Tällä palstalla on ollut paljon viittauksia siihen, että bemarin diesel-koneet olisi muka hävinneet Audin vastaaville ulkomaalaisten testien kera. Eräät ovat luulleet, ettei palstan lukijat osaa kieliä. Tosiasiassa kyseiset testit ovat kertoneet, että bemari on voittanut suorituskyvyn, ajo-ominaisuudet ja muut tärkeät osa-alueet. Audi on pärjännyt joulun tullessa ovelle lähinnä "freshien joulukuusivalojen vuoksi" ja alhaisen hintansa vuoksi.
Katsokaa kaikki mitä tapahtuu, kun A4/A5/A6 sarjasta laitetaan Audin NOPEIN diesel 3.0 TDI Quattro bemarin vastaavaa vastaan. Takavetoinen jättää nelivedon SEISOMAAN heti kättelyssä. Katsokaa ja ihastelkaa, miten asiat menee tosielämässä. Katsokaa, kun Audin A4/A5/A6 isoimmalla dieselillä ei ole mitään mahiksia edes nelivedon turvin. Onko tämä teknistä etumatkaa Audin puolelta?
http://www.youtube.com/watch?v=mI0Y2PFEq9w
BMW 335d vs Audi A5 3.0 TDI drag race at Santa Pod 1/4mile April 2009
Audi ei siis olekaan yhtään suorituskykyinen ja nopea dieseleidensä kanssa. 3.0 TDI quattro jää kaikilla mittareilla jopa 330d:lle, paitsi silloin kun suorituskyky ja ajo-ominaisuudet ei merkkaa vaan pisteet jaetaan ledien mukaan.
Sitten kun suorituskyky tuli selväksi, katsokaa kulutusta ja päästöjä. Taas on Audi C-kategoriassa kun Bemari on A-kategoriassa yhdessä Mersun kanssa. On kansanautoja ja on premiumia.
Niin, ei ole sattumaa että bemarin koneet ovat voittaneet lukuisia ykköstiloja moottereissa (bensa diesel). Audi on saavuttanut n. 20 v sitten vain yhden ykköstilan.
Nyt äkkiä etsimään niitä testejä ja videoita, joissa takavetoinen kesärenkailla oleva bemari jää nelivetoiselle nastarenkaiselle audille jäällä!! Muuten Audi nyt ei vaan pärjää bemarille, erityisesti diesel kategoriassa. Alustan tulee olla liukas, että Quattro tasoittaa muuta suorituskykyeroa - muttei silti pärjää.
Ai niin, odotan myös RS4 ja TTRS linkkejä tähän diesel keskusteluun koska muuta ei ole tarjolla (ja kaikki tietää että M3 hoitaa noi etanat).
!!!Missä on A4/A5/A6 diesel vastine 335d:lle?!!!
335d vs A5 3.0 TDI quattro: 1000 - 0!
50
4248
Vastaukset
- 320CDI
viestiisi vastauksiakin kun noin nöyryytit :-) Audipoitsut heittää omaa läppää niin paljon uutena keskustelunavauksena kun vain ehtivät että tämä otsikko tippuu äkkiä pois listalta. Itse ajan mersulla ja olen ihmetellyt kun Audi mallisto uudistuu koneita lukuunottamatta ja Audit häviää järjestäen testit suorituskyvyssä ja ajo-ominaisuuksissa premiumille. Mikähän tässä on takana?
- korjausta
Audilla on kaksi engine of the year palkintoa, tosin bemarille on niitä 47... Sitä minäkin ihmettelen, että Audin tekninen etumatka ei pysty vastaamaan siihen mihin suuntaan maailma on menossa. Ehkä se tekninen etumatka on totaalisen hukassa?
BMW 47 includes BMW/PSA engine
Honda 23
Volkswagen Group 21 includes 2 from Audi- *???????????????????
Tekninen etumatka on muutakin kuin moottori?
- Porcshe
Mikä on aina referenssinä muiden huippumalleille: Bemari, ei Audi. Kaikki aina vertaa omia parhaitaan parhaaseen; Bemariin. Menee osin diesel-keskustelun ulkopuolelle, mutta mm. tänään Top Gear totesi Bemarin ylivoimaiseksi Lexusta vastaan. Loppukaneetti; "olisi tyhmää olla ostamatta Bemari" (jos sulla on hilloo) kertoo kaiken oleellisen. Bemari oli taas kerran nopeampi, parempi ajettava jne.
Joten miksi puit täällä aivan itsestäänselvää asiaa, varsinkin Audi palstalla, Porsche palstan jotenkin ymmärtäisin koska ne on hienoja pelejä myös? On päivänselvää, ettei Audi pysty haastamaan Bemaria dieseleissä, 335D on ylivoimainen verrattuna A4/A5/A6 3.0 TDI Quattroon ja niin on 330D:kin. Tuolla oli linkki ettei se Audin muka kehuttu Quattrokaan enää pärjäisi oikein kelleen.- tavislaisia
Nostit esille hyvän pointin. Miksei koskaan minkään merkin parasta autoa verrata Audiin, vaan sitä verrataan Bemariin, Porscheen, Mersuun jne. Ei koskaan Audiin. Siitä voi jokainen päätellä kaiken oleellisen. Jos haluaa huipulle ja väittää oman autonsa haastavan huiput, omaa autoa tulee myös verrata huippuautoihin. Ja siellä ei Audia näy noissa vertailuissa.
- bbnhyu
tavislaisia kirjoitti:
Nostit esille hyvän pointin. Miksei koskaan minkään merkin parasta autoa verrata Audiin, vaan sitä verrataan Bemariin, Porscheen, Mersuun jne. Ei koskaan Audiin. Siitä voi jokainen päätellä kaiken oleellisen. Jos haluaa huipulle ja väittää oman autonsa haastavan huiput, omaa autoa tulee myös verrata huippuautoihin. Ja siellä ei Audia näy noissa vertailuissa.
Joo pitää ottaa huomioon että Audi on vaan ylihintainen Volkkari.
- jatkumoa
bbnhyu kirjoitti:
Joo pitää ottaa huomioon että Audi on vaan ylihintainen Volkkari.
Itse olen tyytyväinen Audiin vaikkei se paremmille pärjäisikään. Audi ole ole yhtä kallis kun noi paremmat mutta on riittävän hyvä auto kuitenkin, Audi on pitänyt minut tiellä on kymmenisen vuotta.
- Teknik!
bbnhyu kirjoitti:
Joo pitää ottaa huomioon että Audi on vaan ylihintainen Volkkari.
http://www.teknikensvarld.se/files/0717_test_audi-a5_bmw-330_peugeot-407.pdf
Mm. hävisi Bemarille ajettavuudessa ja suorituskyvyssä ja Bemarilla ei ollut mukana tehokkain diesel toisin kuin Audilla oli. Testaajan mielestä valot oli ilmeisesti makeet? - kiikkssseli
Teknik! kirjoitti:
http://www.teknikensvarld.se/files/0717_test_audi-a5_bmw-330_peugeot-407.pdf
Mm. hävisi Bemarille ajettavuudessa ja suorituskyvyssä ja Bemarilla ei ollut mukana tehokkain diesel toisin kuin Audilla oli. Testaajan mielestä valot oli ilmeisesti makeet?TM testasi vähän aikaa sitten pienemmät dieselit. 320d oli ylivoimainen, myös mm. Saanb voitti Audin 2.0 TDI:n. Myös tämä testi tukee Audin huonoutta dieseleissä.
- Ladas
kiikkssseli kirjoitti:
TM testasi vähän aikaa sitten pienemmät dieselit. 320d oli ylivoimainen, myös mm. Saanb voitti Audin 2.0 TDI:n. Myös tämä testi tukee Audin huonoutta dieseleissä.
Kunhan Audi ei jää dieseleissä Ladalle niinkuin melkein kävi nelivedoissa. Se vasta olisi noloa.
- ;.,.;
tavislaisia kirjoitti:
Nostit esille hyvän pointin. Miksei koskaan minkään merkin parasta autoa verrata Audiin, vaan sitä verrataan Bemariin, Porscheen, Mersuun jne. Ei koskaan Audiin. Siitä voi jokainen päätellä kaiken oleellisen. Jos haluaa huipulle ja väittää oman autonsa haastavan huiput, omaa autoa tulee myös verrata huippuautoihin. Ja siellä ei Audia näy noissa vertailuissa.
Minäkin olen pistänyt vuosien varrella merkille tämän asian. Kaikki autolehdet ja jopa palstalla nuokkuvat provoilijat vertaavat muita automerkkejä BMW:hen. Siitä voi päätellä kukin sitten mitä haluaa.
- ei taida olla
;.,.; kirjoitti:
Minäkin olen pistänyt vuosien varrella merkille tämän asian. Kaikki autolehdet ja jopa palstalla nuokkuvat provoilijat vertaavat muita automerkkejä BMW:hen. Siitä voi päätellä kukin sitten mitä haluaa.
osua ns. maaliin kun täällä ei ole vielä ilmestynyt yhtään provopetterin purkausta. Missä on ne kaikki linkit testeihin, joissa Audi muka voittaa? Missä on A4/A5/A6 diesel vastaus 335D:lle?
- onhan
;.,.; kirjoitti:
Minäkin olen pistänyt vuosien varrella merkille tämän asian. Kaikki autolehdet ja jopa palstalla nuokkuvat provoilijat vertaavat muita automerkkejä BMW:hen. Siitä voi päätellä kukin sitten mitä haluaa.
Eikö palstan aktiivisuus jo paljasta asian? Audipalstalla romun omistajilla on niin kova kiihko kehua omaa romuaan, että laittavat kaiken maailman paskaa liitteeksi. Muut ampuvat nämä ankat alas saman tien, jonka johdosta Audipalsta on aktiivinen verrattuan muihin palstoihin. Vertaa esim. Bemari, Mersu ja Volvo palstoihin, joissa jutellaan enemmän pelkästään asiasta. Noilla palstoilla keskustelu ei mene tyyliin "onhan mun auto hyvä onhan se hyvä onhan se onhan".
- Audi nolla
Teknik! kirjoitti:
http://www.teknikensvarld.se/files/0717_test_audi-a5_bmw-330_peugeot-407.pdf
Mm. hävisi Bemarille ajettavuudessa ja suorituskyvyssä ja Bemarilla ei ollut mukana tehokkain diesel toisin kuin Audilla oli. Testaajan mielestä valot oli ilmeisesti makeet?tärkeillä osa-alueilla, kuten ajettavuus, suorituskyky (Audi hävisi todella reilusti), ...
http://www.autozeitung.de/node/262912/tabelle - tiesinhän mä
Audi nolla kirjoitti:
tärkeillä osa-alueilla, kuten ajettavuus, suorituskyky (Audi hävisi todella reilusti), ...
http://www.autozeitung.de/node/262912/tabelletodella reilusti. No näkeehän sen valmistajien sivuiltakin että bemarin keskikastin kone kyykyttää Audin A4/A5/A6 parasta dieseliä mennen tullen.
- ....................
vertailla ennemmin näihin koneisiin , olisi jotenkin tasavertaisempia....Car Engine informations VAZ Lada Niva Diesel
Bore × stroke 83.00 mm × 88.00 mm 3.27 in × 3.46 in
Cylinders S-4
Displacement 1.9 litre1905 cc(116.25 cu in)
Compression ratio 23.50:1
Fuel system Cav Roto Diesel DPC Diesel inj.
Maximum power(DIN) 58.8 PS (58.0 bhp) (43.3 kW)@ 4600 rpm
Specific output 30.4 bhp/litre0.5 bhp/cu in
Maximum torque(DIN) 114.0 Nm (84 ft?�·lb) (11.6 kgm)@ 2070 rpm
bmep 752 kPa (109.1 psi)
Specific torque 59.84 Nm/litre
Manufacturer Peugeot
Main bearings 5
Coolant Water
Bore/stroke ratio 0.94
Unitary capacity 476.25 cc/cylinder
Aspiration Normal D.
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic converter N - hooohhooh
Ei vittu mikä hullu. Täällä olet pitänyt sairasta yksinkeskustelua.
- Audi on Lada
No jos yksi viesti on yksinkeskustelua niin sit meitä hulluja on kaksi, sitäpaitsi sinä olet lisäksi vainoharhainen. Luuletko tosiaan ettei näillä sivuilla ole kuin sinä ja minä, hae apua...
- haahhhaaa
Audi on Lada kirjoitti:
No jos yksi viesti on yksinkeskustelua niin sit meitä hulluja on kaksi, sitäpaitsi sinä olet lisäksi vainoharhainen. Luuletko tosiaan ettei näillä sivuilla ole kuin sinä ja minä, hae apua...
tiedät itsekin että keskustelet aina itsesi kanssa, koska olet niin saatanan sairas.
- Anonyymi
Audi on Lada kirjoitti:
No jos yksi viesti on yksinkeskustelua niin sit meitä hulluja on kaksi, sitäpaitsi sinä olet lisäksi vainoharhainen. Luuletko tosiaan ettei näillä sivuilla ole kuin sinä ja minä, hae apua...
Suksi äitis panee minä jo panin sitä ja. Oli löysä niinku sinäki heh hooll haaaa
- VAG diesel voimaa
No vertaillaan sitten hieman diesel voimia lisää.
Paras BMW SUV diesel,
X5 3.0D 210 kW (286 hv) @ 4400 r/min 580 Nm @ 1750–2250 r/min
Paras Audi SUV diesel,
Q7 V12 tdi 368 kW (500 hv) @ 3750 r/min 1000 Nm @ 1750–3250 r/min
Paras VW SUV diesel,
Touareg V10 258 kW (350 hv) @ 3500 r/min 850 Nm @ 2000 r/min- diissell
muuten aika perseestä verrattuna Audiin ja jopa Volkkariin. Pemun diesel mallisto koostuu vain muutamasta 2 ja 3 litrasesta moottorista. Audilla sen sijaan dieseleitä löytyy 1.6 litrasesta aina 6 litraseen.
- HiNGS
diissell kirjoitti:
muuten aika perseestä verrattuna Audiin ja jopa Volkkariin. Pemun diesel mallisto koostuu vain muutamasta 2 ja 3 litrasesta moottorista. Audilla sen sijaan dieseleitä löytyy 1.6 litrasesta aina 6 litraseen.
audi suorastaan räkii hallista pihalle eri moottoreita... kaikkee pitää olla motolla. BMW taas keskittyy muutamiin ja hio niitä timanteiksi mitkä sitten loistavat testeissä!!!
- Anonyymi
HiNGS kirjoitti:
audi suorastaan räkii hallista pihalle eri moottoreita... kaikkee pitää olla motolla. BMW taas keskittyy muutamiin ja hio niitä timanteiksi mitkä sitten loistavat testeissä!!!
ilmankos ne audin paskat öljy kuluttavatkin niin hitosti
- /////
BMW ei pärjää saman tehoisella autolla. Totta kai tuon 335d:n pitääkin mennä kovempaa kun siinä on enemmän tehoa. 330d ja 330i puolestaan ottaa turpaan aika rankasti 3.0 TDI:ltä, tälläkin palstalla se on todistettu monta kertaa. Nolointa piimärille on se että 1000 kg painavampi ja matala tehoisempi maasturi menee yhtä kovaa kun tämän hetken nopein BMW, eli M5.
TT RS kyykyttää M3:n miten húvittaa. Siitäkin on olemassa testi.
Ps. Vielä nolompaa on se että olet vastaillut itsellesi tässä keskustelussa.- Audi on paska
Audi kyykyttää ainoastaan Ladan , ja senkin vaivoin, esim jarrut jopa Ladan vastaavia huonommat. Tuosta Audin loistavasta maasturista oli just vertailu jossa se sijoittui toiseksi viimeiseksi, mikä on TODELLA NOLOA.
- .........
Audi on paska kirjoitti:
Audi kyykyttää ainoastaan Ladan , ja senkin vaivoin, esim jarrut jopa Ladan vastaavia huonommat. Tuosta Audin loistavasta maasturista oli just vertailu jossa se sijoittui toiseksi viimeiseksi, mikä on TODELLA NOLOA.
teini papukaija se siellä taas riehuu. Jos et olisi noin vitun sokea, niin huomaisit että Audi on kyykyttänyt BMW:n kaikessa.
- Jagta
......... kirjoitti:
teini papukaija se siellä taas riehuu. Jos et olisi noin vitun sokea, niin huomaisit että Audi on kyykyttänyt BMW:n kaikessa.
Kyykkyyn ylihintaisine Audeinesi. Audin laatu on nykyään huonoa ja jopa vanhat Ladat kestää paremmin. Bemarien myynti nousee ja Audilla laskee
- heppss
sitäkö tarkoitit niiden joihinkin keskusteluihin liitettyjen testien avulla. Sitäkö yrität selittää, ettei haittaa että 3.0 TDI quattro jää 330d:lle mennen tullen suorituskyvyssä ja ajettavuudessa kunhan ledit näyttää kauniilta? Edes neliveto ei pelasta.
Kannattaa lukea noi testit loppuun asti eikä vain katsella yksittäisiä pisteitä. Jos Audi voittaa lediosaston ja hintaosaston niin sillä tuskin kannattaa hurrata.
Alkuperäisen kirjoittajan kysymystä sivuten; 5th gearissa tällä viikolla verrattiin muuten Lexuksen huippumallia M3:seen, ei Audiin. Siis verrattiin parhaaseen, katos paras on voitettava tullakseen parhaaksi. No M3 vei tuon mennen tullen, Audia ei näkynyt missään. Eivät kuulemma uskaltaneet raahata radalle.
Alkuperäisen kirjoittajan kysymystä lainatakseni; "!!!Missä on A4/A5/A6 diesel vastine 335d:lle?!!! " - m.o.t...
heppss kirjoitti:
sitäkö tarkoitit niiden joihinkin keskusteluihin liitettyjen testien avulla. Sitäkö yrität selittää, ettei haittaa että 3.0 TDI quattro jää 330d:lle mennen tullen suorituskyvyssä ja ajettavuudessa kunhan ledit näyttää kauniilta? Edes neliveto ei pelasta.
Kannattaa lukea noi testit loppuun asti eikä vain katsella yksittäisiä pisteitä. Jos Audi voittaa lediosaston ja hintaosaston niin sillä tuskin kannattaa hurrata.
Alkuperäisen kirjoittajan kysymystä sivuten; 5th gearissa tällä viikolla verrattiin muuten Lexuksen huippumallia M3:seen, ei Audiin. Siis verrattiin parhaaseen, katos paras on voitettava tullakseen parhaaksi. No M3 vei tuon mennen tullen, Audia ei näkynyt missään. Eivät kuulemma uskaltaneet raahata radalle.
Alkuperäisen kirjoittajan kysymystä lainatakseni; "!!!Missä on A4/A5/A6 diesel vastine 335d:lle?!!! "Huvittuneena keskustelua seuranneena Audileirissä ottaa selvästi koville tuo 335d, jopa 330d paljon suorituskykyisempi kuin A4-A6 3.0 TDI quattro. Audille tulee lunta tupaan vähän joka puolelta, kohta Ladakin on testissä parempi ainakin neliveto-osastolla.
Sitten aletaan viittaamaan bensakoneisiin kun Audin dieselit ei pärjää ollenkaan. No ohessa videopätkä josta ei kelleen jää epäselväksi kuka on kuningas, aivan ylivoimainen kuningas. Kuten monesti täälläkin todettu, kun verrataan parhaaseen laitetaan vastaan M3 (Audista ei mainintaakaan). Varoitus Audileirille: Oheinen kyykytys on noin yhtä pahaa kuin 335d vs 3.0 TDI quattro, joten herkimmille katsojille ei suositella.
http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
BMW M3 vs Mercedes C63 AMG vs Audi RS4 in Spain
Audi tuli muuten ylivoimaiseksi JUMBOKSI! - 30 autoa takana
m.o.t... kirjoitti:
Huvittuneena keskustelua seuranneena Audileirissä ottaa selvästi koville tuo 335d, jopa 330d paljon suorituskykyisempi kuin A4-A6 3.0 TDI quattro. Audille tulee lunta tupaan vähän joka puolelta, kohta Ladakin on testissä parempi ainakin neliveto-osastolla.
Sitten aletaan viittaamaan bensakoneisiin kun Audin dieselit ei pärjää ollenkaan. No ohessa videopätkä josta ei kelleen jää epäselväksi kuka on kuningas, aivan ylivoimainen kuningas. Kuten monesti täälläkin todettu, kun verrataan parhaaseen laitetaan vastaan M3 (Audista ei mainintaakaan). Varoitus Audileirille: Oheinen kyykytys on noin yhtä pahaa kuin 335d vs 3.0 TDI quattro, joten herkimmille katsojille ei suositella.
http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
BMW M3 vs Mercedes C63 AMG vs Audi RS4 in Spain
Audi tuli muuten ylivoimaiseksi JUMBOKSI!Bemarit dieselit ei kestä 100 000 km ilman 10.000 € remonttia. siksi kartetaan esim takseissa kuin ruttoa. HYvä mutta täysin susi moottori kestoltaan. Osia ei saa kuin 2 kuukauden odottamisella, eikä moottoreita osaa korjata Suomessa kuin harva paja.
VAG 3.0 TDI :tä ei saa ajamalla rikki. - asko2323
30 autoa takana kirjoitti:
Bemarit dieselit ei kestä 100 000 km ilman 10.000 € remonttia. siksi kartetaan esim takseissa kuin ruttoa. HYvä mutta täysin susi moottori kestoltaan. Osia ei saa kuin 2 kuukauden odottamisella, eikä moottoreita osaa korjata Suomessa kuin harva paja.
VAG 3.0 TDI :tä ei saa ajamalla rikki.Ei mitään mahdollisuuksia. Ja oli sentään 3.0 TDI quattro neliveto.
Eikös tuo lähemmäs 10000 e remontti ole sitten vähän samaa luokkaa kuin Audiin vaihdetaan uusi Multitronic, tämä tosin tapahtuu aina 50-60 tkm välein? - taximän
30 autoa takana kirjoitti:
Bemarit dieselit ei kestä 100 000 km ilman 10.000 € remonttia. siksi kartetaan esim takseissa kuin ruttoa. HYvä mutta täysin susi moottori kestoltaan. Osia ei saa kuin 2 kuukauden odottamisella, eikä moottoreita osaa korjata Suomessa kuin harva paja.
VAG 3.0 TDI :tä ei saa ajamalla rikki.Esim pääkaupunkiseudulla näkee sentään bemaria taksina, volvoja on tosin todella paljon.
MUTTA AUDI LOISTAA POISSAOLOLLAAN! Siinä teille teknistä etumatkaa, varsinkin diesel osastolla. - 2345trgh
taximän kirjoitti:
Esim pääkaupunkiseudulla näkee sentään bemaria taksina, volvoja on tosin todella paljon.
MUTTA AUDI LOISTAA POISSAOLOLLAAN! Siinä teille teknistä etumatkaa, varsinkin diesel osastolla.missä pahvilaatikossa asut, mutta kyllä ainakin Helsingissä näkee enemmän A6 Audeja takseina kuin 5 srj Bemuja.
- miksu33
2345trgh kirjoitti:
missä pahvilaatikossa asut, mutta kyllä ainakin Helsingissä näkee enemmän A6 Audeja takseina kuin 5 srj Bemuja.
Mistä oikein puhut. Jollei Volvolla mennä kotiin niin mennään mersulla tai bemulla. Audilla ei mennä kotiin kun Audit ei kelpaa taksiautoksi, niitä ei juuri mm. hesassa näy. No hyvä niin, kansanautolla ei millään haluaisi ajaa kotipihalle. Jotain rajaa.
- Anonyymi
......... kirjoitti:
teini papukaija se siellä taas riehuu. Jos et olisi noin vitun sokea, niin huomaisit että Audi on kyykyttänyt BMW:n kaikessa.
Audiiii paras Heh osu ja uppos
- jusu34
Bemari lähti takavedon kanssa kuin hauki kaislikosta ja Audi jäi nelivetonsa kera rannalle uikuttamaan. Eipä jäänyt selittelyille mitään sijaa. Kyllä se niin vaan on ettei Audin 3.0 TDI Quattro ole mitenkään ihmeellinen.
- Unikkoneiti
Uskomatonta mutta täysin totta!
- Bipolarbemu
Joink!
- aina paras......
SAKSALAINEN ON EDELLEEN PARAS KAIKESSA!!!!!!!!!
- reperoope
ei tarvita kuin joku 330d niin Audin A5 (ja muut 3.0tdi jää)
http://www.zeperfs.com/duel4442-3640.htm - boom
http://www.youtube.com/watch?v=Tf-y7SmlFm4
http://www.youtube.com/watch?v=fOQfSD53Hec
http://www.youtube.com/watch?v=6Xg0vojevSw
http://www.youtube.com/watch?v=C3X1M9m6Fd8
vai audi jää... nojoo, aika provoo teksti aloittajalla. ite ajelen tällä hetkellä bmw 120d:llä. eipä tää kovin kummonen kone ole kun tyyppivikana jakopääongelmat. ite maksoin 3000e ku ketju sano naps. ja noita jakopää ongelmie on kaikissa 2.0 dieseleissä bemmissä.
ja onko kovin järkevää muutaman video perusteella laittaa että audi jää kun tikku paskaan? ainiin, tietysti. kuskissahan ei ole vikaa eikä kuski vaikuta auton kiihtyvyyteen. Oliko videoissa automaatteja molemmat? toinen manuaali? noi vaikuttaa aika oleellisesti. varsinkin jos manuaaliin vähän parempi kepittäjä tai vastaavasti kokemattomampi kaveri.
niin ja tietysti on vähä hölmöä verrata kahta erilaista konetta? toinen kaksoisahdettu ja toinen yhdellä ahtimella... Minkälaisia bensalenkkareita täällä on :D Molemmat on hyviä autoja riippuu mitä haluaa.. takaveto on kiva ja hyvä ja mutta neliveto on talvella kiva. Tingatkaa kumpi on parempi Q vs X
- F10 M5
En huoli unkarilaista itäblokin tekniikkaa. Siksi ei VAG-konsernin Audia tule tähän perheeseen.
- taxfreenä n. 60 000e
Mites kun uutta BMW:n 3-sarjaa saa Alpina D3 Bi-turbona 350hv tehoilla ja takavedolla 4,6s 0-100km/h.. Aijai taitaa RS4 jäädä jalkoihin
- A7 -
Jäi Bemu taakse, kun ampasin 5.0 Audilla, katoin taustapeilistä, yritti varmaan tulla hanapohjassa, mutta kii ei saanu, voi voi :D
- Anonyymi
Löyty vahingossa tämmönen
vanha jatketopikki. Näitä nyt turha verrata kun ei tiedä koneista mitään, onko ohjelmaa tms. Baijerilainen ainakin manuaali ja audi automaatti niin jää lähdössä sen takia mikä oli ero lopussakin. Hyvä että topicin aloittaja saanut tästä videosta nautintoa :) - Anonyymi
Tän viestin on kirjottanut kiimanen 10v pentu
- Anonyymi
"!!!Missä on A4/A5/A6 diesel vastine 335d:lle?!!!"
Anteeksi, lomien vuoksi vastaukseni on viivästynyt. Toivottavasti tilanne on selvinnyt ja olet päässyt etenemään muilla elämän aloilla. Laadimme kirjallisen vastineen teille viimeistään vuoden loppuun mennessä. - Anonyymi
Osta Golf se kiihtyy alle 3s 0-100Kmh
https://youtu.be/co-FHdmHEKo
Jos haluat lisää tehoa vaihda golffiin 2.5l moottori niin saat helposti siitä 1000HP tehoa niin luulis riittävän. https://youtu.be/OmTqHWS7IeQ
Riittääks BMW fanipojille?
Vai katotaaks mihin R8 pystyy?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783