Ocu 02 ajettu 186thkm alapallot vaihdettiin ja kuoppaisella tiellä kärsinyt vasemman tukivarren pusla, mutta silti kolahtaa kun on vähän peruuttanut ja sitten jarruttaa. Ei löydy liikettä jarruosista eikä raidetangon päistä. AD-pulju koatsonut monta kertaa. Ja itse. Ei kyllä ole kunnon pukkeja että pääsisi roikkuvana etupäätä tsiikaamaan. Ajo on muuten ihan kunnossa. Ja vielä kehun että otin kolmannet kitkat, Nokia, enkä edelleenkään osta muita renkaita talveksi.
Mikä kolahtaa alustassa?
3
455
Vastaukset
- frangrabba
koiranluut,iskarin yläpää,jousipoikki,tossa nyt muutama kohde josta vois vikaa hakea
- palle ramstetti
Motto askipaketti heilahtaa. Joku värinä/kannatinkumipuslan vulkanointi pettänyt .
-tai esim pakoputki koputtaa "kellarista" kun aski/konepaketti heiluu..tarkista kannattimet.
palle tietää aina;) - Skola ilman kirj.
palle ramstetti kirjoitti:
Motto askipaketti heilahtaa. Joku värinä/kannatinkumipuslan vulkanointi pettänyt .
-tai esim pakoputki koputtaa "kellarista" kun aski/konepaketti heiluu..tarkista kannattimet.
palle tietää aina;)Ei keksi n.s. korjaamoammattilaisetkaan! Mutta voipi olla joku moottorin poikittaistuennan pusla. Korjaamoilla on yleensä vain tavallisia juntteja töissä. Ei ne ole kovin viisaita, eikä ne viitsi paljon panostaa asiakkaan eteen; tulee se takasi jo särkyy-tyyliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818