Gallup: mitä syötte possunuhaa estämään?

Al Kemisti

GALLUP: mitä syötte possunuhaa estämään?

Minä:

- 2 X 600mg n-acetyl-cysteine, välillä enemmänkin (ja C-vitamiini pitää asetyloituna mahassa)
- 4000mg C-vitamiinia eri muodoissa (askorbiinihappo, CA/ZN/MN/MG/MB/CR-asetaatit)
- 2000mg tri-metyyli-glyciiniä (TMG) ja kaveriksi 800mg foolihappoa (molemmat metylaatioon)
- 2 X 200mg alfa lipo happoa (R-isomeerin natriumsuolaa)
- 200mg seleeniä (NAC:in kaveriksi glutatiooniperokdsiidaasin synteesiin)
- 240mg resveratrolia (vastaten noin 50 litraa punaviiniä antioksidanttimäärältään)
- 400 IU e-vitamiineja (tokotrienoleja, muuten lähinnä gamma-tokoferolia, hieman delta-tokoferolia)
- vihreetä teetä (pulveroitua machaa, Japanista itse tuotua)
- L-glutamiinia ja heraproteeinia
- Omega 3 kalaöljyä
- 2 kertaa 5000 I.U. D-vitamiinia (nimen omaan D-3 muodossa, Jenkeistä ostin nämä)

Tässä ne pääasiallisimmat. Osaa saa Suomesta, osaa ei. Terve kuin pukki olen ollut.

31

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nääiin o

      vastaan. Tolkuttomalla tankkauksella voi aiheuttaa epätasapainon. Hyvä kunto auttaa tietysti muissa taudeissa. Sikafluuta vastaan auttaa vain veressä olevat vasta-aineet. Niitä ei saa kuin sairastamalla tauti tai rokotuksella.

    • my way or highway

      - 1-2 X 650mg n-acetyl-cysteine.
      - 1,5-3g C-vitamiinia, oireiden ilmaantuessa tuo 3.
      - sinkkiä 30-50mg
      - normaalia reilusti vahvempi monivitamiini(jossa korkeat b-vitamiinit)
      - L-glutamiinia ja heraproteeinia
      - Omega 3 kalaöljyä
      - 1 kpl 5000 I.U. D-vitamiinia (nimen omaan D-3 muodossa, Jenkeistä ostin nämä), oireiden ilmaantuessa käyttöön kolmen päivän 1250 mikrogramman tehohoito. Kuukausi takana 60 mikrogrammaa käytettynä.
      -valkosipulia kaikkeen ruokaan
      -probiootti plus 2 kapselia päivässä
      -magnesiumia näin aluksi kun d-vitamiini toi sen puuttee esiin
      -runsaasti iloista mieltä ja elämästä nauttimista;ei yliannostelun vaaraa

      • Al Kemisti

        Mulla on vielä kaapissa sen päivän varalle, että jonain vuonna flunssaan sairastuisi, seuraavia vahvempia immunoboostereita. Aika kalliita, joten yritän säästää. Kolmisen vuotta ainakin kaapissa säilyvät.

        - Vinpocetine (USA:sta ostin)
        - Inositol-6-Hexaphosphate (USA:sta osin)
        - Supervahva ubinikinoni Q10 valmiste (Japanista ostin)

        Eli kovemmat aseet otetaan käyttöön, jos jonain vuonna flunssa saadaan. Rokotteisiin ja NSAID-särkylääkkeisiin en uskaltaisi flunssan vuoksi sortua.


      • my way or highway
        Al Kemisti kirjoitti:

        Mulla on vielä kaapissa sen päivän varalle, että jonain vuonna flunssaan sairastuisi, seuraavia vahvempia immunoboostereita. Aika kalliita, joten yritän säästää. Kolmisen vuotta ainakin kaapissa säilyvät.

        - Vinpocetine (USA:sta ostin)
        - Inositol-6-Hexaphosphate (USA:sta osin)
        - Supervahva ubinikinoni Q10 valmiste (Japanista ostin)

        Eli kovemmat aseet otetaan käyttöön, jos jonain vuonna flunssa saadaan. Rokotteisiin ja NSAID-särkylääkkeisiin en uskaltaisi flunssan vuoksi sortua.

        Vaikuttava on arsenaalisi. Oletkin varautunut jo ydinsotatasolle:))


    • my way or highway
    • tuunari_mikko

      Monivitamiinia ja D-vitamiinia. Otin molempia näiden keskusteluiden innoittamana.

      • mie vaan

        ihan täysin tavallista ja monipuolista kotiruokaa, niinkuin muulloinkin.


    • klwejgfwelkgj

      "2 X 600mg n-acetyl-cysteine, välillä enemmänkin (ja C-vitamiini pitää asetyloituna mahassa)
      - 4000mg C-vitamiinia eri muodoissa (askorbiinihappo, CA/ZN/MN/MG/MB/CR-asetaatit)
      - 2000mg tri-metyyli-glyciiniä (TMG) ja kaveriksi 800mg foolihappoa (molemmat metylaatioon)
      - 2 X 200mg alfa lipo happoa (R-isomeerin natriumsuolaa)
      - 200mg seleeniä (NAC:in kaveriksi glutatiooniperokdsiidaasin synteesiin)
      - 240mg resveratrolia (vastaten noin 50 litraa punaviiniä antioksidanttimäärältään)
      - 400 IU e-vitamiineja (tokotrienoleja, muuten lähinnä gamma-tokoferolia, hieman delta-tokoferolia)
      - vihreetä teetä (pulveroitua machaa, Japanista itse tuotua)
      - L-glutamiinia ja heraproteeinia
      - Omega 3 kalaöljyä
      - 2 kertaa 5000 I.U. D-vitamiinia (nimen omaan D-3 muodossa, Jenkeistä ostin nämä)
      Terve kuin pukki olen ollut. "

      Et ole kauaa jos samaa tahtia jatkat. Ei elimistö osaa hoitaa tuollaista kemiallista pommitusta kauaa.

      • Al Kemisti

        Noi mun jutut ei ole mitään myrkyllisiä reseptilääkkeitä. Maksa-arvoni ovat hyvät ja veriarvot muutenkin todella hyvät. Terve kuin pukki. Monet noista aineista mm. auttavat dramaattisesti hyvän kolesterolin lisäämiseen ja huonon kolesterolin laskemiseen.


    • huuhaahuuhaahei

      Eikö bisnekset oikein suju?

      Täysin turhaa ottaa noita yleensä mihinkään muuhun kuin luulotautiin, eikä sekään vähene. Pillereiden ottamisesta tulee pakkomielle, joissa tehoaa vain lumovaikutus, eikä sekään. Pillereillä yritetään hälventää pelkoja, eikä nekään hälvene, ellei postissa ole jo tulossa seuraavan kuukauden satsit pillereitä. Jossain vaiheessa kai pillerinpopsija on peloissaan siitä, jos vaikka rahat eivät riittäisikään 2-3 päästä kaikkiin satseihin.

      Sitten maksa sanoo irti sopimuksensa: POKS, se sanoo.

      • hahamitäporukkaa

        Puskahuutelija on puskahuutelija. Nuo oovat tieteellisesti tutkittuja.


      • Al Kemisti
        hahamitäporukkaa kirjoitti:

        Puskahuutelija on puskahuutelija. Nuo oovat tieteellisesti tutkittuja.

        En myy mitään. Olen yrittäjä, mutta alani ei liity mitenkään lisäravinteisiin. Kalliitahan noi on, joten ei mitään alimpien sosiaaliluokkien juttuja. Niiden kannattaa fokustaa tärkeimpiin: d-vitamiini, c-vitamiini ja NAC. Rahat niihin saa vaikka siitä alkoholista, jonka jättää lähiviikkoina juomatta. Jos pystyy.


    • Terveterve

      Runsaasti punaista lihaa, välttäen hiilareita. Valkosipuli kaikissa muodoissaan. 1 alkoholiannos rommia iltaisin.
      Lisäksi rokotus.

    • hflööö

      Mulla menee valkosipulia, vihreää teetä, sinkkiä ja auringonhattua.

    • ter ve

      innostuin hunajasta kun mummoni kertoi syöneensä sitä joka aamu eikä ollut sairastanut 30 vuoteen.
      30 VUOTEEN, miettikää sitä!?
      Itse sain joka vuosi ainakin kaksi flunssaa, joskus enemmänkin.
      Kun aloitin hunajan lisäämiseen teehen ja kahviin (koska paljaana yäk!) niin sairauteni loppuivat kuin seinään.
      Siitä on nyt muutama vuosi enkä ole sairastellut ollenkaan.
      Tunnen kyllä että jotain yrittää tulla, nytkin olen tämän vuoden puolella jo 2 pöpöä tuntenut yrittämässä, mutta lisään hunaja-annostani ja se pöpö pysyy kurissa, hieman voi väsyttää ja olla nuhaa, mutta ei muuta.
      Eli todella suosittelen hunajaa, nimenomaan suomalaista, ulkomaalaiset ei tehoa samalla tavalla, en osaa sanoa miksi.
      Ja lopuksi, kunnon nollaus silloin tällöin ei tee pahaa sekään;)

    • Kauheepaniikkipelko

      Ihan hyvä.

      Minä laitan leivän päälle vahvasti valkosipulia.
      Pesen käteni jatkuvasti desinfiointiaineella ja keittiön tolulla.
      Myös wc ja suihku tolulla jatkuvasti.

      Teepuuöljyä lasiin ja kurlausta aamulla ja puoliltapäivin ja illalla.

      Myös listerine on hyvä kurlaukseen.

      Paljon hedelmiä ja mustaa viinmarjamehua jatkuvasti päivittäin.

    • Tropit

      Valkosipulia (1 kynsi päivässä paloiteltuna raakana leivän päälle, haju pitää myös liian lähelle tuppautuvat ihmiset sopivan etäisyyden päässä :)), vihreää teetä (tutkitusti estää virusten lisääntymistä), hedelmiä ja appelsiinimehua C-vitamiinin saamiseksi ja kalanmaksaöljystä D-vitamiinilisää.

    • Vaccine-X
    • Tällainen vaan

      - vihreetä teetä (pulveroitua machaa, Japanista itse tuotua)
      Ei mitään väliä mistä olet finnairin matkustamossa laahannut, tuotettu se on kuitenkin agent orangea vastaavilla myrkyillä lapsityövoimalla. Kuljetettu Japaniin jostain perseestä dieselkuorma-autolla jonka pakokaasut mennyt osittain lehtien joukkoon. Joten se siitä itse tuomisesta.

    • immu ja liina
      • annisko

        D-VITAMIINI !!!!! (75mikroa, -> jos sairastun niin tuplaan annoksen)
        valkosipulia raakana (kypsentäminen tuhoaa sen terveysvaikutukset)
        siitepölyhunajaa
        paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja
        ei valkojauhoja tai valkosokerituotteita, ei eineksiä, ei punaista lihaa
        paljon luomua
        kalaöljy
        sinkki (15mikroa)
        Spirulinaa
        kurkumaa, kanelia, kardemummaa (terveellisiä tulehdusta estäviä mausteita!)

        Tuolla hyviä artikkeleita D-vitamiinista:
        http://ruohikolla.blogspot.com/search/label/D-vitamiini


        Olen tehnyt luokanopettajan sijaisuuksia koko kuluneen talven, esimerkiksi viime viikolla sijaistin luokassa, joss 2/3 lapsista sairaana, -> Ei ole tartunut minuun, kiitos D-vitamiinin ja rukouksen raamatun psalmin 91 sanoin :)

        p.s.
        En ota rokotusta, vaikka mikä olisi! Uskon rokotefirmojen kehittäneen koko viruksen laboratoriossa ja en halua heidän myrkkyjään piikitettävän minuun.


      • ylläolevalta
        annisko kirjoitti:

        D-VITAMIINI !!!!! (75mikroa, -> jos sairastun niin tuplaan annoksen)
        valkosipulia raakana (kypsentäminen tuhoaa sen terveysvaikutukset)
        siitepölyhunajaa
        paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja
        ei valkojauhoja tai valkosokerituotteita, ei eineksiä, ei punaista lihaa
        paljon luomua
        kalaöljy
        sinkki (15mikroa)
        Spirulinaa
        kurkumaa, kanelia, kardemummaa (terveellisiä tulehdusta estäviä mausteita!)

        Tuolla hyviä artikkeleita D-vitamiinista:
        http://ruohikolla.blogspot.com/search/label/D-vitamiini


        Olen tehnyt luokanopettajan sijaisuuksia koko kuluneen talven, esimerkiksi viime viikolla sijaistin luokassa, joss 2/3 lapsista sairaana, -> Ei ole tartunut minuun, kiitos D-vitamiinin ja rukouksen raamatun psalmin 91 sanoin :)

        p.s.
        En ota rokotusta, vaikka mikä olisi! Uskon rokotefirmojen kehittäneen koko viruksen laboratoriossa ja en halua heidän myrkkyjään piikitettävän minuun.

        Missä muodossa syöt tuota spiruliinaa? Käytätkö Immolinaa? Itse syön d-vitamiinia ja hampunsiemenöljyä. Ajattelin vaihtaa sen pellavansimenöljyyn maun takia. Kalaöljy ei käy kun siitä tulee maha kipeäksi.


    • Kollimaattori

      Sikainfluenssan tarttuminen sinuun lienee hyvin epätodennäköistä syödessäsi noin neljäkymmentä tappavan myrkylliseksi katsottua viiden mg:n vuorokausiannosta seleeniä.

      Kevyet mullat, tosin sinun raatosi joutuu hävittämään ongelmajätelaitoksessa.

      • annisko

        Vastaus: Tilaan Spirulinan ja D-vitamiinit Jenkeistä (I.herb.com). Lähtee heti 2/3 hinnasta pois. Ihan kapseleina syön, vaikka tosin jauheena olisi tietty kaikista paras, sillä ei tulisi mitään täyteaineita vedettyä samalla.

        Suomalaisilla on puute seleenistä. Jopa 3 parapähkinää (=brasilianpähkinää) päivässä riittäisi seleenitason ylläpitoon. Joten kannattaa alkaa popsimaan muutama parapähkinä päivässä!:)


      • annisko kirjoitti:

        Vastaus: Tilaan Spirulinan ja D-vitamiinit Jenkeistä (I.herb.com). Lähtee heti 2/3 hinnasta pois. Ihan kapseleina syön, vaikka tosin jauheena olisi tietty kaikista paras, sillä ei tulisi mitään täyteaineita vedettyä samalla.

        Suomalaisilla on puute seleenistä. Jopa 3 parapähkinää (=brasilianpähkinää) päivässä riittäisi seleenitason ylläpitoon. Joten kannattaa alkaa popsimaan muutama parapähkinä päivässä!:)

        200 mg seleeniä vuorokaudessa on 40 kertaa annos, joka on kykenevä tappamaan normaalin, terveen aikuisen.

        Voisit myös heittää linkin johonkin tutkimukseen, jonka loppupäätelmänä olisi suomalaisten seleenin suosituksiin verrattuna puutteellinen saanti normaalin ravinnon yhteydessä.


    • raakaravintovegaani

      Syön vain 100% raakaravintoa / elävää ravintoa jossa ravinteita, entsyymeitä ja proteineja ei ole tuhottu kuumentamalla.
      http://www.living-foods.com/articles/rawfreshproduce.html

      Kypsennetty ravinto haaskaa vain valkosoluja joten elimistö on kokoajan kuormituksen alla kun syödään kypsennetytä ruokaa. Raakaravinnolla valkosoluhyökkäystä ei tapahdu.
      http://www.rawfoodinfo.com/articles/art_leukocytosisandcooked.html

      Ei ole minkäänlaiset flunssat vaivanneet tähän aikoinaan siirryttyäni.

      • dee-bee

        D ja B vitamiinitasosi jäävät heikoiksi.


    • krkkr

      ja terve kuin pukki. Mulla on hyvät geenit.

    • 1+9=?

      Eiku kirkasta sen olla pitää.

    • Kortizone

      Koska sinulla tuntuu olevan tietoa alan asioista, voisitko antaa eräälle avun tarpeessa olevalle neuvoja. Olen lääkärikierteessä ja todella pettynyt siihen, etten saa apua. Mitään lääkitystä minulle ei ole aloitettu. Minulla on ollut 15 vuoden ajan todella outoja oireita ja koululääketiede kyllä myöntää, että oireet liittyvät akselille aivolisäke-lisämunainen.

      Viimeisten 5 vuoden aikana oireet ovat tehneet elämästäni sietämättömän. Kehoni lämmönsäätelyjärjestelmä on vinksahtanut siten, että minun on todella kuuma koko ajan. En hikoilua, vaan todella kuuma olo sisällä. Olen nainen, mutta vaihdevuosista ei lääkärin ja gynegologin mielestä ole kysymys. Selässäni on pakottava tunne koko ajan. Silloin kun oireet ovat pahimmillaan kaulalle ilmestyy aina karheaa ihottumaa. Viimeiset 3 vuotta libidoni on ollut täysin kuollut mikä on parisuhteen kannalta on järkyttävää. Olen siis täysin impotentti. Oireet ovat aina pahentuneet 2 raskauden jälkeen. Lisäksi maidontuotanto on täysin sekaisin. Lopetin imetyksen 2 vuotta sitten, mutta maitoa tulee vieläkin. Ajoittain saan kramppimaisia kouristuskohtauksia, jotka vievät minut polvilleni. Kipu tuntuu lapaluiden alla ja kestää muutaman minuutin. Olen jatkuvat uupunut ja sairastun herkästi tulehdustauteihin. Talvisin kuumuuden tunnetta helpottaa avannossakäynti. Liikun ja joogan sen verran mitä kykenen ja syön terveellisesti.

      Tästä saa moni irvileuka aihettaa kirjoituksiin, mutta en edes välitä mitä sanovat. Olen liian sairas. Jos minulla ei olisi kahta ihanaa lasta, päättäisin päiväni, koska en jaksa enää tätä helvettiä.

      Olen valmis kokeilemaan kaikkea ja uskon, että voimme vaikuttaa paljon solujemme hyvinvointiin syömällä oikein ja käyttämällä ravintolisiä. Jos joku tietää hyvän lääkärin tai parantajan, olen kiitollinen kaikista tiedoista.

      • edelleen

        Karhea ihottuma kaulalla on todennäköisesti syyhy ja pakottava tunne selässä syyhyn aiheuttama glomerulonefriitti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe