Hei, auttakaa minua, kun en tiedä, et oonko horoskooppimerkiltäni vesimies vai kalat? oon syntyny 19.2. Kun joissain lehdissä se on vesimies, joissain kalat...piirteitä on kyllä molemmista. Että mikähän oon oikeesti? Kiitos jo etukäteen vastauksista. :)
Vesimies vai kalat???
7
574
Vastaukset
- oiewurwoiuerwoiruou
myös syntymäkellonaika?
- poniemmi85
oli aamulla 7.30. Ja viikonpäivä oli tiistai.
- Paikkakunta?
poniemmi85 kirjoitti:
oli aamulla 7.30. Ja viikonpäivä oli tiistai.
Helmi-sivulta tulee Kalat aurinko-merkiksi. Paikkakuntana Helsinki Kuu tulee Vesimieheksi.
- poniemmi85
Paikkakunta? kirjoitti:
Helmi-sivulta tulee Kalat aurinko-merkiksi. Paikkakuntana Helsinki Kuu tulee Vesimieheksi.
No, johan paljon tietoja tarvitaan mokoman määrittämiseen ;) Mutta kiitos kumminkin! Imatralla olen syntynyt.
- Aurinko Kalat
poniemmi85 kirjoitti:
No, johan paljon tietoja tarvitaan mokoman määrittämiseen ;) Mutta kiitos kumminkin! Imatralla olen syntynyt.
Aurinko Kalat
Kuu Vesimies
Merkurius Kaloissa
Venus Oinaassa
Mars Oinaassa
Jupiter Vesimiehessä
Saturnus Skorpionissa
Uranus Jousimiehessä
Neptunus Kauriissa
Pluto Skorpionissa
Helmi-sivut, voit katsoa myös Astro.fi - Reipasta,
Aurinko Kalat kirjoitti:
Aurinko Kalat
Kuu Vesimies
Merkurius Kaloissa
Venus Oinaassa
Mars Oinaassa
Jupiter Vesimiehessä
Saturnus Skorpionissa
Uranus Jousimiehessä
Neptunus Kauriissa
Pluto Skorpionissa
Helmi-sivut, voit katsoa myös Astro.fiNousumerkkisi Vesimiehessä.
Kalat-Vesimies-Vesimies.
- listoilla
mene osoitteeseen astro.fi Voit tehdä siellä syntymäkartan ja merkkisi selviää, tarvitset syntymäpaikan ja tarkan syntymä-kellonajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833