Katuuko jousimies?

milla70

Hei te jouskari miehet, haluaisin näin naisena tietää kadutteko koskaan päätöstänne paeta rakastamaanne naista ja suhdeta häneen? Itselläni oli jouskarimies ja tulevaisuus oli suunniteltu...pankissa odotti asuntolaina ja talokin oli valmiiksi katsottu...mutta sitten jouskari otti ja pakeni paikalta, jättäen minut hämmentyneenä ihmettelemään hänen päätöstään!

10

2702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On itse myös

Yleensä koskaan...

• jouskarinainen

Itse jouskari naisena voin sanoa, että ei kyllä tule kaduttua mitään. Ja itse muuten juoksisin myös karkuun suunniteltua tulevaisuutta ja asuntolainaa. Kahlitsee liikaa.

• jousimiehen uhri

ei omaatuntoa joka sanoisi niin. Jousimieshän on kaikista horoskooppimerkeistä itsekeskeisin. Empatiakyvytön narsistimerkki joka keskittyy ainoastaan omaan nautintoonsa....

• njaah
        jousimiehen uhri kirjoitti:

ei omaatuntoa joka sanoisi niin. Jousimieshän on kaikista horoskooppimerkeistä itsekeskeisin. Empatiakyvytön narsistimerkki joka keskittyy ainoastaan omaan nautintoonsa....

Osaa katua jos on tarvetta. Harmistelee ehkä sitä mitä teki toiselle, mutta oma nahka todellakin on tärkein jos kyse vapaudesta. Omatunto ehkä kolkuttelee mutta sydän on se jota kuunnellaan. Jos sydän halajaa vapautta se on sitten niin ja piste. Kahlittu elämä ei vain sovi, joten miksi katua jos välttyy epäonniselta elämältä. Onnellinen elämä on kaikki kaikessa, joka sisältää myös toki nautinnon. Katuu vain jos on tehnyt jotain peruuttamatonsa onnensa tai vapautensa esteeksi.

• Jouskarinainen!
        jousimiehen uhri kirjoitti:

Minä ainakin osaan katua jos olen jotenkin loukannut toista. Omatunto alkaa heti kolkuttamaan ja pakko pyytää anteeksi. Joskus jopa turhaan mietin, että suuttuko toinen ja yritän sovitella heti kun näen toisen.

Vaikka olenkin vilkas jouskari, niin nousumerkkini vaaka rauhoittaa mua ja siten pyrin pitämään huolta, että toisella on hyvä olla.

• härkänäinen

Härkänaisena tein kyllä melkein samanlaisen tempun jousimiehelle.

• vastaus.....

Olen nais jousimies. Kyllä jousimies haluaa ostaa asunnon ja ottaa lainaa. Ihmettelen kovasti, että miten voi tehdä tuollaisen täyskäännöksen, jos on kerta ollut sitä mieltä, että asunto ostetaan. Luulisi miettivän ja katuvan tekojaan, mitä olikaan luvannut.

• iraksuoj22

Jousimies ei osaa katua mitään. Johtuu tämän merkin tunnevammaisuudesta ja narsismista. Valitettavasti.

• koskaan!!!!!!!!!
        iraksuoj22 kirjoitti:

Jousimies ei osaa katua mitään. Johtuu tämän merkin tunnevammaisuudesta ja narsismista. Valitettavasti.

josimies mies vain ottaa eikä ikinä osaa antaa... se on niin pirun selvä!!!!!!!
        itsekäs ja itserakas jouskari ei myönnä koskaan tehneensä virheittä...

• Anonyymi
        koskaan!!!!!!!!! kirjoitti:

josimies mies vain ottaa eikä ikinä osaa antaa... se on niin pirun selvä!!!!!!!
        itsekäs ja itserakas jouskari ei myönnä koskaan tehneensä virheittä...

itse jouskarinaisena kyllä myönnän virheeni enkä nyt sanoisi mitenkään itserakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6436
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1009
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe