Härkämiehen uskollisuus

Kuvittelija

OLisi mukava tietää , miten Härkämies ilmoittaa seurustelun olevan loppu. JA yleensäkin onko hän niin erinomainen merkiltään. rehellisyys kuulemma on hänen vahvoja puoliaan , mutta nyt on alkanut tulla mitä ihmeellisempiä selityksiä.
Puheluihin ei vastata ja menoja on ilmestynyt erittäin paljon ja kyläihmisiä ei ole ennen ollut , mutta nyt vieraillaan tämän tästä.
En tiedä itkenkö vai nauraisinko näille jutuille , niin hassuilta ne kuulostavat.
Olen kyllä oman päätökseni tehnyt ja parempi että unohdan koko miehen.Tiedän että ei tässä elämässä voi elää horoskoopin mukaan , mutta tämä oli ensimmäinen ja viimeinen Härkämies minun kohdallani
Olisi kiva kuulla toisten mielipiteitä , jotka ovat olleet samanlaisessa tilanteessa..
Ja kuitenkin väittää silmät kirkkaina että toista naista ei ole.Minä kuulemma vain kuvittelen.

6

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvittelija2

      tutulta, sillä itse törmäsin juuri vastaavaan tapaukseen kerta muinoin.
      Selityksiä sateli laidasta laitaan, puhelimeen ei vastattu ja menoja riitti.
      Härkämies ei ilmoita tai tämä ei koskaan ilmoittanut milloin tuli se loppu, hän vain katosi.
      Myös tämä toista ei ole ja vain kuvittelet asioita, se on tapa syyllistää sinua omista jutuistaan. Eikös näin mennyt, että hän jäi sinullekin jokaisesta valheesta lopulta kiinni, syyttää toisia kaikesta kirkkain silmin, jopa sinuakin syyllisti, itse kun ei ollut tehnyt mitään väärää ;)

      Paras on unohtaa kyseinen härkämies ihan täysin, sillä ei hän muutu, vanha kettu ei tapojaan muuta.
      Itse tunnen kolme härkämiestä ja yksikään ei ole rehellinen :( joten se siitä myytistä että härkämies olisi rehellinen.
      Kun olisivatkin rehellisiä ja sanoivat asiat suoraan miten ne ovat, mutta kun ei.. ei riitä uskallus kertoa.

      • kilttinen

        mulla myös ollut samanlainen mies mut se usein joi myös niin sitten kun lopettaa reissujaan minä olen taas niin tärkeä ja rakas skarppas muutama viikko ja sit oli lähtö taas kavereitten kans. Siinä voi itse niin huonosti että kun katselee sitä meininki. Minä olin aina se auttava käsi. Ja mitä teki reissuillaan en tiedä mut mua se syytteli aina jostain kun oli ite mokannut siitä mä tunnistin. Jos mainitsin niin sinä sinä teit sitä silloin vaikka on asioita joka on tapahtunut ennen seurustelusuhde. Hyväksikäytetty tunne tulee kun on tärkeä ja sit yhtäkki kaverit kaikki ja minä ei mitään.


    • 4+12

      on yhtä kuin ryyppää vettä lasista ja tuuleen pieraisee.

    • härkänainen-60

      Älkää hyvät ihmiset luokitelko toista pelkän horoskooppimerkin mukaan, kyllä luonteeseen vaikuttaa nuoruuden elinympäristö, kasvatus ym. Älkääkä unohtako nousevaa merkkiä, se voi usein olla hallitseva puoli. Itse härkä, mut en tunnista niitä tunnusmerkkjä mitä härästä kerrotaan itsessäni, nouseva merkkini jousimies. Kyllä suhteessa merkitsee jokin muu kuin horoskooppi;)

    • VeskariNousevaJouska

      No, minun exäni on härkä, ja hän on täysin epäluotettava, uskoton ja petti minkä kerkesi. Mutta hänella onkin syntymäkartallaan nousevana merkkinä skorppari ja mm. venus kaksosissa, josta sain astrologilta määrityksen, että tällaisen planeettasijainnin omaava ihminen ei välttämättä edes ymmärrä, mitä uskollisuus ja rehellisyys on. Ja minun exäni ei todellakaan sitä ymmärrä.

      Pelkkä horoskooppimerkki siis tuskin kertoo kaikkea, muutkin planeettasijainnit vaikuttavat.

    • :-)

      ihan kuin oma tarinani, josko on sama mies kyseessä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe