Huomisen poluilla on pimeää
elämä satuttaa yhä vain
on niin monta heräämistä
joille on keksittävä tarkoitus
rivien väleihin jää aina
liian paljon kauniita sanoja
iho ei lakkaa koskaan
itkemästä kosketuksen ikävää
eikä lopu milloinkaan
sydäntä polttava sylin kaipuu.
Monta heräämistä
12
247
Vastaukset
Koskettava runo.
Elä pelkää huomista, sillä
huomisessa on mahdollisuus
Niin kaun on toivoa, kuin
ihosi itkee kosketuksen
ikävää ja sydäntä polttaa
sylin kaipuun
Uskotaan huomiseen!on ihan pimeää, toisinaan vähän valoisampaa ja joskus jopa kirkasta.
Ei kai tässä auta muu kuin uskoa, kun tuolla tavalla vakuuttelet.
kauniisti kiittelen, jääneito
- lindalinda1
usko siihen,
että valo löytyy vielä poluillesi !
Kuljen rinnallasi tukien ja lohduttaen,
älä unohda sitä.
Runosi puhuu NIIN paljon ... - lumileijona
Kipu , kaipaus, yksinäisyys,
kosketuksen merkitys,
ne vain vasta voimia on.
Kipu merkkinä elämän,
sellaisen jotain tekevän.
Kaipaus,
se hyvä tunne on,
sillä ilmankaan ei oikein olla voi,
kuuntele niin tuuli siihen viestejä tuoda voi.
Yksinäisyys,
onko parempaa opettajaa.
Koska se sinuakin opastaa,
sydämmesi avamaan.
Kosketuksen puutetta,
voi vain kiittää opistaan.
Sehän silloin merkitsee,
veri suonissasi virtailee,
silloin tiedät myöskin sen,
on joku muukin yksinäinen.
ps,
kauniisti kirjoitat yksinäisyyden tuomasta
elämisen tuskaisesta olosta.
Mutta ehkäpä näin opit,
että elämään toisiakin tarvitaan.on kahdenlaista. Sellaista, joka on rakentavaa ja sitä toista, joka vain repii.
Ja se repiväkin saattaa muuttaa muotoaan ajan mittaan. Oppimisesta on pakko sanoa,
että joidenkin asioiden oppiminen tuntuu tulevan kovin kalliiksi. Ehkä keksin siihenkin
jonakin päivänä vastuksen. Ehkä, tai sitten en. Sinua kuitenkin kiittelen.
t. jääneito
- Minanoita
Liikuttavaa tekstiä....todella.... minulta uupuvat sanat runosi edessä, sinulla
taitoa kirjoittaa näin koskettavasti, kumauttaa lukijaa sydämeen asti:)
Hieno runo jääneito:)) - yönmusta,,
********************************
Kaipuun kellot soittavat,
hiljaisin sävelin
muistan sen kuin eilisen,
sylissäni istui
lauloin,
-olet kaikki-
kyyneleet,,
mutta Onnen sen
sinulle suo,
hän jonka syliin
pääsipainoit,
mutta neitoseni,,
näihin sävelin,,,
http://www.youtube.com/watch?v=3F4yOHzN75Y&feature=related
t, Yönmusta,,Kaipuun kellot soittavat
hiljaisin sävelin
muistan sen kuin eilisen,
sylissäsi istuin
lauloit,
-olen kaikkesi-
kyyneleet,,
mutta onnea ei
hän minulle suonut,
pois hänet heti ajoin,
ymmärsin erehdykseni,
nyt muistoissani
yksin kuljen
kyynelin...
Kuin puhuva kukkakimppu
jokainen kukka eletty tunnettu
Rakkauden puhe
"eikä lopu milloinkaa
sydäntä polttava sylin kaipuu"
jääneito
Kiitos runos, pidin.
Hyvää viikonloppua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
