miten käykään matka

kiva kiva

nyt se lakko sit alko! Päästäänköhän me brasiliaa su- ma yönä... ettei menis liian jännäks PRKL

17

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa kyselen

      Aurinkomatkat lupaa lennättää, mutta eri asia millä Tupolevilla joutuu menemään ja mikä on reitti ja aikataulu.

    • asiakkaan halveksunt

      Lento AY 1973 Las Palmasin kautta Fortalezaan on peruttu.

      ONKO AURINKOMATKAT INFORMOINUT MINUA ASIASTA? EI!

      ONKO FINNAIR INFORMOINUT MINUA ASIASAT? EI!

      TIEDÄNKÖ MITEN TOIMIA ASIAN SUHTEEN? EN!

      Tällaista on suomalainen matkailu vuonna 2009.

      • åålååmi

        aurinkomatkat lupasivat henkilökohtasesti ilmoittaa muutoksista, vielä ei ole mitään kuulunut ja jos ei kuulu niin lähden normaalisti lentokentälle paria tuntia ennen lennon lähtöä. Kyllä vähän sapettaa tää tietämättömyys..sit sapettaa vielä enemmän jos olen jo lentokentällä ja kuulen että lentoa ei lennetä :/


      • Tulee kalliiksi
        åålååmi kirjoitti:

        aurinkomatkat lupasivat henkilökohtasesti ilmoittaa muutoksista, vielä ei ole mitään kuulunut ja jos ei kuulu niin lähden normaalisti lentokentälle paria tuntia ennen lennon lähtöä. Kyllä vähän sapettaa tää tietämättömyys..sit sapettaa vielä enemmän jos olen jo lentokentällä ja kuulen että lentoa ei lennetä :/

        Siinä tilanteessa kutsun poliisit paikalle ja teen rikosilmoituksen paikan päällä, koska minulla on tallessa tekstiviesti, jonka mukaan minua informoidaan henk koht asiasta. Vaan eipä mitään kuulu.

        Lento AY 1973 on joka tapauksessa peruttu,


      • låååkåå
        Tulee kalliiksi kirjoitti:

        Siinä tilanteessa kutsun poliisit paikalle ja teen rikosilmoituksen paikan päällä, koska minulla on tallessa tekstiviesti, jonka mukaan minua informoidaan henk koht asiasta. Vaan eipä mitään kuulu.

        Lento AY 1973 on joka tapauksessa peruttu,

        aurinkomatkojen sivuilla lukee et bangkokin ja teneriffan lennot lennetää mut sit taas miamin lento peruttu...et onkohan tää vaa tuurista kiinni! Joutuukohan sitä sit maanantaina menee töihin, oishan se tieto ihan kiva saada ajois!!


      • vaikea sanoa
        låååkåå kirjoitti:

        aurinkomatkojen sivuilla lukee et bangkokin ja teneriffan lennot lennetää mut sit taas miamin lento peruttu...et onkohan tää vaa tuurista kiinni! Joutuukohan sitä sit maanantaina menee töihin, oishan se tieto ihan kiva saada ajois!!

        tuo Miamin kone ei ole ehkä ollut täysi.

        Kerrankin toivon, että Fortan olisi.


      • Toma76
        vaikea sanoa kirjoitti:

        tuo Miamin kone ei ole ehkä ollut täysi.

        Kerrankin toivon, että Fortan olisi.

        Onko kellekkään tullut vielä tietoa 6:00 lähtevän Fortan lennon suhteen?


      • äälåå
        Toma76 kirjoitti:

        Onko kellekkään tullut vielä tietoa 6:00 lähtevän Fortan lennon suhteen?

        eipä oo mitää vielä kuulunu..tää oottelu raastaa hermoja.


      • Toma76
        äälåå kirjoitti:

        eipä oo mitää vielä kuulunu..tää oottelu raastaa hermoja.

        Juuri tuli viesti, ettei korvaava ole. Lento on peruttu


      • VITUTTAAAAAAAAAAAAAA
        Toma76 kirjoitti:

        Juuri tuli viesti, ettei korvaava ole. Lento on peruttu

        Hyvästi Aurinkomatkat ja Finnair.

        Ei koskaan enää.

        Paitsi jos korvaavat kaikki lentäjät työhaluisilla.


      • Toma76
        VITUTTAAAAAAAAAAAAAA kirjoitti:

        Hyvästi Aurinkomatkat ja Finnair.

        Ei koskaan enää.

        Paitsi jos korvaavat kaikki lentäjät työhaluisilla.

        Onko vielä soitelleet kenellekkään mahdollisesta lennon siirrosta ti:lle? Silloin muita yhtiöitä lentämässä Fortaan...


      • Ei onnistu
        Toma76 kirjoitti:

        Onko vielä soitelleet kenellekkään mahdollisesta lennon siirrosta ti:lle? Silloin muita yhtiöitä lentämässä Fortaan...

        kone valmiina,mutta olivat päättäneet tukea finnairin-poikia.

        Ilmeisesti joku poika oli soittanut poikaystävälleen että niin olisi parempi...


      • Toma76
        Ei onnistu kirjoitti:

        kone valmiina,mutta olivat päättäneet tukea finnairin-poikia.

        Ilmeisesti joku poika oli soittanut poikaystävälleen että niin olisi parempi...

        Mitä meinaatte tehdä, otatteko äkkilähdön jonnekkin vai yritättekö saada itse lentoja toiselta yhtiöltä????


      • äååålåå
        Toma76 kirjoitti:

        Mitä meinaatte tehdä, otatteko äkkilähdön jonnekkin vai yritättekö saada itse lentoja toiselta yhtiöltä????

        katseltu ollaa finnmatkojen nopeita thaimaa ainut vaihtoehto mutta tähän aikaa huonot epävakaiset ilmat ni ei houkuta.. huomenna mennää töihin normaalisti siirrämme lomaa ensi vuoteen ja sitten katotaa joku uusi matka varmaankin. Kyllä ottaa nuppii!! Ilta puuhana matkalaukun purkua...


      • Ihan sama
        Toma76 kirjoitti:

        Mitä meinaatte tehdä, otatteko äkkilähdön jonnekkin vai yritättekö saada itse lentoja toiselta yhtiöltä????

        Mulla on aikaa 16.12. saakka, joten nappaan jonkun /joitakin äkkilähtöjä.


      • Nainen pohjanmaalta
        Ihan sama kirjoitti:

        Mulla on aikaa 16.12. saakka, joten nappaan jonkun /joitakin äkkilähtöjä.

        Matkalaukkua en pura odotan sitkeesti kun lakko loppuu ja menen sitten.
        Fortaleza on sen aroinen että periksi en anna,on varma lämpö ja muutenkin tosi mahtis paikka,olen käynyt jaollut Fortassa usein ja silti mieli halajaa sinne,siellä on toinen kotini!


      • swdgfswd
        Nainen pohjanmaalta kirjoitti:

        Matkalaukkua en pura odotan sitkeesti kun lakko loppuu ja menen sitten.
        Fortaleza on sen aroinen että periksi en anna,on varma lämpö ja muutenkin tosi mahtis paikka,olen käynyt jaollut Fortassa usein ja silti mieli halajaa sinne,siellä on toinen kotini!

        Kuinkakohan kauan tuo lakko kestää? Itsellä lähtö vasta 28.12 fortalezaan...eiköhän se siihen mennessä lopu..hope so..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe