Piritta Hannula Miss Skandinavia 2004

Niklas

13

3292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihailija

tuossa kuvassa vähän liikaa meikkiä mutta ilman muuta yksi suomen kauneimmista naisista!

• +Piritta on pikkupojan muot...

Joo luonnonkaunis pikkupoika. Ei ole rinnat kehittyneet kuten naisella pitäis.

• odeon

ihan tavallinen "olen rakastunut miehini rahaan tyttöön". eikä ihme että se ei suostu alusvaate-kuvauksiin, ku sillä ei oo tissejä.

• calypso

Piritta Hannula on todella tavallisen näköinen nainen, jopa vähän oudon näköinen suurine hampaineen ja eriparisilmineen. Meikillä, väriaineilla, lisäkkeillä ja kynsillä jne saa ihan hyvää jälkeä aikaan. Kuten myös jatkuvalla paasaamisella kuuluisasta poikaystävästään... huomiota ei ole saanut omilla avuillaan vaan käyttämällä alusta asti hyväkseen poikaystävänsä nimeä.

"Periaatteellinen" nainen joo - nekin periaatteet ovat useimmat vain huomion hakemista. Eikös hän itsekin sanonut Miss Skandinavia -kisojen jälkeen että vartalo ei riitä alusvaatekuvauksiin. Että se niistä periaatteista. Taas yksi misukka sarjaan "saalistan rikkaan ja kuuluisan miehen ja jalosti luovun omasta urastani parisuhteen hyväksi". =)

• Mies 26 v.

Jos lehdistö nostaa usein esille Piritan kuuluisan poikaystävän, niin se ei ole Piritan syy. Hän haluaa itse ansaita oman toimeentulonsa mallin töillä sekä juontamalla telkkarissa ja tapahtumissa.

Piritan poikaystävä on jääkiekkoilija, joka tienaa enemmän kuin täällä häntä haukkuvat luuserit yhteensä. Eikö teidän mielestänne kukaan saisi rakastua mieheen, jolla menee taloudellisestikin hyvin? Olette naurettavia!

Piritta on fiksu ja aito kaunotar. Hänellä on upeat kasvot (olen nähnyt kuvissa ilman meikkiäkin) ja aivan ihana vartalo. Rinnat ovat pienet ja kauniit. Eivätpä ala vanhemmiten niin helposti roikkua. Kunpa noin ihanalla naisella olisi kaksoisolento... :)

• hih
        Mies 26 v. kirjoitti:

Jos lehdistö nostaa usein esille Piritan kuuluisan poikaystävän, niin se ei ole Piritan syy. Hän haluaa itse ansaita oman toimeentulonsa mallin töillä sekä juontamalla telkkarissa ja tapahtumissa.

Piritan poikaystävä on jääkiekkoilija, joka tienaa enemmän kuin täällä häntä haukkuvat luuserit yhteensä. Eikö teidän mielestänne kukaan saisi rakastua mieheen, jolla menee taloudellisestikin hyvin? Olette naurettavia!

Piritta on fiksu ja aito kaunotar. Hänellä on upeat kasvot (olen nähnyt kuvissa ilman meikkiäkin) ja aivan ihana vartalo. Rinnat ovat pienet ja kauniit. Eivätpä ala vanhemmiten niin helposti roikkua. Kunpa noin ihanalla naisella olisi kaksoisolento... :)

Kuulostat ihan Pirittalta..?

Mielipiteisiin on jokaisella oikeus, myös Pirittalle epäedullisiin. Itse olen tutun tuttu, enkä pidä hänestä. Tuntuu teennäiseltä ja huomiota hakevalta. Ihan kuin olisi huono itsetunto tai jotain, jota sitten pitää pönkittää jos jonkinlaisilla tempauksilla.

• Tunnen hänet
        hih kirjoitti:

Kuulostat ihan Pirittalta..?

Mielipiteisiin on jokaisella oikeus, myös Pirittalle epäedullisiin. Itse olen tutun tuttu, enkä pidä hänestä. Tuntuu teennäiseltä ja huomiota hakevalta. Ihan kuin olisi huono itsetunto tai jotain, jota sitten pitää pönkittää jos jonkinlaisilla tempauksilla.

Piritta ei ole tippaakaan ylpeä, vaan rehellinen ja konstailematon nainen. Hänellä on terve itsetunto ja realistiset ajatukset elämästä. Miss Skandinaviaksi ei pääse, jos kaikki fyysiset ja henkiset ominaisuudet eivät ole balanssissa.

• Siis mitä?
        Tunnen hänet kirjoitti:

Piritta ei ole tippaakaan ylpeä, vaan rehellinen ja konstailematon nainen. Hänellä on terve itsetunto ja realistiset ajatukset elämästä. Miss Skandinaviaksi ei pääse, jos kaikki fyysiset ja henkiset ominaisuudet eivät ole balanssissa.

Jokainen voi nähdä sen, ettei Pirittan fyysiset ominaisuudet ole balanssissa. Voidaan lähteä vaikka tarkastelemaan hänen eriparisilmiään ja ylisuuria hampaitaan jne. Henkistä balanssia en rupea arvuuttelemaan, mutta jotain kertoo ihmisestä jo se että osallistuu missikisoihin...

• mikä sinä olet?
        Siis mitä? kirjoitti:

Jokainen voi nähdä sen, ettei Pirittan fyysiset ominaisuudet ole balanssissa. Voidaan lähteä vaikka tarkastelemaan hänen eriparisilmiään ja ylisuuria hampaitaan jne. Henkistä balanssia en rupea arvuuttelemaan, mutta jotain kertoo ihmisestä jo se että osallistuu missikisoihin...

piritan haukkuja taitaa olla vain pelkkä piritalle kateellinen luuseri jota ei huolittaisi edes mihinkään peräkylän missikisoihin osallistujaksi.

• Siis mitä?
        mikä sinä olet? kirjoitti:

piritan haukkuja taitaa olla vain pelkkä piritalle kateellinen luuseri jota ei huolittaisi edes mihinkään peräkylän missikisoihin osallistujaksi.

Se, että on mielipiteitä, ei tarkoita sitä, että olisi ruma ja kateellinen. Se, että ei ole Miss Skandinavia, ei myöskään tarkoita sitä että olisi ruma ja kateellinen. Eikä myöskään sitä, ettei olisi saanut mitään elämässään aikaiseksi.

Ja se, että jollain on Miss Skandinavian titteli, ei tarkoita sitä että hän olisi kaikkien mielestä kaunis - tai edes nätti. Enkä pidä missinä oloa suurena ihailtavana saavutuksena.

• derko

on perseestä

• issiis

ok!

• idea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe