29-v. naiselle joululahja???

jepjep-76

Nyt iskee paniikki, että mitä vois ostaa uudelle tyttöystävälleni lahjaksi. Tuntuu, että sillä on jo kaikkea. Koruja, meikkejä, vaatteita jne löytyy ripakopallinen, ja juttu ku on sen verta uus en viitsi kysyä suoraankaan, vaan pitäis kehittää jotain todella kivaa! Budjetti on noin 70 - 120,- Mitä kivaa ootte joskus ostaneet, ja naisilta vois kysyä, että mitä lahjaa, et ikinä unohda ;) ?

5

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirikata

      kun mies tiesi mut erittäin eläinrakkaaksi ja järjesti päivän Hgin Sealifeen, Korkeasaareen ja Tropicarioon :) Jos jotain konkreettista haluat antaa niin ehkä jotain kotiin/sisustukseen liittyvää voisi harkita, kun tuo korujen/vaatteiden ostaminen lahjaksi on aika taitolaji!

    • Nipo-Jaana

      Itse olen saanut poikaystävältäni lahjaksi esim. lahjakortin aromaterapiaan. En varmaan koskaan olisi tullut menneeksi itse maksaen, mutta oli kyllä ihana kokemus! Uskon, että jokainen nainen hemmottelulahjakorttia arvostaa! Aromaterapia ei taida ihan noin paljoa maksaa kuin oma hintahaarukkasi on, mutta kauneushoitoloissa ja day spa -paikoissa on kyllä jos jonkinmoisia pitkän kaavan kautta tehtyjä erikoishemmotteluhoitoja tarjolla, joihin kyllä voi saada hyvinkin uppoamaan esim. 100€. Tai sitten voit ostaa jonkin vähän vähemmänkin "massiivisen" hoidon, jos keksit lahjaan myös jotain muuta kivaa lisäksi.

      Viimeksi sain poikaystävältäni lahjaksi digikameran, mikä oli myös aivan nappiin osunut lahja. Olen varmaan suomen viimeinen nuori aikuinen, jolla ei digikameraa ollut, ja poikaystävällä oli lahjassa vähän omakin lehmä ojassa. Hän oli jo pitkään vihjaillut, että haluaa minusta alastonkuvia, mutta suhtauduin asiaan aina vain nauraen ja kiellellen! Lahjan avattuani hän vain totesi, että nyt sä voit rauhassa ottaa sit mulle itestäs kuviakin. Ja yllätys yllätys, tällä viikolla on poikaystäväni syntymäpäivä, ja kuvaprojekti on kuva-cd:n antamista vaille loppuun saatettu, eikä hänellä ole asiasta aavistustakaan! :D

    • Luxusta

      Rakennekynnet jos pystyy pitkiä kynsiä pitämään. Pedikyyrissä ja siis jalkahoidossa ei varmaan kovin usein tuu käytyä elikkä vois olla kokemus sekin. Kosmetologi, meikkaus, kampaus.

      • hillasuolla

        Kysy mitä haluaa ja sillä selvä


      • Marjatta67
        hillasuolla kirjoitti:

        Kysy mitä haluaa ja sillä selvä

        No munsta tuntuu ettei naisilla ole koskaan liikaa koruja...
        Ootkos ajatellu et voisit teettää ihan häntä varten suunnitellun korun joltain pienyrittäjältä?
        Netti on pullollaan tosi taitavia korualanyrittäjiä, jotka kilpailee juuri tuolla yksilöllisyydellään! Itse ainakin haluaisin sellaisia koruja joita ei ole muilla, se on sitä nykyaikaa, halua erottautua. Siinä kalpenee ne yliarvostetut "Snö of Swedenit" jotka on muuten sarjatyönä sadottain tehtyjä...ja miksi muuten edes mainostin tuota snöötä, sehän ei ole edes Suomalaista !! Nyt tarttiskin panostaa siihen kotimaisuuteen. Miltäs kuulosti?
        Pieni ja nopea haku, niin löysin heti muutaman uniikkeja koruja valmistavan;
        http://atelje-mona.mycashflow.fi/
        http://silbiishop.blogspot.com/
        http://www.psdesign-paja.fi/index.php
        ...ja lisää löytyy jos jaksaa etsiä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      419
      1569
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1116
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe