Sinä näit
se minulle riitti
Veit aamuihin usvaisiin
veit iltoihin auringon laskuihin
Sinä viiniä minussa
makua parhaimmillaan
Sydämes rinteillä
sykkivissä virroissa
Sielä kasvoi
olet viinikuurnani
Sallinetko tallaan
sen viimeisenkin tertun
Se on niin Sinua
Viimeisen rypäleen
10
244
Vastaukset
- Minanoita
Olen varmaan jo aiemminkin sanonut että sinulla on totinen taito kirjoittaa
hyvänmielen runoja, myös tämä oivana esimerkkinä siitä:)
Sinulle Liisa, iloista valoa sunnuntai-iltaasi=)Sydämenkauha mitä siinä
on ollu niin paljon
Tuota elämän rekvesiittaa
aina sitäki vällii
silloo ei piä aidatkaa
Minänoita
hymyä tässä sylillinen, kiitos lämmin vierailustas
- lindalinda1
tätäkään runoasi ei vain voi ohittaa,
niin selkeää ja puhuttelevaa tekstiä.
' se on niin Sinua '
kuten runosikin.
Lukija kiittää. - *MURUKULTA*
Wauh, Liisa vitsi kun taas viet tekstilläsi
Aivan ihanaa energiaa - iloa - ja huumaa...
Viimeisen pisarankin haluat - et vähempää,,,
vaan kaiken .."Se on niin Sinua" :) huoh!
*hymy* Kiitos Liisa - runosi on tähti minun iltataivaalleni - mikä tuike! :DKutsuvat aurinkoiset rinteet
sielä kasvaa nuo makeat tertut
niistä viiniä
päiviimme pilvisiinki
nostetaas elämän maljaa
MURUKULTA
aitohan sen viininki pitää olla
hymy on kaamoksessa aurinkoa
kiitos paljon sanovista sanoistas
- jussi hates jazz
runosi villi
kuin nuori viini
kaunein kaikista
köynnöksistä
kietoutuneena
juopuneena
rakkauden
pauloissa
hiuskarvasi varassa
rakkauden
puutarhasi yllä
täyteläisenä
makunautintona
"niin kuin villiviini
vaan voi
mua vasten
kiedo käsivarret tiukempaan..."
http://www.youtube.com/watch?v=_d4R8WFlqi8
tulis kesä ja jano, sais sitä villitsevää ...
kiitos, runosi oli hieno ja sangen aistikas...Sitä kasvaa noilla
vaikeesti tavoiteltavilla rinteillä
Aika kypsän hedelmän
on oikeus
jokaisen tertun
Kesää juu koko ajan lähestyy
maistan hedelmäistä kuplivaa
jussi hates jazz
kiitos ihanasta kuplivasta
villiviinistä
hymyä päivääs, kiitos vierailustas
Kaunis, herkkä, tunteen päälle ripoteltu kanelihuntu, koristaa teosta.
Pidin kovasti.
ter koboAvaa ovea noille rinteille
sielhän ylistys yltää
rakkaudentunnunnustukseen viiniin
kobolt alkuvoimaa
hymyn kera kiitän "kanelihunnusta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
