Lapsiperheiden tilapäinen kotipalvelu

?

Millaisia kokemuksia teillä on tästä kaupungin lapsiperheiden tilapäisestä kotipalvelusta?

5

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua saanut

saada, mut toimii kun saa. Itse saat valita palvelun tuottajan listalta.

• äiti täältä

Meillä huonoja – ja hyviä kokemuksia.

Ensimmäinen palveluntuottaja oli surkea. Ei olla oltu aikaisemmin tekemissä tämän yrityksen kanssa ja luotettiin yrittäjän sanaan osaamisestaan. Nyt täytyy sanoa, että uskomatonta että tällaisia edes lähetetään lapsiperheisiin. Asenne, ja osaaminenkin oli mitä sattuu. Esim. harvoin tapaa näin apaattista ja flegmaattista asennoitumistapaa lapsiin kuin tällä yrityksellä. Lopulta kävi selväksi, että ko. ihminen olis ollu ilmeisimmin tyytyväinen vaan jos olisi saanut sohvalla istua. Tai puhua kännykässä omia asioitaan. (Auttaja taisikin olla autettava, sorry vaan…) Ei tekisi mieli kyllä edes sitä omavastuuta maksaa.

Toinen palveluntuottaja oli sen sijaan hyvä. Olin jo tosi väsynyt tuosta ekasta kokemuksesta, kun meillä apua tosiaan tarvittiin.. Mutta tämä oli sitten suorastaan pelastava enkeli!

• selkään puukotettu

Minä kun uskaltauduin käyttämään tätä kotipalvelua, niin kysyin monta kertaa, että eihän tästä nyt mitään lastensuojelullista tuu, et voihan tätä turvallisesti käyttää. Juu, kyllä, kaikkihan joskus sairastaa. Sitten tehdään kuitenkin selän takana lastensuojeluilmoitus ilman mitään syytä. Tämä ilmoittaja ei ole ikinä edes käynyt meillä ja en ole ikinä häntä tavannut. Syy oli se, että kun lapsen isän suhtauminen alussa minun pyörätuolin käyttöön pidemmillä matkoilla oli negatiivinen (puhelinkeskustelun perusteella). Mikäs lastensuojeluasia se on? Isä ei edes asu samassa osoitteessa. Kaksi kertaa vissiiin kerkesin koko pyörätuolia käyttää. Ja nyt olen jo täysin terve. Paraneminen ei montaa päivää vienyt. Ja tämä ilmoittaja on sama joka myöntää näitä seteleitä. Ikinä en enää käytä enkä suosittele muillekkaan. Lastensuojeluilmoitus voi napsahtaa ihan tyhjästä päälle.

• Anonyymi

Kokemuksia vain Helsingin omasta kotipalvelusta ja ne oli hyviä. Pääsin asioille kun oli hoitaja vauvan kanssa. Ja muuttui maksuttomaksi, ilmeisesti jonkun lakimuutoksen takia.

• Anonyymi

Aivan loistavaa palvelua. Nasse-sedät ovat aivan ihania äidinkin mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      139
      4735
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      77
      2706
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1717
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1186
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      924
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      873
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe