisi ollut Maatanäkyvissä-Festarit Turussa,sinne olisi ollut valmis lippupaketti matkoineen ja majoituksineen,mutta ei kaveriani kiinosta. Ja toisaalta on tylsää aina olla kahdestaan,olisi kiva jos olisi isompi kaveriporukka tyttöjä ja miksei poikiakin. Olen mielestäni ihan "normaali" nuori,joka meikkaa,värjää hiuksiaan,huolehtii ulkonäöstään.Kaverit puuttuvat. Löyt
yisikö niitä täältä? Festareille,illanviettoon,nauramaan kanssani,pelaamaan,harrastamaan,kirpputoreilemaan,kokkailemaan,pitämään hauskaa,kesäisin kesäjuttuja ja talvisin talvijuttuja.Lähtisin mieluusti mukaan,jos minut vain kutsuttaisiin johonkin.:) Ihan mitä tahansa!:) Oletko kohtalotoverini? Tai haluatko kenties yhden tyttösen laajentamaan kaveripiiriäsi? Sinulla on ikää 15-18.v? (miksei enemmänkin,mutta suurinpiirtein.) Olisi plussaa,jos olisit jostakin Pohjois-Pohjanmaalta päin itsekin.:) Käyn myös Tampere-Pirkkala-suunnilla loma-aikoina,joten sieltäkin päin tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita. :)) En kaipaa kiusaajia,tai pilailijoita. Sellaiset älkööt vaivautuko,olen saanut niistä tarpeekseni. Kysy meseä,sähköpostia. Niin katsotaan jos juttu alkaisi luistaa.(:

7

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurislapsi93

      Voi kamala!:D Tulipas kyllä kirjoitusvirheitä,mutta kerkesin vahingoissa paina lähetä-nappulaa.:D Ehkä siitä saa selkoa?

    • riisimuroa kulhoon

      meikä on tämmönen melkein 18-vuotias miehenalku täältä lahen suunnalta... meikä käy kyl parhaiten meseen kun olen vähän kauempaa..olen mukava, melkolailla kaltaisesi tosta tekstistä päätellen. Käyn lukion toista, olen melko ujo (pirullinen tauti). En harrasta mitään erityistä juuri nyt kun ei ole hirveästi ylimääräistä aikaa koulun takia (sekin on pirullinen tauti). Olen tietääkseni melko normaali mutta kavereita minulla ei kyllä ole mielestäni tarpeeksi tai voisi olla enemmänkin. Asun puoliksi maalla ja puoliksi taajamalla, joten en ole mitään puistoryyppääjä sakkia... olen aikas avoinmielinen ja luotettava (jolla tarkoitan, että ajattelen ennen kuin puhun tai teen, ehkä liikaakin) . Pidän monesta asiasta ja rakastan huumoria, vaikken sitä edellytä kavereiltani, pidän myös sarjakuvista...jos tuntuu et passaan mesekaveriksi ni voida ollakin...piru tän kirjottamises meni yllättvän paljo aikaa ja silti tuli näin lyhyt o.O

    • miriamm

      kaipaatko viel kavereita? :) vaikutat tosi kivalta tyypiltä! oon kans 15, en asu hirveen lähellä sua mut ei se ainakaa mua haittaa! laita sähköpostii jos haluut tutustuu lisää. [email protected]

    • Linsku^

      Moi, juu, vaikutat kivalta, ois kiva tutustuu... Mäki oon aika yksinäine... lähes kaiken aikaa oon vaan koneella... öö? en keksi mtn... mut... mun mese o [email protected]

      • ant_ti

        Vieläkö kaipaat, Kaurislapsi93, ystäviä? Täällä olisi 16 vuotias poika Keski-Suomesta :)


    • _summer

      haluakko vielä ystäviä? suhun ois kiva tutustua:)

    • yksinäinen 17 v tytt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe