alimmat kuivuneet lehdet poistaa, miten se kannattaa tehdä -leikata vaan kuivunut lehti veks? uutta lehteä pukkaa koko ajan, alla on pari kuivunutta/kuivuvaa vanhaa lehteä. minulla nuo kukkivat säännöllisesti ja pitkään, enkä haluaisi nyt tappaa vaalimaani kasvia taitamattomalla harvennuksella.
voiko orkidean
Kukkaliini
2
740
Vastaukset
- kasvattaja
leikkaamalla minä olen ne poistanut, eikä mitään vahinkoa ole tapahtunut, nytkin näkyi olevan nuppu vanhassa varressa.
- Phale
Lehtien hangoissa on selvä erivärinen raita, joka on irrottautumissolukkoa. Kaikista luoonnollisin ja vähiten kasvia vaurioittava tapa on antaa lehdenkuivua kokonaan paikalleen ja sitten taittaa kevyesti. Pitäisi lähteä näin sievästi. Luonnossakin lehdet tippuvat itsekseen pois, eikö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683