Sinä rakkainpani
sinä olet kaukana
Tunnen kätesi
ihosi
hengityksesi
olet minussa
Kipeetä
armottoman kipeetä
kaipaava
rakastunut
nainen kehossaan
ja mielessään
vain yksin tuntee
vain yksin totuuden tietää
Rakastunut Nainen
12
269
Vastaukset
- lindalinda1
siksi se kaikki pitää kirjoittaa ja ikuistaa,
se on jotain ainutlaatuista. Se on kuin
kaunein ja kallein timantti arvoltaan,
mutta sisällöltään paljon, paljon enemmän,
kuin mikään maallinen mammona.
' kipeetä
armottoman kipeetä
kaipaava '
Nii-in, ymmärrän ystäväni.
Kerrassaan upea runo jonka päätös on kruunu
sen kauneudelle ja koskettavuudelle.
Kiitos lukuhetkestä ja pirteää päivää sinne tunturien
lumisiin maisemiin, meillä on pihalla luistinrata !- punaposkiN
vahva palauteteksti
kuin suora sydän-yhteys
Joskus vain
pompsahtaa näitä
omia tuntemuksia
niin voimakkaita
Kiitos ystäväni
olet nainen runojen rustaaja
parhaasta päästä..
- *laudi*
Sanotaan niin..
mutta ei matka katto rakkautta.
Jokka rakastaa. Aidosti.
Muistan mieki. Tuuleen terveisiä
lähetin matkan pittuutta pelkäsin.
Tunturiin eräski kyynel vuodatettiin
juurella sen ku aina tavattiin.
Aito rakkaus se matkaa kato ei :))
*hymyin*- punaposkiN
Rutistan sinuu nyt virtuaalisesti
ja lujaa...
Sinäpä sen sanoit
aidosti rakkaus
ei tunne matkan pituutta
se on ja kestää...
Löytyykö sitä tänä
päivänä
siin se on se pulma
aika näytää mistä
kysymys on
aidosta vai flopista.... - Laudi
punaposkiN kirjoitti:
Rutistan sinuu nyt virtuaalisesti
ja lujaa...
Sinäpä sen sanoit
aidosti rakkaus
ei tunne matkan pituutta
se on ja kestää...
Löytyykö sitä tänä
päivänä
siin se on se pulma
aika näytää mistä
kysymys on
aidosta vai flopista....;D)))..että virtuaalisestikki voi.
* * * * *
*hymyin* ja
mukavin illan toivotuksin!
Rakkaus ei katso matkaa
sen tuntee syvällä sisimmässä
ikävän puristaessa rintaa
huutaen kaipaan sua tässä ikävässä.
Kosketta, kaunis rakkausruno Sinulta!- punaposkiN
Naisena koen juur näin
en tiedä
onko tunteet voimakkaammat
annettu meille(mulle)
naisena.
Upeeta on kokea et
tunteet vahvat löytyy..
vahvuutta
myös kipua rakkaus tullessaan tuo
Kiitos että tovin viivähdit
vierelläni :) :)
Kun on lähellä ja tuntee hengityksen,jotta
voi lähellään häntä pitää - hyväillä elämää - mutta
jos kaukaa tuuli hengittää...vapauttaan ... vain
yksin odottaen luonaan kuin kysyen totuudenperään.
Niin paljon elämässä on totuuden etsijöitä
kuin toivoen että totuus olisi jokaiselle,
vastauksena mieluinen.
Tämän sai minussa runosi aikaan.- punaposkiN
Miten oivaltanut
olet
tunteet
runossani
lukenut oot
rivienvälitkin
Kova paikka on kun
epäily vastauksen
luonteeseen
herää..
Kiitos kiitos Sinulle :)
Syventynyt et olit runooni mun punaposkiN kirjoitti:
Miten oivaltanut
olet
tunteet
runossani
lukenut oot
rivienvälitkin
Kova paikka on kun
epäily vastauksen
luonteeseen
herää..
Kiitos kiitos Sinulle :)
Syventynyt et olit runooni munSpontaanisti tuo tuli mieleeni kun asetuin
sanomasi äärelle,jos itse olisin kirjoittaja
ja epävarmuustekijöitä ilmassa...jota rakkaus
ohjailisi sisimpääni eikä totuutta itse voisi tietää.
Ajattelin tunteellani sanojesi myötä,
että minne se minut johtaisi.
olet kuitenkin minussa,
vaikka ei katseeni sinua näe
olet selkeästi mielessäni.
Tunnen vahvana läsnäolosi
jopa hellän suudelmasi huulillani,
sillä niin Sinua kaipaan
minun oma Rakkaani.
Vakuuttavaa luettavaa.
Kiitos punaposki. J- punaposkiN
varmaan itse käynyt
prosessin läpi
vain omat tunteensa tietää
toisen vain minkä suu puhelee
Etäsuhde vaatii niin paljon
Sinun vastineesi oli oma runosa
ja niin vallottavan kaunista
Ja totuudellista kuitenkin
Kiitos ystäväin
et runollani
kävit
sieluni virvottui sun
vastineestasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614