Kysymys syntien VL;mäinen anteeksi anto, tai sen pidättäminen, löytyykö siihen tukea Raamatusta.
Jeesuksen puheet ristillä liittyvät myöskin silminnäkijöiden todistuksiin. Oli aivan yleistä, että tuomitut antoivat vielä viimeiset ohjeet omaisilleen viruessaan ristillä.
Puoli kahden tienoilla iltapäivällä alkoi temppelin päivittäinen iltaliturgia. Suurina juhlapäivinä se saattoi alkaa jo aikaisemminkin. Temppelistä kuului pasuunan ääni, joka julisti, ETTÄ LAIN ALSINEN PÄÄSIÄISLAMMAS ON TEURASTETTU JA JUUTALAISTEN SYNNIT SOVIETTU. Vain välttämättömät teloituksen todistajat ja roomalaiset vartiomiehet jäivät ristin äärelle. Muut menivät temppeliin.
Näemme evankeliumista, että noin kuudennesta hetkestä yhdeksänteen "TULI KAIKEN MAAN YLI PIMYS". Tämä oli kiusallista, sillä juuri nämä hetket olivat tärkeitä temppelin uhraajille.
Jeesus antoi juuri silloin viimeiset ohjeensa lähimmilleen.
Mutta mitä Jeesus ristillä sovitti; Matteus 27
46 Yhdeksännen tunnin vaiheilla Jeesus huusi kovalla äänellä: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se merkitsee: Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?
Mitä Jeesus koki ristillä. Hän tunsi ”nahoissaan” kaikki maailman ihmisten tuskat ja sairaudet päällään, muuttaman minuutin ajan. Silloin tuska oli niin suuri, että Hän luuli Isän jo Hänet jättäneen.
- Miten kristitty tähän uskoo? – Niin, että kaikki sairaudet Jeesus jo kärsi ja ne voidaan parantaa, jos AIDOSTI UKOO JEESUKSEN KÄRSINEEN NE. * Miten minä ole asian omakohtaisesti kokenut? – Ollessani eräässä kokouksessa ja voimarakas saarnaaja kertoi heikosta uskosta, joka meitä vaivaa, ja kärsimme siksi sairaukiamme? Tein parannuksen ja uskoin, kuuloni palautui alkuperäiselle tasolle, ja kuulolaite jäi pois, eturauhanen tuli kuntoon. Vieressä parantui ihmisiä jäykistä raajoista, MUTTA VAIN OMALLA USKOLLA, ei puhujan. Jeesus kärsi myös meidän vikamme ja kiusauksemme silloin.
- Miten VL tämän näkee. Ei vaikutusta, pitää vain Jeesuksen puheena ristillä.
Joh. 19:30 Jeesus joi viinin ja sanoi: "Se on täytetty." Hän kallisti päänsä ja antoi henkensä
- Mikä on täytetty? Laki on täytetty, Hän täytti lain ihmisten puolesta, että he ovat vanhurskaita Isän edessä, Hänen esitellessä Hänelle omiaan. ** Miten omakohtaisesti olen kokenut. – Jeesus on sovittanut meidän kaikki syntimme jo 2000v. sitten. MJiten se minuun vaikuttaa evankelistana. Niin, että kun pyydetään, - saarnaa syntini anteeksi, Jeesuksen nimessä ja veressä? EN TODELLA LÄHDE NIITÄ SAARNAILEMAAN, ON VAIN USKOTTAVA SIIHEN MITÄ JEESUS ISTE TEKI, SOVITTI NE ja minä kerron sen, vien Hänet ristin juurelle. Sanoen, varmista itse, omalla uskollasi.
- Miten VL suhtautuu. Hän on ottanut Jeesuksen vallan, asioihin, jotka OLIVT6A PYHIÄ JO 2000 V. SITTEN, ja omalla majoriteetillaan myöntävät TAI KIELTÄVÄT anteeksi annon, Leikkivät itse Jeesusta, JOTEN Jeesus kuoli turhaan VL;ien mielestä.
Naurettavinta on se, että He pidättävät saatanallisesti jo Jeesuksen kärsimyksen ansiot ristillä, omien bisneksiensä ja mielihakujen mukaan.
Miten on VL kanta tähän, voiko saarnamiehenne tehdä näitä TÖRKEYKSIÄ.
VL synninpäästö ja pidätys on saatanan työtä.
3
172
Vastaukset
- sisarpuoli
Voi sinua. Tiedän ettei sinulle kannata alkaa vastailemaan, et sinä kuuntele, mutta sanonpa silti: Sinun pitäisi kuunnella vl-saarnoja enemmän ja lukea vaikkapa suviseurasaarnoista koottuja kirjoja, niin pääsisit vähän jyvälle, mitä tuolla yllämainitulla asialla tarkoitetaan. Ja monella muulla asialla. Sinä et nimittäin ymmärrä yhtään, et sitten yhtään. En pahalla sano, elä ota tätä niin.
- On ymmärrystä
uskovainen ymmärrä, että keskeiset vl-opit ovat ittestään perkeleestä!
Voi sinua. ** Ensinnäkin miksi kiroilet, Voi on Raamatussa kiro- sana,
Tiedän ettei sinulle kannata alkaa vastailemaan, et sinä kuuntele, ** Kerrotko yhdenkään kerran, kun en ole vastannut? Käytän nyt sitä -. VL termiä, - älä anna väärää todistusta lähimmäisestä.
Sinun pitäisi kuunnella vl-saarnoja enemmän ja lukea vaikkapa suviseurasaarnoista koottuja kirjoja, niin pääsisit vähän jyvälle, mitä tuolla yllämainitulla asialla tarkoitetaan.** Voin kerrota sinulle, että tosienkäden tieto ei koskaan korvaa Raamattua, eikö se ole sinulle auktoriteetti? Voin sanoa, että kun kuuntelin Pookiseurat sunnuntaina, sitä lässytystä on todella vaikea kestää.
Ja monella muulla asialla. Sinä et nimittäin ymmärrä yhtään, et sitten yhtään. En pahalla sano, elä ota tätä niin. ** Miten on sen ymmärryksen kanssa, kerro yksikin kohta missä olin väärässä?
Viisutta sinulle siunaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137360- 485450
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa573019Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72533Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101548Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1951382Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931099Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3171037Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?234996Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30906