Ne jotka väittää ,että Tapsa laulaa kolkosti ja ettei äänessä ole sävyjä on syytä kuunnella tästä linkistä vaikkapa tuolta " VALAISTU IKKUNA"- levyltä näytteitä mm. semmosista biiseistä kuin: Armaan läheisyys, Olkoon näin, Serenadi, Runoelma, Anniina ja Auringon lapset.
Ei oo kyllä mistään kolkosta ja kalseesta laulamisesta tietoakaan.
http://digital.thinkindie.com/search/?artist=Tapani Kansa#
Vai muka kolkkoa laulamista..........
3
227
Vastaukset
- Annu.
Etkö sitten vieläkään ymmärrä että kun tähän ikään en ole oppinut pitämään sen laulamisesta niin en opikaan. Nuorempana minulla oli yksi Tapsukan vinyyliälppäri, mutta se sai parempaa tarkoitusta olemassaololleen kun tein siitä takapuolennalusen mökille saunaan. On muuten hyvä vinkki, kokeilkaa.
Ja ikuisesti sen ääni on minulle kolkkoa ja kalseaa ja käytös ei sovi minun maulleni.
Tajua nyt ettei siitä kuuntelemalla opi pitämään, päinvastoin, ällötys vain lisääntyy.Ota nyt vaan ihan rauhallisesti. Mä en oo pakottanut sua kuuntelemaan ja tykkäämään Tapsasta. Oo sitten tykkäämättä vaan, mut sen mä kyllä sanon ,että tuntuu siltä että oot polttanut sen ahteris vähän turhan monta kertaa siellä saunassa sen vinyylilevyn päällä istuessa. Sellanen musta muovinen lituskahan kuumenee saunassa ihan polttavaksi. Hiero vaikka jotain Bepanthenia siihen takalistoos jos se vaikka helpottais sun oloas ja olisit vähän paremmalla ja positiivisemmalla tuulella välillä.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Ota nyt vaan ihan rauhallisesti. Mä en oo pakottanut sua kuuntelemaan ja tykkäämään Tapsasta. Oo sitten tykkäämättä vaan, mut sen mä kyllä sanon ,että tuntuu siltä että oot polttanut sen ahteris vähän turhan monta kertaa siellä saunassa sen vinyylilevyn päällä istuessa. Sellanen musta muovinen lituskahan kuumenee saunassa ihan polttavaksi. Hiero vaikka jotain Bepanthenia siihen takalistoos jos se vaikka helpottais sun oloas ja olisit vähän paremmalla ja positiivisemmalla tuulella välillä.
Kyllä sä olet yleensä se joka vetää herneet syvälle nenuunsa. Paraskin neuvomaan positiivista mielialaa.
Ja siinä se taas huomataan että Tapsukan levy ei siis sovi edes takapuolen alustaksi, ei hyvin mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204