Miitta-täti ja Mikael Junger

- Miltä tuntui?

- Minusta tuntui tosi kiusalliselta ja väkinäiseltä.

- Sinusta?

40

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miitta Sorvali tarjoaa parasta viihdettä aikoihin. Aivan huikee kansanterapeutti hän on.

• 1-Katleija

Katsoin eilen ensimmäistä kertaa ohjelman ja totesin, että saihan siinä nauraa niille sketseille. Hyvä näyttelijä on Miitta Sorvali. Mutta hyvin vastenmielistä oli se vammaista esittäminen. Se heijastui niiden turkulaistenkin katseista. Mauton kohta ohjelmassa se oli.

• kuin tuo
        1-Katleija kirjoitti:

Katsoin eilen ensimmäistä kertaa ohjelman ja totesin, että saihan siinä nauraa niille sketseille. Hyvä näyttelijä on Miitta Sorvali. Mutta hyvin vastenmielistä oli se vammaista esittäminen. Se heijastui niiden turkulaistenkin katseista. Mauton kohta ohjelmassa se oli.

NYT ON TULTU SIIHEN ETTÄ KOHTA SE JEKEE TARPEENSA RUUDULLE,
        se siitä enää puuttuu.

Kyllä MEDIAMAKSU MENEE HUKKAAN TUOLLAISESSA SAASTASSA.

• capt. cöpenick
        1-Katleija kirjoitti:

Pitää kysyä vammaisilta, kokivatko he MS shown vastenmielisenä. En usko. Tuossa alempana ilmeinen 'ristitty' repii jo pelihousujaan miitan takia.
        Räväkkä täti MS on, On katsottava sarjaa kokonaisuutena

• katl.eija
        capt. cöpenick kirjoitti:

Pitää kysyä vammaisilta, kokivatko he MS shown vastenmielisenä. En usko. Tuossa alempana ilmeinen 'ristitty' repii jo pelihousujaan miitan takia.

Niin jos haluaa tietää, mitä mieltä he ovat. Eikä heilläkään varmasti yhtä yhteistä mieltä. Samanlaisia ovat tietty kuin me muutkin pulliaiset, että jokaisella on oma mielipide. Minä koin vastenmielisenä.

• eikös???
        capt. cöpenick kirjoitti:

sinun PILVI ole ristitty, suuttuu vielä kun noin sanot.

• *Kukkahame*
        eikös??? kirjoitti:

sinun PILVI ole ristitty, suuttuu vielä kun noin sanot.

Eihän vammaisia saa piilottaa, muistatteko ohjelman Sisko ja sen veli..kyllä siinä se vammainen nuorimies oli hauska ja tykkäsi siitä roolistaan.
        Hyvänä esittäjän kertoili kuin ihmiset kiertää joskus kaukaa hänet kun pelkäävät huonosti kävelevää ja epäselvästi puhuvaa, sehän on typerää meiltä olevinaan normaaleilta.

En ole nähnyt sitä ohjelmaa siitä en voi ottaa kantaa.

• roskaa...
        *Kukkahame* kirjoitti:

Eihän vammaisia saa piilottaa, muistatteko ohjelman Sisko ja sen veli..kyllä siinä se vammainen nuorimies oli hauska ja tykkäsi siitä roolistaan.
        Hyvänä esittäjän kertoili kuin ihmiset kiertää joskus kaukaa hänet kun pelkäävät huonosti kävelevää ja epäselvästi puhuvaa, sehän on typerää meiltä olevinaan normaaleilta.

En ole nähnyt sitä ohjelmaa siitä en voi ottaa kantaa.

sillä useimpia ei pieru-huumori naurata pätkääkään, ja vammaishuumori vieläkin vähemmän.

Mihin käytetään kansan kalliit lupamaksut?

Pääjohtajan jalkojen pesu mustine roskineen ei naurata sekään,

MIKÄÄN siinä ei naurattanut.

.

• Edellisellä kerralla katsoin viisi minuuttia vahingossa ja eilen tarkoituksella, mutta duettoa en viitsinyt loppuun kuunnella.
      Hömppä, mikä hömppää, tai sitten minä en ymmärrä hyvän päälle.
      Kolmatta kertaa ei aio katsoa.

• Tepposet

Jo ohjelman esittely antaa riittävän vastenmielisen kuvan sisällöstään.

Tietenkin pitäisi katsoa muutama jakso ennen mielipiteen muodostamista mutta nyt jää tutustuminen suorittamatta.

BB:täkin sentään yritin!

• suurenmoista,

kun ilkee olla mahdollisimman röyhkeä, niin se on kyllä harhaluulo.

"Ohjelma" on pelkkää yökötystä.

• suurenmoista, kirjoitti:

kun ilkee olla mahdollisimman röyhkeä, niin se on kyllä harhaluulo.

"Ohjelma" on pelkkää yökötystä.

Kapu Kopeä ei jätetä yksin ohjelmaa puolustamaan.
        Näin paljon mielipiteitä, silloinhan ohjelma on ollut onnistunut, en minäkään saanut katselurauhaa että olisin kokonaan ne katsonut.
        Näkemyksen on oltava laajempi että huomaa hiomattomuuden ohelta ne hyvät puolet.
        Rumaa oli verrata MS tautiin siitä seuraa minulta ankara vastalause.

• irvailu
        jjoutava5 kirjoitti:

Näin paljon mielipiteitä, silloinhan ohjelma on ollut onnistunut, en minäkään saanut katselurauhaa että olisin kokonaan ne katsonut.
        Näkemyksen on oltava laajempi että huomaa hiomattomuuden ohelta ne hyvät puolet.

alhaista. Ahtisaaren lonkkavikaa ikävästi matkii Jope Ruonansuu. Olisi poliitikoissa oikeaakin irvimistä, heidän touhuissaan.

• perusteella,
        jjoutava5 kirjoitti:

ettei joku "jäisi yksin" mielipiteensä kanssa?
        Varsinkin, kun vaimosi ei antanut sinun katsoa sitä kuin alkua.
        Niin kerroit.
        Oma mielipide oli se mitä avaaja kysyi.

• Tuo on tyhjää
        irvailu kirjoitti:

alhaista. Ahtisaaren lonkkavikaa ikävästi matkii Jope Ruonansuu. Olisi poliitikoissa oikeaakin irvimistä, heidän touhuissaan.

motkotusta sinulta.

• jjoutava
        perusteella, kirjoitti:

ettei joku "jäisi yksin" mielipiteensä kanssa?
        Varsinkin, kun vaimosi ei antanut sinun katsoa sitä kuin alkua.
        Niin kerroit.
        Oma mielipide oli se mitä avaaja kysyi.

Nyt aivan sattumalta olen heti vastaamassa.
        Olen samaa mieltä Kapun kanssa räväkältä ohjelma näyttää. Kapu kyllä tulee toimeen ilman minun apuja, kunhan sanoin.

Vammaisuutta on niin monenlaista. Siihen osioon en enempi puutu. M S Tauti ei ilmeisesti ole kyseessä; toivottavasti ei kenelläkään, ei näyteltynäkään.

Sitä viestiä viestini edellä missä etukirjaimista oli saatu M S tauti esille, sitä pidin sopimattomana.

• jjoutava
        jjoutava kirjoitti:

Olen samaa mieltä Kapun kanssa räväkältä ohjelma näyttää. Kapu kyllä tulee toimeen ilman minun apuja, kunhan sanoin.

Vammaisuutta on niin monenlaista. Siihen osioon en enempi puutu. M S Tauti ei ilmeisesti ole kyseessä; toivottavasti ei kenelläkään, ei näyteltynäkään.

Sitä viestiä viestini edellä missä etukirjaimista oli saatu M S tauti esille, sitä pidin sopimattomana.

ja vielä ettei tulisi väärää käsitystä. Meillä on asunnossamme kaksi televisiota jotka sijaitsevat kahden väliseinän erisytäminä eri huoneissa ja ja me asukkaat kumpikin hallitsemme omaa televisiotamme.
        Tästä järjestelystä huolimatta olemme usein vierailevina katsojina toistemme tvn luona.
        Voisiko tätä nimittää eräänlaiseksi kommuuniksi'.

• jjoutava kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että M S, Miitta Sorvali, on lahjakas ja monipuolinen näyttelijä. Laulaja Kari Tapio kuulemma liikuttui Miitan terapiashowssa.

Näille ohjelmasta 'järkyttyneille' sanon, että tiukasti me suomalaiset edelleen ollaan kalevalaisessa kansanperinne taustassa. Esim. Briteissä ollaan paljon räväkämpiä.

Jj on oikeassa siinä että avaus ja sen aihe on paikkansa ansainnut kun se näin monii on kiinnostanut. Jokainen katsoo asioita tavallaan ja hyvä niin.

• capt.cöpenick kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että M S, Miitta Sorvali, on lahjakas ja monipuolinen näyttelijä. Laulaja Kari Tapio kuulemma liikuttui Miitan terapiashowssa.

Näille ohjelmasta 'järkyttyneille' sanon, että tiukasti me suomalaiset edelleen ollaan kalevalaisessa kansanperinne taustassa. Esim. Briteissä ollaan paljon räväkämpiä.

Jj on oikeassa siinä että avaus ja sen aihe on paikkansa ansainnut kun se näin monii on kiinnostanut. Jokainen katsoo asioita tavallaan ja hyvä niin.

En huomannut, että täällä kukaan olisi kieltänyt Miitta Sorvalin lahjakkuutta ja monipuolisuutta näyttelijänä.
        Ohjelmaahan täällä on arvosteltu. Tottakai mielenkiintoa herätti, kun oli luvassa vaihteeksi ihan kotimainen ohjelma.
        Jotta en tuomitsisi yhden kerran perusteella, yritin toivorikkaana katsoa vielä toisenkin kerran, mutta olen kai sen verran kalevalainen että Jungnerin ja Sorvalin duetto riitti.
        Tulin siihen tulokseen, että julkkujen persooniin perustuvaa lässynlässyä siinä oli tarjolla.
        Luultavasti tälle ohjelmalle käy samoin kuin niille Salmisille, jotka myös julkisuuden henkilöillä houkuttelevat katsojia. Alkuunhan katsojaluvut olivat huimat, mutta nyt ne ovat yhtä huimaa vauhtia pudonneet.

Ja siitä kalevalaisuudesta vielä:

Eikö viime vuosikymmenellä Köpenickerstrasselle kantautunut tietoa Berliinissä asuneen suomalaisen graafikon Osmo Niemen Kalevala-näyttelystä. Se oli kuulemma valtava menestys, eikä ihmekään.
        Onneksi se tuotiin Kuhmoonkin ja oli todella näkemisen arvoinen.

• Venlastiina kirjoitti:

En huomannut, että täällä kukaan olisi kieltänyt Miitta Sorvalin lahjakkuutta ja monipuolisuutta näyttelijänä.
        Ohjelmaahan täällä on arvosteltu. Tottakai mielenkiintoa herätti, kun oli luvassa vaihteeksi ihan kotimainen ohjelma.
        Jotta en tuomitsisi yhden kerran perusteella, yritin toivorikkaana katsoa vielä toisenkin kerran, mutta olen kai sen verran kalevalainen että Jungnerin ja Sorvalin duetto riitti.
        Tulin siihen tulokseen, että julkkujen persooniin perustuvaa lässynlässyä siinä oli tarjolla.
        Luultavasti tälle ohjelmalle käy samoin kuin niille Salmisille, jotka myös julkisuuden henkilöillä houkuttelevat katsojia. Alkuunhan katsojaluvut olivat huimat, mutta nyt ne ovat yhtä huimaa vauhtia pudonneet.

Ja siitä kalevalaisuudesta vielä:

Eikö viime vuosikymmenellä Köpenickerstrasselle kantautunut tietoa Berliinissä asuneen suomalaisen graafikon Osmo Niemen Kalevala-näyttelystä. Se oli kuulemma valtava menestys, eikä ihmekään.
        Onneksi se tuotiin Kuhmoonkin ja oli todella näkemisen arvoinen.

Kyllä kalevalalaisuus on hyvässä huudossa maailmanlaajuisestikin. Kalevala teosta on käännetty ties miten monelle kielelle.
        Kalevalan lukemiseen ei sillä lailla kuin esim. Raamatun koska siinä näkyy pian kirkko-isien tarkoitushakuinen käännytysoppi. Kalevala ei sisällä sanktioita, ellet usko lukemaasi.

Suomenkielessä on paljon kalevalaista sisältöä. Tuossa tarkoitin ylempänä sitä, ettei tarvi välttämättä loukkaantua, jos kulttuurimme on jo etääntynyt agraariperinnöstä.

• capt.cöpenick kirjoitti:

Kyllä kalevalalaisuus on hyvässä huudossa maailmanlaajuisestikin. Kalevala teosta on käännetty ties miten monelle kielelle.
        Kalevalan lukemiseen ei sillä lailla kuin esim. Raamatun koska siinä näkyy pian kirkko-isien tarkoitushakuinen käännytysoppi. Kalevala ei sisällä sanktioita, ellet usko lukemaasi.

Suomenkielessä on paljon kalevalaista sisältöä. Tuossa tarkoitin ylempänä sitä, ettei tarvi välttämättä loukkaantua, jos kulttuurimme on jo etääntynyt agraariperinnöstä.

eikä persoonasta yleensäkään, hän on kaunisvartaloinen nainen, joka on hoitanut itsensä hyvin, on loistokunnossa ja ilmeisesti terve olemukseltaan.

Kysymys on sen ohjelman sisällöstä, alatyyli ja epävireinen duetto luultavasti sopivat jonnekin,
        -minä vain en tiedä minne,-
        mutta TV ykköselle lauantai-illan parhaaseen katseluaikaan ne eivät sovi.

Ehkä niille, joille nesteen pinta pullossa on jo alentunut melkein pohjaan,
        mutta täysjärkinen ei sitä ohjelmaa kyllä katso, sen olen itsestäni huomannut.
        Pakotin itseni katsomaan, mutta se oli väkinäistä ja kiusallista.

,

• satu kirjoitti:

eikä persoonasta yleensäkään, hän on kaunisvartaloinen nainen, joka on hoitanut itsensä hyvin, on loistokunnossa ja ilmeisesti terve olemukseltaan.

Kysymys on sen ohjelman sisällöstä, alatyyli ja epävireinen duetto luultavasti sopivat jonnekin,
        -minä vain en tiedä minne,-
        mutta TV ykköselle lauantai-illan parhaaseen katseluaikaan ne eivät sovi.

Ehkä niille, joille nesteen pinta pullossa on jo alentunut melkein pohjaan,
        mutta täysjärkinen ei sitä ohjelmaa kyllä katso, sen olen itsestäni huomannut.
        Pakotin itseni katsomaan, mutta se oli väkinäistä ja kiusallista.

,

Kökkö-analyysini aiheena olevasta tv-sarjasta liiteritimpermanni-psykologi tasolta:

Tällaiseen "liian lähelle", liian intiimiksi koettu asia koetaan ehkä kiusalliseksi. Että Ylen toimitusjohtaja, tuore aviomies voi olla tv:ssä ammattinäyttelijän, naisen sylissä.

Ei UKK:n aikana tuollaista voitu esittää!

Mielestäni just tuollaset räväkät tyypit tuulettavat syysmustan vuodenajan suomalaista psyykenmaisemaa.
        Tämä on juuri mitä täysipäisintä viihdettä! Illalla otan totia vain vilustumistapauksissa. Silloinkin vain enintään 1 ravintola-annoksen verran.

• Erkki Nimimerkki

vailla mitään mieltä, ei naurattanut, parit kerrat olen yrittänyt katsella, kesken on jäänyt, ilmeisesti tarkoitettu jollekin muulle katsojaryhmälle: ei 70 ?

Mutta vikahan on tietenkin minussa, herkkyyskauteni on ohi, (vai olisiko vasta edessä päin?), tuollaisille ohjelmille.

• Hyvä Miitta-täti

Kyllä Pekka Puupäätä ja Uuno Turhapuroakin aikoinaan haukuttiin hävyttömiksi. Joten odottakaa vaan, Miitta-tätiä rakastetaan jonkun ajan päästä. Kyllä hänkin vielä oman paikkansa ottaa meidän sydämissämme.

• Hyvä Miitta-täti kirjoitti:

Kyllä Pekka Puupäätä ja Uuno Turhapuroakin aikoinaan haukuttiin hävyttömiksi. Joten odottakaa vaan, Miitta-tätiä rakastetaan jonkun ajan päästä. Kyllä hänkin vielä oman paikkansa ottaa meidän sydämissämme.

koska Miitta Sorvali on hyvä näyttelijä, mutta käsikirjoitus oli pettymys.
        Katsoin yhden ohjelman, eipä ole tarvis enää katsoa.

Eipä tuolla TV:ssä juuri paljon parempaa katsottavaakaan ole, taitaa mennä tuonne asiapuolelle katsottavat, ehkä aika on sellainen, että ei mikään naurata.
        Toista se oli ennen,,,, tietysti;)

• töllöttäjä.
        SkillaN kirjoitti:

koska Miitta Sorvali on hyvä näyttelijä, mutta käsikirjoitus oli pettymys.
        Katsoin yhden ohjelman, eipä ole tarvis enää katsoa.

Eipä tuolla TV:ssä juuri paljon parempaa katsottavaakaan ole, taitaa mennä tuonne asiapuolelle katsottavat, ehkä aika on sellainen, että ei mikään naurata.
        Toista se oli ennen,,,, tietysti;)

Pitäisi tulla uusintana, olen odottanut.

• Katsonut ja inhonnut
        töllöttäjä. kirjoitti:

Pitäisi tulla uusintana, olen odottanut.

Höntti ohjelma, huonoissa käsissä on koko TV.

• jjoutava
        Katsonut ja inhonnut kirjoitti:

asenteelisia mielipiteitä. Kyllähän sukista nöyhtää irtoaa aivan kuin puhtaista valkeista lakanoistakin.
        Sehän on rehellisen ohjelman ydin, pienet kömpelyydet ja sattumukset.
        Täytyypä oikein asettua katsomaan.

• Atolfia
        Katsonut ja inhonnut kirjoitti:

mutta taitaa nyt ampua tuossa ohjelmassa hieman yli. Olen vain nähnyt esittelyjaksot TV:ssa, sain jo tarpeekseni, eikä ollut mitään hinkua nähdä enempää.

Onhan se jo todettu aikaisemminkin, että huumorin tuottaminen on vaikea laji. Ei minua naurata Lapinlahden linnutkaan, en tiedä, miksi. Minusta on tainnut tulla tosikko.

Aikoinaan Pentti Siimes ja Ritva Valkama olivat niitä parhaita naurattajia. Vieläkin tulee hymy huuleen, kun heitä muistelee.

• JJuuso
        Atolfia kirjoitti:

mutta taitaa nyt ampua tuossa ohjelmassa hieman yli. Olen vain nähnyt esittelyjaksot TV:ssa, sain jo tarpeekseni, eikä ollut mitään hinkua nähdä enempää.

Onhan se jo todettu aikaisemminkin, että huumorin tuottaminen on vaikea laji. Ei minua naurata Lapinlahden linnutkaan, en tiedä, miksi. Minusta on tainnut tulla tosikko.

Aikoinaan Pentti Siimes ja Ritva Valkama olivat niitä parhaita naurattajia. Vieläkin tulee hymy huuleen, kun heitä muistelee.

Kyllä meitä on täällä hyvän huumorin ystäviä isompi jokukko,
        joille ei nauru yhtään maittanut sitä ohjelmaa katsoessamme.

Ja nyt en ainakaan minä enää vaivaudukaan Miitta-tädin suhteen.

• 1-Katleija
        Atolfia kirjoitti:

Huumoria on monta lajia. Itse tykkään englantilaisesta huumorista, jota tv on tarjoillut joissakin sarjoissaan. Esim *Vielä virtaa* sarjaan on löytynyt näyttelijöiksi tosi hauskoja vanhoja näyttelijöitä. Koko käsikirjoitus on sketsimäistä hauskaa sanailua. Ukot ja akat omissa porukoissaan. Tyypit tosi hyviä ja huumori fiksua, ei mitään alapäähuumoria.

Tällä hetkellä ei oikein ole naurettavaa kotimaista sketsisarjaa. Miitta-tätiin pitää tutustua.

• Hintriika*
        1-Katleija kirjoitti:

Huumoria on monta lajia. Itse tykkään englantilaisesta huumorista, jota tv on tarjoillut joissakin sarjoissaan. Esim *Vielä virtaa* sarjaan on löytynyt näyttelijöiksi tosi hauskoja vanhoja näyttelijöitä. Koko käsikirjoitus on sketsimäistä hauskaa sanailua. Ukot ja akat omissa porukoissaan. Tyypit tosi hyviä ja huumori fiksua, ei mitään alapäähuumoria.

Tällä hetkellä ei oikein ole naurettavaa kotimaista sketsisarjaa. Miitta-tätiin pitää tutustua.

Katsoin ensimmäisen ohjelman suurin odotuksin ja petyin. Toisen ohjelmapätkän takia en viitsinyt enää mieltäni pahoittaa. Ehkä kysymys on jostakin sukupolvien välisestä tajuamisen erosta (vaikka osa täällä näyttää ymmärtävän). Minua ei naurattanut - niin kuin ei naurata juuri mikään huumoriohjelma nykyisin. Silti luulen ymmärtäväni huumoria. Miitta-täti ei vain ole minun huumoriani.

• JJuuso
        Hintriika* kirjoitti:

Katsoin ensimmäisen ohjelman suurin odotuksin ja petyin. Toisen ohjelmapätkän takia en viitsinyt enää mieltäni pahoittaa. Ehkä kysymys on jostakin sukupolvien välisestä tajuamisen erosta (vaikka osa täällä näyttää ymmärtävän). Minua ei naurattanut - niin kuin ei naurata juuri mikään huumoriohjelma nykyisin. Silti luulen ymmärtäväni huumoria. Miitta-täti ei vain ole minun huumoriani.

eikä auta yhtään asiaa,
        vaikka tietäisin Jungerin jalkaveden roskien tulleen sukistansa tai varpaistansa...

• Atolfia
        JJuuso kirjoitti:

Kyllä meitä on täällä hyvän huumorin ystäviä isompi jokukko,
        joille ei nauru yhtään maittanut sitä ohjelmaa katsoessamme.

Ja nyt en ainakaan minä enää vaivaudukaan Miitta-tädin suhteen.

Kylläpä lohdutti tuo sinun viestisi. Luulin jo, että olen kadottanut kokonaan tuon ilakoimisen taidon. Mukava kuulla, että teitä on muitakin.

Toivotaan, että hulvaton, mukava huumori löytää tiensä meidän TV:on.

Tosiaan, englantilaisilla on todella älykkäitä huumorisarjoja, kuten juuri tuo " Vielä virtaa" ja tietysti Hyasinthi, en muista millä otsikolla se oli, siinä on oikein mukavasti karrikoitu tuolla suurella rehvasteluhalulla. Sellaisiakin ihmisiä meistä löytyy.

Nykyään ei juuri nuo lehtien vitsitkään juuri hyvää tuulta nostata. Ainoa, mikä tuo hymyä huuleen, on lasten suusta kuullut sutkaukset.

• Mutta kun

pistää härskit piippuun, niin kappas vaan, jopas huomataan, että hänkin on vielä olemassa.

• nykyisin

näyttelijät muistetaan. Harva naisnäyttelijä on ollut niin monessa mukana mm. telkkarisarjoissa, kuin Miitta.

-

• Nää..
        nykyisin kirjoitti:

näyttelijät muistetaan. Harva naisnäyttelijä on ollut niin monessa mukana mm. telkkarisarjoissa, kuin Miitta.

-

Jari Tervot ja &

• kiiskinen
        Nää.. kirjoitti:

Jari Tervot ja &

Niinpä. Mm "lahnasella" julkisuushakuisuus on monien mielestä mennyt jo aivan pellehermanni tappiin saakka. Peukalo jo alas tälle ilmiölle.

• JJakko

Mitä sinulla Mikael Jungneria vastaan on, eihän joka ohjelmassa ole mukana, haiskahtaa koko kapina poliittiselta.

• morotus

Junherilla on sirkheä Mari vaimo. Tulisivat taas tänne Lappiin lusthin pittoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2473
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1041
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      260
      892
    7. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      891
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe