Katuuko jousimies?

milla70

Hei te jouskari miehet, haluaisin näin naisena tietää kadutteko koskaan päätöstänne paeta rakastamaanne naista ja suhdeta häneen? Itselläni oli jouskarimies ja tulevaisuus oli suunniteltu...pankissa odotti asuntolaina ja talokin oli valmiiksi katsottu...mutta sitten jouskari otti ja pakeni paikalta, jättäen minut hämmentyneenä ihmettelemään hänen päätöstään!

10

2709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On itse myös

Yleensä koskaan...

• jouskarinainen

Itse jouskari naisena voin sanoa, että ei kyllä tule kaduttua mitään. Ja itse muuten juoksisin myös karkuun suunniteltua tulevaisuutta ja asuntolainaa. Kahlitsee liikaa.

• jousimiehen uhri

ei omaatuntoa joka sanoisi niin. Jousimieshän on kaikista horoskooppimerkeistä itsekeskeisin. Empatiakyvytön narsistimerkki joka keskittyy ainoastaan omaan nautintoonsa....

• njaah
        jousimiehen uhri kirjoitti:

ei omaatuntoa joka sanoisi niin. Jousimieshän on kaikista horoskooppimerkeistä itsekeskeisin. Empatiakyvytön narsistimerkki joka keskittyy ainoastaan omaan nautintoonsa....

Osaa katua jos on tarvetta. Harmistelee ehkä sitä mitä teki toiselle, mutta oma nahka todellakin on tärkein jos kyse vapaudesta. Omatunto ehkä kolkuttelee mutta sydän on se jota kuunnellaan. Jos sydän halajaa vapautta se on sitten niin ja piste. Kahlittu elämä ei vain sovi, joten miksi katua jos välttyy epäonniselta elämältä. Onnellinen elämä on kaikki kaikessa, joka sisältää myös toki nautinnon. Katuu vain jos on tehnyt jotain peruuttamatonsa onnensa tai vapautensa esteeksi.

• Jouskarinainen!
        jousimiehen uhri kirjoitti:

Minä ainakin osaan katua jos olen jotenkin loukannut toista. Omatunto alkaa heti kolkuttamaan ja pakko pyytää anteeksi. Joskus jopa turhaan mietin, että suuttuko toinen ja yritän sovitella heti kun näen toisen.

Vaikka olenkin vilkas jouskari, niin nousumerkkini vaaka rauhoittaa mua ja siten pyrin pitämään huolta, että toisella on hyvä olla.

• härkänäinen

Härkänaisena tein kyllä melkein samanlaisen tempun jousimiehelle.

• vastaus.....

Olen nais jousimies. Kyllä jousimies haluaa ostaa asunnon ja ottaa lainaa. Ihmettelen kovasti, että miten voi tehdä tuollaisen täyskäännöksen, jos on kerta ollut sitä mieltä, että asunto ostetaan. Luulisi miettivän ja katuvan tekojaan, mitä olikaan luvannut.

• iraksuoj22

Jousimies ei osaa katua mitään. Johtuu tämän merkin tunnevammaisuudesta ja narsismista. Valitettavasti.

• koskaan!!!!!!!!!
        iraksuoj22 kirjoitti:

Jousimies ei osaa katua mitään. Johtuu tämän merkin tunnevammaisuudesta ja narsismista. Valitettavasti.

josimies mies vain ottaa eikä ikinä osaa antaa... se on niin pirun selvä!!!!!!!
        itsekäs ja itserakas jouskari ei myönnä koskaan tehneensä virheittä...

• Anonyymi
        koskaan!!!!!!!!! kirjoitti:

josimies mies vain ottaa eikä ikinä osaa antaa... se on niin pirun selvä!!!!!!!
        itsekäs ja itserakas jouskari ei myönnä koskaan tehneensä virheittä...

itse jouskarinaisena kyllä myönnän virheeni enkä nyt sanoisi mitenkään itserakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      76
      5140
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4109
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      3858
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      135
      3266
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      386
      2866
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      47
      2057
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111