Hei, auttakaa minua, kun en tiedä, et oonko horoskooppimerkiltäni vesimies vai kalat? oon syntyny 19.2. Kun joissain lehdissä se on vesimies, joissain kalat...piirteitä on kyllä molemmista. Että mikähän oon oikeesti? Kiitos jo etukäteen vastauksista. :)
Vesimies vai kalat???
7
662
Vastaukset
- oiewurwoiuerwoiruou
myös syntymäkellonaika?
- poniemmi85
oli aamulla 7.30. Ja viikonpäivä oli tiistai.
- Paikkakunta?
poniemmi85 kirjoitti:
oli aamulla 7.30. Ja viikonpäivä oli tiistai.
Helmi-sivulta tulee Kalat aurinko-merkiksi. Paikkakuntana Helsinki Kuu tulee Vesimieheksi.
- poniemmi85
Paikkakunta? kirjoitti:
Helmi-sivulta tulee Kalat aurinko-merkiksi. Paikkakuntana Helsinki Kuu tulee Vesimieheksi.
No, johan paljon tietoja tarvitaan mokoman määrittämiseen ;) Mutta kiitos kumminkin! Imatralla olen syntynyt.
- Aurinko Kalat
poniemmi85 kirjoitti:
No, johan paljon tietoja tarvitaan mokoman määrittämiseen ;) Mutta kiitos kumminkin! Imatralla olen syntynyt.
Aurinko Kalat
Kuu Vesimies
Merkurius Kaloissa
Venus Oinaassa
Mars Oinaassa
Jupiter Vesimiehessä
Saturnus Skorpionissa
Uranus Jousimiehessä
Neptunus Kauriissa
Pluto Skorpionissa
Helmi-sivut, voit katsoa myös Astro.fi - Reipasta,
Aurinko Kalat kirjoitti:
Aurinko Kalat
Kuu Vesimies
Merkurius Kaloissa
Venus Oinaassa
Mars Oinaassa
Jupiter Vesimiehessä
Saturnus Skorpionissa
Uranus Jousimiehessä
Neptunus Kauriissa
Pluto Skorpionissa
Helmi-sivut, voit katsoa myös Astro.fiNousumerkkisi Vesimiehessä.
Kalat-Vesimies-Vesimies.
- listoilla
mene osoitteeseen astro.fi Voit tehdä siellä syntymäkartan ja merkkisi selviää, tarvitset syntymäpaikan ja tarkan syntymä-kellonajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882