Tapsan faneille kysymy, että meinaatteko mennä Tapsan joulukonserttiin ja jos menette niin mihin ? Mä olen menossa Urjalan ja Hausjärven kirkkoon :)
Tämä marraskuu tuntuu menevän ihan älyttömän hitaasti nyt kun odottaa että tulisi jo joulukuu ja pääsisi Tapsaa kuunetelemaan konserttiin.
Mikä on Tapsan laulamista joululauluista suosikkinne ?
Joulukonserteista..........
7
328
Vastaukset
- hihhuliheijaa
Taas noita sun lapsellisia tarinoitasi. Ettäkö ihan innosta halkeat kun et pääse kuin joulukuussa konserttiin :0
Ja vielä kahteen konserttiin, ei kestä...
Joululauluista Tapsukka voisi laulaa Juicen laulun Sika. Se sopisi sille. Muita jos laulaa niin on laulun rääkkäämistä.Mitä sun täytyy yrittää aina pilata toisen ilo ? Mä odotan Tapsan joulukonsertteja kovasti. Ei siinä mun mielestä oo mitään pahaa.
- em.
Justiinax kirjoitti:
Mitä sun täytyy yrittää aina pilata toisen ilo ? Mä odotan Tapsan joulukonsertteja kovasti. Ei siinä mun mielestä oo mitään pahaa.
Kukahan se kävi vastikään Karin palstalla aukomassa päätään kun siellä odotettiin Karin telkusta tulevaa konserttia. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Koska alat oppia sen?
- safira~
Tuonne Haminan kirkkokonserttiin olisi tarkoitus mennä.
Tapsan laulamista joululauluista suosikkini on Sylvian joululaulu.- amadeus on numero yk
Ei harmita yhtään vaikka Tapanin Joulukonserttiin en pääsekkään.Olin Amadeuksen ja hänen ystäviensä Joulukonsertissa.Amadeus näytti kuinka joululauluja lauletaan ,kun on ääntä millä laulaa.Miellyttävä ja kohtelias käytös kruunasi illan.
- nöf...
Kysyppäs voisiko se laulaa Juicen biisin Sika?
- Lorujaje
Jos Pinsio luet näitä viestejä täältä vielä ,niin aiotko mennä Tapanin joulukonserttiin Urjalan kirkkoon ? Muistaakseni kerroit asuvasi jossain Tampereen suunnalla päin( korjaa jos olen väärässä). Sieltähän ei mikään hirmuisen pitkä matka olisi Urjalaan.
Entä melina onko siellä Porin suunnalla päin Tapsan konserttia johon aiot mennä ?
Menetkö Uralin useampaankin Tapanin joulukonserttiin, kun siellä pääkaupunkiseudulla päin niitä konsertteja on enemmänkin ?
Itse aion mennä ainakin Haminaan joulutunnelmaa hakemaan Tapsan konsertista =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673