osannut myöntää itselleni, että heilläkin on hyviä kykyjä. tarkotan sitä että olen hyväksynyt oman vaillinaisuuteni että minä en ole täydellinen, en huonompi enkä parempi vaan olen löytänyt tasapainon elämääni. ei minun tarvitsekaan osata ihankaikkea.jo jos minä ja vanhempi työkaveri on taitavampi niin eihän se ole ihmekään, minähän olen 10 vuotta nuorempi. jostain tuo ajatus kumpusi mieleeni, että minun tulee osata kaikki nyt ja heti. ei tietenkään sen tarvitse olla niin, hyvänen aika, miksi pitäisi ? pinnahan siinä katkeaa jos yrittää aina olla kaikkein paras ja revetä kaikkeen. meitähän on täällä paljon muitakin jotka osaavat samat asiat kuin minäkin. olen oppinut katsomaaan itseäni peiliin ja avaamaaan suuni. Osaan siis avata suuni ja tarvittaessa pyytää apua.olen niin onnellinen kun olen tämän oivaltanut. ulkonäkö on tosiaan sivuseikka ainaski työpaikalla. itse olen aivan ok:n näköinen. toiset käyttävät liikaa puhumiseen aikaa ja eivät saa niin paljoa aikaan.minä olen mielestäni tavallinen työntekijä, ehkä liiankin tavallinen, haluaisin keksiä jotain räväkämpää tyyliä itseeni.ehkäpä laitan ulkonäkööni jotain vaihtelua.
seuraavan kerran kun kateuden peikko iskee minuun täytyy ajatella että kukaan ei ole täydellinen ja aina löytyy jokaisesta jotain vajavaisuutta. sehän on aivan varma asia.pitkään olin kateellinen myös pikkusiskolleni joka sai nuorempana paljon huomiota isältänsä , tunsin itseni ulkopuoliseksi. se oli hirveää. mutta olen päässyt yli myös siitä ja suhtaudun nykyisin perheenjäseniimme kuin aikuisiin ihmisiin.minä en todellakaan halua elää menneessä.ennen tein niin , mutta kyllä tuosta on nyt mentävä eteenpäin ja aloitettava puhtaalta pöydältä.menneisyyteen kuuluu myös se että olen kadehtinut sukulaisiani heidän laajasta sosiaalisesta verkostostaan kunnes tajusin että kaikkihan on itsestä kiinni, että minäkin voin aivan samalla lailla pitää yhteyttä heihin.niin aion tehdä, hehän ovat aika tärkeitä kuitenkin, minulle ainaskin. tässäpä tällä kertaa !
ennenens os
vfrewqa
0
432
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082225En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
- 46763
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753