Nichiren shoshu kiinnostaa mutta haluaisin löytää hyvän peruspaketin josta oppisi mitä siihen kuuluu, miten sitä harjoitetaan! Kirjat ja www-sivut käyvät ja kielet saa olla suomi, englanti, ruotsi! En jaksaisi alkaa lukemaan kaikkia googlen suosittelemiä sivuja, kun niistä kumminkin suurin osa käsittelee samoja perusasioita!
Nichiren Shōshū oppimismateriaalia ja aineistoa?
XSLT
2
470
Vastaukset
- varo vaan...
Suomessa ei tietääkseni ole Nichiren Shoshun toimintaa, mutta löytyy eräs toinen itseään buddhalaiseksi kutsuva porukka, jolla runsaasti kannattajia. Siinä perusjutut samoja kuin Shoshussa, ja mikäli joku heikäläinen näkee kirjoituksesi, alkaa armoton Nichiren Shoshun parjaus ja kutsuminen heidän kokouksiinsa.
- Daimoku
Pieni korjaus:
Nichiren Shoshulla on (tosin toistaiseksi pienimuotoista) toimintaa myös Suomessa. Tutustumisen perusasioihin voi aloittaa vaikka täältä:
http://www.nst.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393