Anuslyytikko,

sekä

5

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urho_Jägermeister

      Viestin muoto "teidän" on pitkälti turha, koska kyse on mitä suurimmalla todennäköisyydellä samasta henkilöstä.

      • sinä sentään älysit puhua (mitä suurimmasta) todennäköisyydestä. Tämä on järkevää, mutta joskus se fiksukin repsahtaa ajatuksineen, kun ei hallitse kokonaisuutta.

        Kaikki kunnia naureskelijalle, jolla selvästi on suhteellisuudentaju tallella ja järki ylipäätänsä päässänsä. Minä en voi muuta kuin todeta, jotta ei voi muuta kuin naureskella petopelkureille. En tiedä, mutta luulisin, jotta naureskelija ajattelee hieman samansuuntaisesti kuin minä. Voin tietysti olla väärässäkin, kuten ihmisen elämässä voi joskus olla. Mutta nyt viagraa susihysteerikolle tarjoaa

        SUSIANALYYTIKKO


      • kun anaalisoidaan
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sinä sentään älysit puhua (mitä suurimmasta) todennäköisyydestä. Tämä on järkevää, mutta joskus se fiksukin repsahtaa ajatuksineen, kun ei hallitse kokonaisuutta.

        Kaikki kunnia naureskelijalle, jolla selvästi on suhteellisuudentaju tallella ja järki ylipäätänsä päässänsä. Minä en voi muuta kuin todeta, jotta ei voi muuta kuin naureskella petopelkureille. En tiedä, mutta luulisin, jotta naureskelija ajattelee hieman samansuuntaisesti kuin minä. Voin tietysti olla väärässäkin, kuten ihmisen elämässä voi joskus olla. Mutta nyt viagraa susihysteerikolle tarjoaa

        SUSIANALYYTIKKO

        niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä anaalilyylin kieli on naureskelijan perseessä ja päinvastoin, niin teillä molemmilla on kieli perseessä.


      • naureskelija
        kun anaalisoidaan kirjoitti:

        niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä anaalilyylin kieli on naureskelijan perseessä ja päinvastoin, niin teillä molemmilla on kieli perseessä.

        Kuten yllä olevasta "kun anaalisoidaan" -nimimerkkiä käyttävän peräkammarin pojan sepusteesta voi päätellä, riittää sivistämisessä työsarkaa runsain mitoin. Rohkaisevaa kuitenkin on, että nämä "metsästäjien" mieliaiheisiin lukeutuvat pippeli/peppujutut ovat sittenkin vähentyneet. Me palstan fiksumpaan ainekseen itsemme (ilman minkäänlaista itsekehua) laskevat voimme siis todeta valistustyömme tuottavan tuloksia.

        Ei Roomaakaan rakennettu päivässä, joten ei kai syrjäseutujen rupusakkiakaan hetkessä oikeiden ihmisten ihmisten tavoille voi opettaa. Hiljaa hyvä tulee ja kertaus on opintojen äiti, hehheh..


      • sinähän
        naureskelija kirjoitti:

        Kuten yllä olevasta "kun anaalisoidaan" -nimimerkkiä käyttävän peräkammarin pojan sepusteesta voi päätellä, riittää sivistämisessä työsarkaa runsain mitoin. Rohkaisevaa kuitenkin on, että nämä "metsästäjien" mieliaiheisiin lukeutuvat pippeli/peppujutut ovat sittenkin vähentyneet. Me palstan fiksumpaan ainekseen itsemme (ilman minkäänlaista itsekehua) laskevat voimme siis todeta valistustyömme tuottavan tuloksia.

        Ei Roomaakaan rakennettu päivässä, joten ei kai syrjäseutujen rupusakkiakaan hetkessä oikeiden ihmisten ihmisten tavoille voi opettaa. Hiljaa hyvä tulee ja kertaus on opintojen äiti, hehheh..

        oletkin akrobaatti ja nuolet omaa persettäsi.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe