Hei!
Miten käy jos testaan, etten ala enää välittää oinasmiehen mielipiteistä kohdistuen minuun. Sanoi hän millaisen mielipiteen tahansa, jos se on esim. jotain negatiivista, miten mahtaa mies reagoida, jos näytän, etten välitä hänen sanoistaan?
Pohjimmiltani kuitenkin olen sellainen, että saa pitää tai vihata, olen tällainen, jos ei kelpaa niin ei sitten.
Mutta mikähän on miehen reaktio?
Kuohahtaako oinas?
Huvittava ajatus.
1
557
Vastaukset
- oin_qiiqeoi___as
No itse olen oinas ja jos huomaan että joku ei välitä siitä mitä sanon, niin ihan varmasti reaktio on ihan sama eli en kyllä enää katsokaan tähän ihmiseen päin (ellei ole pakko, esim. työelämässä esimies tms.). Eli tätä ihmistä ei enää ole minulle olemassa, siirryn eteenpäin, enkä enää ajattelekaan moista idioottia, joka ei minun viisauksistani ole kiinnostunut. Hänhän siinä häviää. Jää kyllä kuin nalli kallioon, on paljon uusia ihmisiä joihin voi tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164458- 162206
- 1882036
- 1071446
- 741316
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736