Rokotetaanko BB-asukkaat?

torahambi78

Miten käy big brother asukkaiden? Tullaanko sinne paikan päälle rokottamaan heidät.
Vai meinataanko etteivät he tarvitse rokotetta kun ovat niin eristyksissä?
Toisaalta siellä kuitenkin vaihtuu porukka koko ajan, joten varmasti tautia tuodaan sinne.
Kukaan ei silti liene vielä sairastunut?

24

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannu hoo

Ne on niin tyhmiä ettei ymmärrä sairastua.

• sdfvbg

ymmärtää olla sairastumatta

• George Orwell

Tauti tuodaan sinne tarkoituksella.
      THL käyttää sen mainos temppuina.
      Eivät saa rokotteet paikan päälle.
      Liian riskin altaista.

• BB Hullu

Hyvä kysymys.
        Seuraan BBtä joka päivä.

• Minna-Stiina

Voiko olla totta?

• Puna Hilkka
        Minna-Stiina kirjoitti:

Voiko olla totta?

Pelottaa heidän puolesta.

• Nissani-Hassani
        Puna Hilkka kirjoitti:

Pelottaa heidän puolesta.

taloon murharyhmä: Kilpi, Puska, Hirsso, Pelkonen, Ruutu ja Risikko. No asukkaat pyöriskelee siinä vaiheessa kankkusissaan tai nousuhumaloissaan jossain keittiön pöydillä ja porealtaalla joten ruiskuja täytellään ihan rauhassa.

Kun piikki sitten on jo uppoamaisillaan ensimmäisen uhrin olkavarteen, raksahtaa päiväkirjahuoneen oven salpa, ja sieltä astuu hitaasti ulos The MENSIS ät veri himself. Hän on juuri hävinnyt bigbrotherille viikon mittaisessa tuijotuskilpailussa. Tosin pik pratör väsyi tuijotukseen vain sekuntia myöhemmin kuin the Mensis, joten kahden sekunnin päässä odotellut ja sivu suun mennyt voitto saa hänen naamansa entistä yrmeämpään "hymyyn".

Hän hissuttelee sukkasillaan murharyhmän luo, ottaa lasit päästään, laittaa ne teepaitansa kaulukseen roikkumaan ja kiskaisee pompulan hiuksistaan jolloin valtaisa metrinen rasvaruoska läpsähtää auki. Sitten hän koukista polvensa, tarraa niihin käsillään ja panee moshaten.

Ensimmäisenä letti pamahtaa Pelkosen herisevään sormeen, joka naksahtaa poikki kuin Lasse Lehtisen oljenkorsi. Sitten se tempaa mukaansa lääkeriuiskut ja kun moshausvaúhti kiihtyy, piikit irtoavat tukasta ja sinkoavat kaikki päin seiniä hajoten kuin piparkakut.

Ruoska pyörii entistä kiivaammin ja kaappaa rasvaiseen otteeseensa silmälaseja, lääkärintakkeja, Terhin peruukin, Puskan tekohampaat, Risikon stringit ja Hirsson push-upit.

Vielä jaksaa Mensis lingota viisikiloista tukkaansa ja tässä vaiheessa keskipakoisvoima saa jo rasvan uuttumaan irti hiuksista ja pian öljyinen paska peittää kaikkia olohuoneen ja keittiön pintoja. Liukastellen luikkivat pakoon rokottajat kaljun Terhin ja sormettoman Pelkosen imussa.

Näin kävi tällä kertaa.....

• köhäkin vaivaa

Pienellä präntätty sopimusteksti osallistujilla velvoittaa koekaniineiksi. Puolelle porukasta annetaan rokotus ja toinen puoli jää ilman. Ohjelman toimituksesta laitetaan esim. kipein ohjaaja taikka käsikirjoittaja päivän ajaksi yskimään jokaiseen huoneeseen. Lisää jännitysmomenttia ja katsojalukuja mojovasti. Eloonjääneet sitten jatkavat normaaliin tapaan showta :)))

• BBBBBBBBBBB-shit

Onneksi sulla on suhteellisuudentaju kohdillaan. Tottakai BB-asukkaat ovat kaikkein suurin riskiryhmä ja pitäis rokottaa ennen tavis-riskiryhmää.

• Is Watching You

Tapahtuu jotain todella mielenkiintoista siellä pian.
        Seuraa tarkkaan.

• Hitti tuote
        Is Watching You kirjoitti:

Tapahtuu jotain todella mielenkiintoista siellä pian.
        Seuraa tarkkaan.

Aikamoinen "piikki" myynti luvussa jos saa ihmiset peloissa sikaflunssasta...niin iso katsojan määrää...

• torahambi78

en minä sitä niin ajatellut vaan kun hehän ei voi tehdä itse sitä päätöstä siellä, kun eivät tiedä miten paljon siitä vouhkataan täällä tosimaailmassa.
        Ja eivätkö he kuitenkin kuulu riskiryhmään kun ovat suurin osa vain parikymppisiä?
        Olisi kiva tietää tuottajien kanta asiaan.

• adfhwrt
        torahambi78 kirjoitti:

en minä sitä niin ajatellut vaan kun hehän ei voi tehdä itse sitä päätöstä siellä, kun eivät tiedä miten paljon siitä vouhkataan täällä tosimaailmassa.
        Ja eivätkö he kuitenkin kuulu riskiryhmään kun ovat suurin osa vain parikymppisiä?

joten mitä turhia tästä ohimenevästä muotipiikittelytrendistä heille kertomaan. Tosin bb-elämä vaikuttaa jo hyvinkin järkevältä kun alkaa verrata sitä näihin massamyrkytysmessuihin.

• Piikki Pers@%#!?
        torahambi78 kirjoitti:

Joten Big Brother voi tehdä heidän kanssa mitä lystää...

• Eks-rakkine

taloon rollaattoreineen ja alkaa jahdata asukkaita. Asukkaat pakenee talosta, paiskaa oven lukkoon perässään ja jättää Pelkosen yksin taloon

• Sika riehuu

Jotain kyllä tapahtuu Talossa pian.

• Olisiko niin?
        Sika riehuu kirjoitti:

Jotain kyllä tapahtuu Talossa pian.

Varmaan joku sairastuu siellä...ja sitten ohjelmaa keskeytetään ja kaikki rokotetaan...

• sentään

miks ihmeessä rokotettaisiin, jos ei kuulu riskiryhmään ja eristyksissä ovat niin kuka sinne nyt sikaröhän toisi?!Kyllä tuolla vaan on minimaalisen pieniriski saada ko tauti. Jos siellä joku yksi ihminen tulee käymään niin tuo ei varmaan riitä kyllin altistavaksi tekijäksi.Harva rokottamaton ihminen elää täällä ulkomaailmassa noin turvassa, eikä rokotetta silti anneta kaikille vielä.

• Myynti miehet

Siinä se pointti.
        Kun koko maa näkee että he sairastuvat, vaikka onkin "eristyksissä".
        Pelko meni katoon sen jälkeen...
        Hyvä mainos kikka THL:lle.

• torahambi78

sinnehän on kuitenkin tasaiseen tahtiin tuotu uusia asukkaita, yksi jopa filippiineiltä asti ja yksi asukas oli itse viikon filippiineillä. Lisäksi heille tuodaan koko ajan ulkomaailmasta ruokatarvikkeita ym, joihin on varmasti joku taudin kantaja koskenut. Mielenkiintoista seurata sairastuuko siellä kukaan, tosin bb loppuu kai jo viikon päästä eikö?

• The Beast
        torahambi78 kirjoitti:

sinnehän on kuitenkin tasaiseen tahtiin tuotu uusia asukkaita, yksi jopa filippiineiltä asti ja yksi asukas oli itse viikon filippiineillä. Lisäksi heille tuodaan koko ajan ulkomaailmasta ruokatarvikkeita ym, joihin on varmasti joku taudin kantaja koskenut. Mielenkiintoista seurata sairastuuko siellä kukaan, tosin bb loppuu kai jo viikon päästä eikö?

Se tapahtuu pian, ja Media ota kiinni kuin raakaa lihaa...

• no mutta
        torahambi78 kirjoitti:

aika pieni riski saada tauti.Niinkuin sanottu harva elää noin hyvin eristettynä normaali maailmassa. Itse kuulun riskiryhmään enkä ole rokotetta ottanut ja olen nyt eristäytynyt kotiin epidemian huipun ajaksi koska minulla on siihen mahdollisuus. Puolisoni on rokotettu muutama viikko sitten, enkä ole muiden kanssa tekemisissä. En minä nyt alkaisi epäillä että jostain ruokatarvikkeista tms...tuon taudin nyt saisin. Jos riskit minimoidaan noinkin vähiin kun noilla tuolla ei ole kovinkaan suurta todennäköisyyttä, että tuonne joku epidemia yltäisi.

• azfdbsrgtnde
        no mutta kirjoitti:

aika pieni riski saada tauti.Niinkuin sanottu harva elää noin hyvin eristettynä normaali maailmassa. Itse kuulun riskiryhmään enkä ole rokotetta ottanut ja olen nyt eristäytynyt kotiin epidemian huipun ajaksi koska minulla on siihen mahdollisuus. Puolisoni on rokotettu muutama viikko sitten, enkä ole muiden kanssa tekemisissä. En minä nyt alkaisi epäillä että jostain ruokatarvikkeista tms...tuon taudin nyt saisin. Jos riskit minimoidaan noinkin vähiin kun noilla tuolla ei ole kovinkaan suurta todennäköisyyttä, että tuonne joku epidemia yltäisi.

liirulaarulaa

• bambibääää
        azfdbsrgtnde kirjoitti:

liirulaarulaa

Huhun mukaan yksi olisi jo BB talos sairastunut!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe