Kokemuksia sormusten teettämisestä!

Pää täynnä ideoita

hei! Eli ne joilla on kokemusta sormusten teettämisestä, millaiset kokemuksia asiasta on?? Oletteko suunnitelleet itse, jonka kultaseppä sitten toteuttaa? Onko lopputulos ollut sellainen kuin piti? Entä hinta?? Tuleeko halvemmaksi vai kalliimmaksi jos itse suunnittelee ikäänkuin persoonallisemman tai uniikin sormuksen? Entä, onko kukaan kysellyt, onko sormusta mahdollista teettää oppilaitoksella esim opinnäyte-- tms työnä? Sen luulisi olevan edullisempaa?

4

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lillianderi

Hinta oli huomattavasti edullisempi ja sain sormuksen omien ideoitteni pohjalla. Suunnittelu ei maksanut mitään!

Ain nih www.midaankulta.fi

• profiilisormuksen Sa

tässäkin on yksi vinkki:

Juttu profiilisormuksesta oli Kodin Kuvalehdessä keväällä 2004. :

Mies sormuksessa
        Se oli rakkautta ensisilmäyksellä! Se näytti vaatimattomalta teräkseltä, mutta tarkemmin katsottuna sormus on ainutlaatuinen. Sen ulkoreunassa on ihmisen profiili: leuka, huulet, nenä ja otsa. Sellaisen haluan vihkisormukseksi! Valittavana oli kulta, hopea, platina ja titaanikin, mutta vasta ruostumaton jaloteräs tuntui omalta. Frankfurtilaisessa korugalleriassa miehestäni otettiin sivukuva, jonka perusteella muotoilija Thomas Giesen Aachenista hioi sormuksen pintaan mieheni profiilin. Vuosienkin jälkeen tulen hyvälle tuulelle joka kerta profiilia vilkaistessani. Suomessa sormuksia ei myydä, mutta sen voi tilata suoraan muotoilijalta. Hinta alkaa 353 eurosta. VV
        www.contura-ring.de

ko.sivun tiedot saa myös englanniksi, ja sormuksen voi tilata netin kautta. Giesen on tehnyt profiilisormuksia jo yli 10 vuotta.

• Pyhhyh
        profiilisormuksen Sa kirjoitti:

tässäkin on yksi vinkki:

Juttu profiilisormuksesta oli Kodin Kuvalehdessä keväällä 2004. :

Mies sormuksessa
        Se oli rakkautta ensisilmäyksellä! Se näytti vaatimattomalta teräkseltä, mutta tarkemmin katsottuna sormus on ainutlaatuinen. Sen ulkoreunassa on ihmisen profiili: leuka, huulet, nenä ja otsa. Sellaisen haluan vihkisormukseksi! Valittavana oli kulta, hopea, platina ja titaanikin, mutta vasta ruostumaton jaloteräs tuntui omalta. Frankfurtilaisessa korugalleriassa miehestäni otettiin sivukuva, jonka perusteella muotoilija Thomas Giesen Aachenista hioi sormuksen pintaan mieheni profiilin. Vuosienkin jälkeen tulen hyvälle tuulelle joka kerta profiilia vilkaistessani. Suomessa sormuksia ei myydä, mutta sen voi tilata suoraan muotoilijalta. Hinta alkaa 353 eurosta. VV
        www.contura-ring.de

ko.sivun tiedot saa myös englanniksi, ja sormuksen voi tilata netin kautta. Giesen on tehnyt profiilisormuksia jo yli 10 vuotta.

No jos haluaa ostaa sian säkissä niin mikäs siinä ja takuuhan ei toimi ulkomaille näissä hommissa kovinkaan hyvin.

• kultasepällä

hyvät on kokemukset teettämisestä: sormuksista saa sellaiset kuin haluaa ja hinta on edullisempi kuin liikkeessä. Ajatuksena oli ensin suunnitella itse sormus, mutta kultasepän omasta mallistosta löytyikin ihana sormus. Kyseisen kultasepän mallistoa on myynnissä myös liikkeissä, mutta hintaa tulee lisää välikäsien lisääntyessä. Itse halusin rodinoimattoman valkokultasormuksen koska pidän palladiumvalkokullan omasta väristä, ei tarvitse rodinoida koskaan ja näin voi olla varma myös valkokullan väristä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      442
      2631
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2485
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      252
      1485
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1154
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      434
      1092
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1068
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      940
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      918
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      869
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      855
    Aihe