alimmat kuivuneet lehdet poistaa, miten se kannattaa tehdä -leikata vaan kuivunut lehti veks? uutta lehteä pukkaa koko ajan, alla on pari kuivunutta/kuivuvaa vanhaa lehteä. minulla nuo kukkivat säännöllisesti ja pitkään, enkä haluaisi nyt tappaa vaalimaani kasvia taitamattomalla harvennuksella.
voiko orkidean
Kukkaliini
2
728
Vastaukset
- kasvattaja
leikkaamalla minä olen ne poistanut, eikä mitään vahinkoa ole tapahtunut, nytkin näkyi olevan nuppu vanhassa varressa.
- Phale
Lehtien hangoissa on selvä erivärinen raita, joka on irrottautumissolukkoa. Kaikista luoonnollisin ja vähiten kasvia vaurioittava tapa on antaa lehdenkuivua kokonaan paikalleen ja sitten taittaa kevyesti. Pitäisi lähteä näin sievästi. Luonnossakin lehdet tippuvat itsekseen pois, eikö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841766- 431409
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191200Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871152Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 63952
- 56942
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854