oon kadottanu itteni

märiiA

en enää tunne itteäni. tuntuu vaan siltä, et tykkään pojista, mut myös tytöistä. ku.. musta tuntuu, että oon ihastunu mun parhaaseen kaveriin :---(
mut, en oo kuitenkaa lesbo.. ku tykkään enemmän pojist ku tytöist. mut en oo varma, et onkse ihastumist vai pidänkö kaverii vaa nättinä tai sillai. ku en siis yhtään tiiä. en tiiä mitä mun pitäis tehä..
ku mulle vaa tuli sellane olo, et oisin bi, ku olin sillä mun kaverilla yötä tos pe-la ja yhes välis katoin mun kaverii ja tuli sellane olo, et ois tehny mieli pussaa sitä. mut en tiiä mitä se ois sanonu siit.
mut sen käytös on aikasemmi vaikuttanu sellaselt, et se tykkäis tytöist.. mut se seurusteli yhen pojan kaa tos kesäl, nii ajattelin, et se on bi. mut en viitti ottaa asiaa puheeks sen kaa. et jos se oliski bi ja mäki oisin bi ;oo
en tiiä, ois vähä outoo, et yhtäkkii parhaast kaverist tulis tyttöystävä ;ooo
ja mitähä kaikki kaveritki siihe sanois? tai vanhemmat? ja muut tutut ja sillai ;ooo

niii mitä mun nyt pitäs tehä? ;oo

7

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chrysania

      Itse kävin yläasteella samanlaisia tuntemuksia läpi parasta ystävääni kohtaan.
      Olin epävarma itsestäni ja siitä kuinka hän suhtautuisi jos sanoisin hänelle suoraan.
      Keksin silloin leikkiä hänen kanssaan totuutta tai tehtävää. Muutaman kierroksen jälkeen kun hän jälleen valitsi totuuden, kysyin hieman ohimennen että pystyisikö hän ikinä seurustelemaan naisen kanssa. Minua jännitti aivan älyttömästi että miten hän kysymyksen ottaisi, mutta parhaiden ystävienhän pitäisi pystyä puhumaan melkein kaikesta. Ystäväni ei onneksi huomannut kysymykseni tarkoitusta vastatessaan minulle että ei.
      Olin hieman pettynyt mutta en voinut sitä näyttää joten jatkoimme peliä ja nauroimme vatsamme kipeiksi. Olin iloinen että hän on kuitenkin paras ystäväni. Muutaman vuoden päästä tunnustin hänelle että tykkään myös tytöistä, mutta välimme eivät ole muuttuneet mitenkään sen takia.
      En koskaan kertonut olevani ihastunut häneen.

      • Ei ystävät ole parhaita kokeilla seksuualista suuntautumista. Mulla on käynyt muutaman kerran niin, että miesystäväväni ei ole ollut niin innostut kuin minä! Mutta ei mulla sen takia ole kenenkään kanssa välit menneet poikki. Ystävät todellakin ovat ystäviä! Jokke


      • Chrysania
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Ei ystävät ole parhaita kokeilla seksuualista suuntautumista. Mulla on käynyt muutaman kerran niin, että miesystäväväni ei ole ollut niin innostut kuin minä! Mutta ei mulla sen takia ole kenenkään kanssa välit menneet poikki. Ystävät todellakin ovat ystäviä! Jokke

        nomutta minkäs sille mahtaa jos on ihastunut parhaaseen ystävään. Itse olin ainakin varma seksuaalisuudestani tuohon aikaan.


    • Kähmäri

      Ongelma ratkeaa, kun nussiudut riittävästi vastakkaisen sukupuolen kanssa. Unohtuu nuo poikkeavuudet ja kiinnostus samaan sukupuoleen kaikkoaa niinkun oikein on.

      • chrysania

        eli tolla periaatteella kun itse "nussiudut" enemmän kuin on tarpeen vastakkaisen sukupuolen kanssa niin susta tulee sitte homoseksuaali...


      • Chrysania
        chrysania kirjoitti:

        eli tolla periaatteella kun itse "nussiudut" enemmän kuin on tarpeen vastakkaisen sukupuolen kanssa niin susta tulee sitte homoseksuaali...

        kirjoitin väärin. eli siis jos itse harrastat seksiä vain oman sukupuolesi edustajien kanssa niin susta tulee täysin homoseksuaali.


    • dodiiih

      voin kuvitella sun tunteen... :) itse ihastuin myös parhaaseen ystävääni yli 2 vuotta sitten. tai siis ei oltu tunnettu ku vaan muutama kuukausi, mutta meistä tuli ihan heti tosi läheiset. kännissä tuli jotain pussailtua ja jossain vaiheessa vaan ihastuin. kielsin sen pitkään itseltäni ja ajattelin, että "ihan normaalia pussailla kaverin kanssa" yms. lopulta tilanteesta tuli vaan niin sietämätön, että mun oli pakko kertoa mun tunteista. muistan aina sen hetken kun soitin sille mun ystävälle ja kerroin, että tykkään siitä enemmän kuin kaverina... pelkäsin, että se ois ollu meidän ystävyyden loppu. mutta se sanoikin elämäni suurimmaksi yllätykseksi ajattelevansa mua kohtaan samoin, ja alettiin seurustella. valitettavasti suhde päättyi vuoden kuluttua ja ystävyys lopulta myös (luottamuspulan takia kylläkin, ei eron takia)... mutta mitään en kadu. suosittelen, että vihjaat hienovaraisesti asiasta ja koitat selvittää, mitä kaverisi ylipäätään ajattelee naissuhteista yms... :) tsemiä oikeen paljon sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      96
      2024
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1855
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      42
      1809
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      32
      1695
    5. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1329
    6. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1312
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      48
      1086
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      89
      926
    9. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      895
    10. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      874
    Aihe