Rakastunut Nainen

punaposkiN

Sinä rakkainpani
sinä olet kaukana

Tunnen kätesi
ihosi
hengityksesi
olet minussa

Kipeetä
armottoman kipeetä
kaipaava
rakastunut
nainen kehossaan
ja mielessään

vain yksin tuntee
vain yksin totuuden tietää

12

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      siksi se kaikki pitää kirjoittaa ja ikuistaa,
      se on jotain ainutlaatuista. Se on kuin
      kaunein ja kallein timantti arvoltaan,
      mutta sisällöltään paljon, paljon enemmän,
      kuin mikään maallinen mammona.

      ' kipeetä
      armottoman kipeetä
      kaipaava '

      Nii-in, ymmärrän ystäväni.
      Kerrassaan upea runo jonka päätös on kruunu
      sen kauneudelle ja koskettavuudelle.

      Kiitos lukuhetkestä ja pirteää päivää sinne tunturien
      lumisiin maisemiin, meillä on pihalla luistinrata !

      • punaposkiN

        vahva palauteteksti
        kuin suora sydän-yhteys
        Joskus vain
        pompsahtaa näitä
        omia tuntemuksia
        niin voimakkaita

        Kiitos ystäväni
        olet nainen runojen rustaaja
        parhaasta päästä..


    • *laudi*

      Sanotaan niin..
      mutta ei matka katto rakkautta.
      Jokka rakastaa. Aidosti.
      Muistan mieki. Tuuleen terveisiä
      lähetin matkan pittuutta pelkäsin.
      Tunturiin eräski kyynel vuodatettiin
      juurella sen ku aina tavattiin.

      Aito rakkaus se matkaa kato ei :))

      *hymyin*

      • punaposkiN

        Rutistan sinuu nyt virtuaalisesti
        ja lujaa...
        Sinäpä sen sanoit
        aidosti rakkaus
        ei tunne matkan pituutta
        se on ja kestää...
        Löytyykö sitä tänä
        päivänä
        siin se on se pulma
        aika näytää mistä
        kysymys on
        aidosta vai flopista....


      • Laudi
        punaposkiN kirjoitti:

        Rutistan sinuu nyt virtuaalisesti
        ja lujaa...
        Sinäpä sen sanoit
        aidosti rakkaus
        ei tunne matkan pituutta
        se on ja kestää...
        Löytyykö sitä tänä
        päivänä
        siin se on se pulma
        aika näytää mistä
        kysymys on
        aidosta vai flopista....

        ;D)))..että virtuaalisestikki voi.

        * * * * *

        *hymyin* ja
        mukavin illan toivotuksin!


    • Rakkaus ei katso matkaa
      sen tuntee syvällä sisimmässä
      ikävän puristaessa rintaa
      huutaen kaipaan sua tässä ikävässä.

      Kosketta, kaunis rakkausruno Sinulta!

      • punaposkiN

        Naisena koen juur näin
        en tiedä
        onko tunteet voimakkaammat
        annettu meille(mulle)
        naisena.
        Upeeta on kokea et
        tunteet vahvat löytyy..
        vahvuutta
        myös kipua rakkaus tullessaan tuo

        Kiitos että tovin viivähdit
        vierelläni :) :)


    • Kun on lähellä ja tuntee hengityksen,jotta
      voi lähellään häntä pitää - hyväillä elämää - mutta
      jos kaukaa tuuli hengittää...vapauttaan ... vain
      yksin odottaen luonaan kuin kysyen totuudenperään.

      Niin paljon elämässä on totuuden etsijöitä
      kuin toivoen että totuus olisi jokaiselle,
      vastauksena mieluinen.

      Tämän sai minussa runosi aikaan.

      • punaposkiN

        Miten oivaltanut
        olet
        tunteet
        runossani
        lukenut oot
        rivienvälitkin
        Kova paikka on kun
        epäily vastauksen
        luonteeseen
        herää..

        Kiitos kiitos Sinulle :)
        Syventynyt et olit runooni mun


      • punaposkiN kirjoitti:

        Miten oivaltanut
        olet
        tunteet
        runossani
        lukenut oot
        rivienvälitkin
        Kova paikka on kun
        epäily vastauksen
        luonteeseen
        herää..

        Kiitos kiitos Sinulle :)
        Syventynyt et olit runooni mun

        Spontaanisti tuo tuli mieleeni kun asetuin
        sanomasi äärelle,jos itse olisin kirjoittaja
        ja epävarmuustekijöitä ilmassa...jota rakkaus
        ohjailisi sisimpääni eikä totuutta itse voisi tietää.

        Ajattelin tunteellani sanojesi myötä,
        että minne se minut johtaisi.


    • olet kuitenkin minussa,
      vaikka ei katseeni sinua näe
      olet selkeästi mielessäni.

      Tunnen vahvana läsnäolosi
      jopa hellän suudelmasi huulillani,
      sillä niin Sinua kaipaan
      minun oma Rakkaani.

      Vakuuttavaa luettavaa.

      Kiitos punaposki. J

      • punaposkiN

        varmaan itse käynyt
        prosessin läpi
        vain omat tunteensa tietää
        toisen vain minkä suu puhelee
        Etäsuhde vaatii niin paljon

        Sinun vastineesi oli oma runosa
        ja niin vallottavan kaunista
        Ja totuudellista kuitenkin

        Kiitos ystäväin
        et runollani
        kävit
        sieluni virvottui sun
        vastineestasi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe