Monta heräämistä

Huomisen poluilla on pimeää
elämä satuttaa yhä vain

on niin monta heräämistä
joille on keksittävä tarkoitus

rivien väleihin jää aina
liian paljon kauniita sanoja

iho ei lakkaa koskaan
itkemästä kosketuksen ikävää

eikä lopu milloinkaan
sydäntä polttava sylin kaipuu.

12

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskettava runo.

      Elä pelkää huomista, sillä
      huomisessa on mahdollisuus

      Niin kaun on toivoa, kuin
      ihosi itkee kosketuksen
      ikävää ja sydäntä polttaa
      sylin kaipuun

      Uskotaan huomiseen!

      • on ihan pimeää, toisinaan vähän valoisampaa ja joskus jopa kirkasta.
        Ei kai tässä auta muu kuin uskoa, kun tuolla tavalla vakuuttelet.

        kauniisti kiittelen, jääneito


    • lindalinda1

      usko siihen,
      että valo löytyy vielä poluillesi !

      Kuljen rinnallasi tukien ja lohduttaen,
      älä unohda sitä.
      Runosi puhuu NIIN paljon ...

      • Lindanen. En mitenkään saata unohtaa sellaista.
        Jään odottelemaan, sitä valoa...

        t. jääkirppu


    • lumileijona

      Kipu , kaipaus, yksinäisyys,
      kosketuksen merkitys,
      ne vain vasta voimia on.
      Kipu merkkinä elämän,
      sellaisen jotain tekevän.
      Kaipaus,
      se hyvä tunne on,
      sillä ilmankaan ei oikein olla voi,
      kuuntele niin tuuli siihen viestejä tuoda voi.
      Yksinäisyys,
      onko parempaa opettajaa.
      Koska se sinuakin opastaa,
      sydämmesi avamaan.
      Kosketuksen puutetta,
      voi vain kiittää opistaan.
      Sehän silloin merkitsee,
      veri suonissasi virtailee,
      silloin tiedät myöskin sen,
      on joku muukin yksinäinen.

      ps,
      kauniisti kirjoitat yksinäisyyden tuomasta
      elämisen tuskaisesta olosta.
      Mutta ehkäpä näin opit,
      että elämään toisiakin tarvitaan.

      • on kahdenlaista. Sellaista, joka on rakentavaa ja sitä toista, joka vain repii.
        Ja se repiväkin saattaa muuttaa muotoaan ajan mittaan. Oppimisesta on pakko sanoa,
        että joidenkin asioiden oppiminen tuntuu tulevan kovin kalliiksi. Ehkä keksin siihenkin
        jonakin päivänä vastuksen. Ehkä, tai sitten en. Sinua kuitenkin kiittelen.

        t. jääneito


    • Minanoita

      Liikuttavaa tekstiä....todella.... minulta uupuvat sanat runosi edessä, sinulla
      taitoa kirjoittaa näin koskettavasti, kumauttaa lukijaa sydämeen asti:)

      Hieno runo jääneito:))

      • Vaikka vain repaleisella sydämellä,
        mutta silti kauniisti kiittelen.


    • yönmusta,,

      ********************************

      Kaipuun kellot soittavat,
      hiljaisin sävelin
      muistan sen kuin eilisen,
      sylissäni istui
      lauloin,
      -olet kaikki-
      kyyneleet,,
      mutta Onnen sen
      sinulle suo,
      hän jonka syliin
      pääsipainoit,
      mutta neitoseni,,
      näihin sävelin,,,
      http://www.youtube.com/watch?v=3F4yOHzN75Y&feature=related

      t, Yönmusta,,

      • Kaipuun kellot soittavat
        hiljaisin sävelin
        muistan sen kuin eilisen,
        sylissäsi istuin
        lauloit,
        -olen kaikkesi-
        kyyneleet,,
        mutta onnea ei
        hän minulle suonut,
        pois hänet heti ajoin,
        ymmärsin erehdykseni,
        nyt muistoissani
        yksin kuljen
        kyynelin...


    • Kuin puhuva kukkakimppu
      jokainen kukka eletty tunnettu

      Rakkauden puhe

      "eikä lopu milloinkaa
      sydäntä polttava sylin kaipuu"

      jääneito

      Kiitos runos, pidin.
      Hyvää viikonloppua

      • Sinullekin sitä samaa toivon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe